H Disney επενδύει 1 Δις δολάρια στο MyMagic+

Στο σύστημα της MyMagic+

magicbandΗ Disney επενδύει 1Δις δολάρια στην απόκτηση και ενσωμάτωση του συστήματος της MyMagic+ το οποίο στοχεύει στον έλεγχο των πελατών, την συγκέντρωση δεδομένων και είναι τεχνολογία wearable. Υπόσχεται τεράστιες αλλαγές στις κρατήσεις και πληρωμές των διαδρομών στο πάρκο με την χρήση των MagicBands,

ελαστικών βραχιολιών που αναλαμβάνουν πλέον τον ρόλο των κλειδιών των ξενοδοχείων, εισιτηρίων, πιστωτικών καρτών, προσωπικών προτιμήσεων στα εστιατόρια, αναγνώρισης γεωγραφικής θέσης μέσω (RFID)  και πολλά άλλα.

‘Αλλάζει τελείως τα δεδομένα στο παιχνίδι’ όπως αναφέρουν στελέχη της εταιρίας καθώς με όλα αυτά τα δεδομένα το πάρκο μπορεί να γνωρίζει πότε να βάλει περισσότερο προσωπικό και σε ποια θεάματα, τι να σερβίρουν τα εστιατόρια, ποια σουβενίρ πρέπει να αγοραστούν σε μεγαλύτερες ποσότητες, και πόσοι υπάλληλοι με κουστούμια ηρώων θα πρέπει να είναι σε κάθε περιοχή. Επίσης με τα δεδομένα αυτά θα δημιουργούνται πιο στοχευμένα και προσωπικά email, ή μηνύματα SMS για κενές θέσεις στις διάφορες διαδρομές.

magicbands-21

‘Ο στόχος είναι να προσφέρουμε στους πελάτες μια πιο προσωπική και καλή εμπειρία’ Λέει ο Tom Staggs υπεύθυνος των πάρκων της εταιρίας. Για παράδειγμα εάν το παιδί σας έχει γενέθλια οι υπάλληλοι θα το γνωρίζουν και θα του μιλάνε με το όνομά του ευχόμενοι χρόνια πολλά! ‘Θα αλλάξει τελείως τον τρόπο που επικοινωνεί η εταιρία με τους πελάτες της’ λέει και συμπληρώνει ‘Όταν κάνεις την διαδικασία ευκολότερη βλέπεις ότι οι άνθρωποι ξοδεύουν ευκολότερα χρόνο στις διαδρομές και χρήματα στο φαγητό και στα ποτά.’

mymagic3

 

Η εφαρμογή του συστήματος βοήθησε το πάρκο να έχει 3000 περισσότερους πελάτες καθημερινά την περίοδο των Χριστουγέννων μειώνοντας τον συνωστισμό στα δημοφιλή θεάματα.

Μπαίνουμε λοιπόν σε μια νέα εποχή που η χρήση της μεγάλης πληροφορίας (BigData) τίθεται σε εφαρμογή και τα πάρκα είναι μόνο η αρχή. Η συνέχεια θα είναι τα εμπορικά κέντρα και πολλά περισσότερα.

 

Αφήστε μια απάντηση