Η εκπαίδευση πωλήσεων σε παλιούς επαγγελματίες.

Με αφορμή την έναρξη της διάθεσης του νέου μου οδηγού πωλήσεων «Ξέρεις να πουλάς;» που αναφέρεται στην βασικότερη δεξιότητα που μπορεί κάποιος να έχει, αυτήν της Πώλησης, στην σημερινή Ελληνική πραγματικότητα, παρατήρησα κάτι αξιοπερίεργο στην εκπαίδευση πωλήσεων σε παλιούς επαγγελματίες.

Είχα πολύ μεγάλη εκδήλωση ενδιαφέροντος και πωλήσεις σε επιχειρηματίες, με εμπειρία στην αγορά, ώριμοι στην ηλικία που μου παρήγγειλαν το βιβλίο. Σε όσους ήταν από την Θεσσαλονίκη πήγα ο ίδιος και παρέδωσα το βιβλίο με σκοπό να τους γνωρίσω κιόλας. Εκεί ανακάλυψα τα εξής:

  •           Όλοι είχαν πολύ μεγάλη όρεξη για να μάθουν τις μεθοδολογίες που αναφέρονται στο βιβλίο, αν και κάποια πράγματα ήδη τα γνώριζαν, και είχαν την ανάγκη όμως να τα δουν σε ένα δομημένο πλαίσιο γιατί η γνώση τους ήταν εμπειρική και όχι (τις περισσότερες φορές) από σεμινάρια και άλλες εκπαιδεύσεις.
  •           Όλοι – ανεξαιρέτως – αναγνώρισαν τις πωλήσεις σαν την πιο σημαντική δεξιότητα για την επιβίωση της επιχείρησής τους και την δική τους. Σαν επαγγελματίες και ιδιοκτήτες επιχείρησης χρόνια στον χώρο όλοι μου απάντησαν ότι η εκπαίδευση πωλήσεων ήταν κάτι που έπρεπε να κάνουν από τα πρώτα τους βήματα και ότι δεν το έκαναν γιατί τις περισσότερες φορές θεωρούσαν ότι εκπαίδευση πωλήσεων σημαίνει πως να μάθεις να ξεγελάς τον κόσμο. Φυσικά πλέον όλοι γνωρίζουν ότι σημαίνει να βοηθάς τους ανθρώπους να πάρουν μια απόφαση που είναι προς όφελός τους.
  •           Σχεδόν όλοι είχαν να μου κάνουν ερωτήσεις σχετικά με τις νέες τεχνολογίες (social media, ηλεκτρονικό εμπόριο) και θεωρούν ότι μπορούν να βελτιωθούν σε αυτό. Όταν εγώ τους ρώτησα γιατί έως τώρα δεν έκαναν κάποια μαθήματα ή σεμινάρια σχετικά με το θέμα των νέων τεχνολογιών όλοι μου απάντησαν ότι δεν υπήρχε ο απαραίτητος χρόνος για κάτι τέτοιο. Αυτό όμως που είχε ενδιαφέρον στην εκπαίδευση πωλήσεων σε παλιούς επαγγελματίες ήταν ότι το μεγαλύτερο ποσοστό τους θα ήταν διατεθειμένο να κάνει τέτοιες εκπαιδεύσεις διαδικτυακά μέσω Skype (όπως ήδη κάνουμε) και μέσω LMS (Learning Management System, όπως έχουμε διαθέσιμο).

Ήταν λοιπόν προφανές για μένα ότι οι ώριμοι αυτοί επιχειρηματίες κατανοούσαν πλήρως την ανάγκη για εκπαίδευση πωλήσεων, αλλά προσανατολίζονται περισσότερο (και ευκολότερα) στην online εκπαίδευση μέσω Skype mentoring ή LMS.

Εσείς τι λέτε; Επικοινωνήστε μαζί μου!

Καλή συνέχεια και καλή τύχη σε όλους!

Αφήστε μια απάντηση