Χρησιμοποιείστε την σωστή γλώσσα για τους πελάτες σας.

Μην ξοδεύετε τζάμπα χρήματα σε άστοχες διαφημιστικές καμπάνιες. Χρησιμοποιείστε την σωστή γλώσσα για τους πελάτες σας.

Professional-CoupleΜια καλή διαφημιστική εταιρία θα πρέπει κανονικά να είναι αυτή που θα αναλάβει αυτό το κομμάτι της καμπάνιας σας αλλά στους καιρούς που διανύουμε είναι πολύ πιθανόν την διαφημιστική σας καμπάνια να την κάνετε εσείς οι ίδιοι, και πρέπει λοιπόν να έχετε υπόψιν σας την παραπάνω συμβουλή.

Σε όλο το διαφημιστικό υλικό προσπαθήστε να βλέπετε τα πράγματα από την πλευρά των πελατών σας. Είναι πάρα πολύ εύκολο να πέσετε στην παγίδα και να μιλάτε με τρόπο που θα μιλούσατε σε κάποιον συνάδελφό σας, δηλαδή πιο τεχνικά. Να έχετε λοιπόν στο μυαλό σας ότι οι πελάτες σας είναι συνήθως άνθρωποι που δεν έχουν τις ίδιες τεχνικές γνώσεις για να καταλάβουν καλά έναν τέτοιο τρόπο επικοινωνίας.

 

Πρέπει λοιπόν  να τους βοηθήσετε και να βοηθήσετε και τον εαυτό σας τοποθετώντας τις διαφημίσεις σας ανάλογα με τις ανάγκες και προτεραιότητες του πελάτη. Είναι μεγάλο όπλο να μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την σωστή γλώσσα για τους πελάτες σας.

clickup

Συγκεντρωθείτε στο τι κάνει η πρότασή σας για αυτούς και όχι στις τεχνικές λεπτομέρειες. Χρησιμοποιήστε ξεκάθαρη γλώσσα. Μην νομίζετε ότι η μπερδεμένη και γεμάτη ορολογίες γλώσσα σας κάνει να φαίνεστε επαγγελματίες ή ευφυείς, συνήθως το μόνο που θα καταφέρετε είναι να τους χάσετε από την πρώτη στιγμή.

Η ειδίκευση που έχετε θα φανεί στην ικανότητά σας να αποκωδικοποιήσετε και να μεταφράσετε σωστά τις ανάγκες του πελάτη σας προσφέροντας του την απολύτως καλύτερη λύση από τα διαθέσιμα προϊόντα σας.

Η διαφήμισή σας για να είναι επιτυχημένη θα πρέπει να δίνει πολλές πληροφορίες στον ενδιαφερόμενο με τρόπο απλό και εύκολα κατανοητό.

Αν δείτε ότι δυσκολεύεστε μόνοι σας να καταφέρετε να αποδώσετε απλά και σωστά το μήνυμά σας τότε απευθυνθείτε σε κάποια διαφημιστική εταιρία ξεκαθαρίζοντας από την αρχή όμως προς πια κατεύθυνση θέλετε να κινηθείτε. Ειδάλλως απλά θα χάσετε χρόνο και χρήμα.

Φυσικά όλα αυτά μπορούν να βελτιωθούν άμεσα και πολύ οικονομικά με σωστή εκπαίδευση στην επικοινωνία. 

Δεν έχει νόημα να ξοδεύετε πολλά λεφτά για να βρείτε το κατάλληλο κοινό για την διαφήμισή σας όταν αυτή δεν θα τους ενεργοποιήσει να επικοινωνήσουν μαζί σας.

Δείτε επίσης τι πρέπει να προσέξετε όταν έρθει η ώρα που θα επικοινωνήσουν μαζί σας στο παρακάτω άρθρο

Τηλεφωνική επικοινωνία μέρος 1ο 

 

 

Μηλιάτσης Γιάννης

Founder of www.Bizman.gr  #Productivity , #running, #Sales #training and #blogging makes me happy!!! Εκπαιδευτής Πωλήσεων και Παραγωγικότητας. Ο στόχος μου είναι να βοηθάω καθημερινά τους ανθρώπους να βελτιώσουν τον εαυτό τους και την επιχείρησή τους. ClickUp Expert. 

 

Υποστηρίζουμε ένα ασφαλές δίκτυο με έμφαση στην ιδιωτικότητα.

Αφήστε μια απάντηση