Η κατάλληλη στιγμή για το newsletter της επιχείρησης

Ποια είναι η κατάλληλη μέρα και ώρα για να περάσετε το μήνυμά σας;


Μετά από πολύ κόπο και προσπάθεια δημιουργήσατε επιτέλους την λίστα με τα
email αρκετών επαφών, πελατών, συνεργατών της επιχείρησής σας. Τώρα ήρθε η ώρα να την εκμεταλλευτείτε μέσω σωστού μάρκετινγκ. Ετοιμάσατε το μήνυμα που θέλετε να στείλετε και αναρωτιέστε πλέον, ποια είναι  η καλύτερη στιγμή για μια καμπάνια μηνυμάτων mail;

Η απάντηση σε αυτήν την ερώτηση εξαρτάται από αρκετούς παράγοντες:

 

Πότε κοιτάνε τα μηνύματά τους οι πελάτες σας;

Με ποια συσκευή τα βλέπουν;

Να σταλούν στην προσωπική ή την επαγγελματική διεύθυνση;

Τι προϊόντα πουλάει η επιχείρησή τους;

Ποια μέρα της εβδομάδος θα στείλετε τα μηνύματα;

Μετά λοιπόν από μια μικρή έρευνα βλέπουμε ότι Δευτέρα και Παρασκευή είναι οι χειρότερες μέρες για να κάνετε μια τέτοια κίνηση. Τις Δευτέρες οι άνθρωποι ως συνήθως παίρνουν έναν πολύ μεγάλο όγκο μηνυμάτων από το Σαββατοκύριακο. Επίσης προσπαθούν να ξεκινήσουν την εβδομάδα τους και όλα αυτά τα μηνύματα φαίνονται αγγαρεία να διαβαστούν οπότε το σβήσιμο γίνεται πολύ πιο άφοβα.

Οι Παρασκευές έχουν το αντίθετο πρόβλημα. Οι άνθρωποι θέλουν να φύγουν από την δουλειά, αν είναι καλοκαίρι μόνο η θάλασσα υπάρχει στο μυαλό, και έτσι λοιπόν χάνεται οποιαδήποτε ελπίδα να δουν σοβαρά το μήνυμά σας.

 Καλές μέρες είναι Τρίτη και Τετάρτη πρωί. Η εβδομάδα πλέον έχει μπει και οι άνθρωποι είναι πιο συγκεντρωμένοι στην δουλειά τους και αυτό που έχετε να τους πείτε σίγουρα θα ακουστεί πιο εύκολα.

Τώρα κάποια πράγματα αλλάζουν ανάλογα με το περιεχόμενο του μηνύματος. Αν διαφημίζετε ένα βραδινό πάρτι είναι καλύτερα να στείλετε τα μηνύματα το απόγευμα όταν και ξεκινάν την μέρα τους οι ενδιαφερόμενοι. Εάν διαφημίζετε κάποιο δωρεάν γεύμα στην επιχείρησή σας τότε είναι καλό αυτό να γίνει το πρωί για να ετοιμάσουν την μέρα τους οι ενδιαφερόμενοι. Αν σκοπεύετε να κάνετε κάποια έκπτωση στα προϊόντα σας καλό θα ήταν η διαφήμιση να είναι μια δυο μέρες πριν έτσι ώστε να μπει στο πρόγραμμα των πελατών.

Φυσικά αυτές οι συμβουλές είναι γενικές και η καλύτερη λύση δίνεται από τις μετρήσεις που κάνετε οι ίδιοι από παλαιότερες προσπάθειες, μετρώντας τα αποτελέσματα, πειραματιζόμενοι με τις μέρες και τις ώρες ώστε να βρείτε την χρυσή τομή.

Επίσης πρέπει να λάβετε υπόψιν σας σε ποιους απευθύνεστε. Είναι συνεχώς στον δρόμο; Τότε το περιεχόμενο πρέπει να είναι κατάλληλο για κινητά τηλέφωνα. Είναι πολύ απασχολημένοι; Τα μηνύματα πρέπει να είναι μικρά και περιεκτικά. Κινείστε λοιπόν αναλόγως σε ποιους απευθύνεστε, και όχι όπως βολεύει εσάς!

Επίσης να θυμάστε ότι δεν θα γίνει τίποτα αν δεν κάνετε τίποτα! Δοκιμάστε και ξαναδοκιμάστε μέχρι να βρείτε τον συνδυασμό που δουλεύει για σας. Αλλά δοκιμάστε! Μην αφήνεστε στο έλεος των καιρών. Αν δεν κάνετε πράγματα στο μάρκετινγκ δεν θα δείτε τα αποτελέσματα του μάρκετινγκ. 

 

 

 

 

Αφήστε μια απάντηση