Inbound Marketing

 

Ξεκινήστε το αν δεν το έχετε ήδη κάνει!

inbound marketingΤο Inbound marketing είναι μια τεχνική προώθηση με την οποία μια εταιρία προωθεί την εικόνα της μέσα από μπλογκ, video, ebooks, newsletters, SEO, μέσα κοινωνικής δικτύωσης και άλλα, με σκοπό να κάνει την εικόνα της γνωστή και να ξεκινήσει να προσελκύει πελάτες αντί να τους κυνηγάει. Μπορεί ήδη να το χρησιμοποιείτε και να μην το γνωρίζετε ή να έχετε ακούσει για αυτό, σε αυτό το άρθρο όμως θα δούμε πια είναι τα οφέλη σε σχέση με τεχνικές παραδοσιακού μάρκετινγκ που θα δούμε παρακάτω:

 

Είναι πάρα πολύ ενοχλητικά τα τηλεφωνήματα για πωλήσεις. Ο καλύτερος πωλητής να είναι, όταν χτυπάει το τηλέφωνο μεσημέρι και προσπαθεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο να προωθήσει την παροχή ή το προϊόν του, γίνεται αυτομάτως αντιπαθής. Έχετε μια μόνο ευκαιρία για μια πρώτη εντύπωση και αν γίνει μέσα από τέτοιο τηλεφώνημα είναι σχεδόν σίγουρο ότι θα είναι από κακή έως μέτρια.

Οι εισερχόμενες επαφές είναι περίπου 60% λιγότερο ακριβές από τις επαφές που βρίσκονται με παραδοσιακές τεχνικές μάρκετινγκ. Χαμηλώνοντας το κόστος της απόκτησης επαφών και δυνητικών πελατών μπορείτε να χαμηλώσετε το κόστος της υπηρεσίας σας και να έχετε προβάδισμα σε σχέση με τον ανταγωνισμό ή να αυξήσετε το περιθώριο κέρδους σας.

Η σελίδα σας στο διαδίκτυο γίνεται κάτι παραπάνω από μια αφίσα. Πολύ λίγες εταιρίες εκμεταλλεύονται σωστά αυτήν την χρυσή ευκαιρία για προώθηση της επιχείρησής τους με μια σελίδα στο διαδίκτυο. Οι περισσότερες σελίδες είναι στατικές και ξεπερασμένες. Με την κατάλληλη επεξεργασία η σελίδα σας μπορεί να γίνει πολλά παραπάνω και να είναι μεγάλο όπλο παραγωγής πελατών. Δείτε μερικές συμβουλές για την επιτυχία της σελίδας σας εδώ.

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν περισσότερο νόημα πλέον στην επιχείρησή σας. Ο λόγος για τον οποίο οι προσωπικές μας σελίδες είναι επιτυχημένες είναι γιατί έχουν πάντα ενδιαφέρον περιεχόμενο. Το ίδιο ισχύει και για τις επαγγελματικές. Πρέπει να έχουν αξιόλογο περιεχόμενο έτσι ώστε να τραβάνε την προσοχή και να παράγουν πωλήσεις.

Οι πωλητές, όσο καλοί και αν είναι, πάντα υπάρχει η πιθανότητα να φύγουν, μια πολύ καλή εταιρική σελίδα όχι. Η πρόσληψη, σωστή εκπαίδευση και προώθηση των πωλητών είναι δύσκολη διαδικασία από μόνη της. Μια εταιρία μπορεί να χάσει πολλά χρήματα από αυτήν. Από την άλλη μεριά μια πολύ καλή εταιρική σελίδα που παράγει πωλήσεις θα είναι πάντα εκεί. Για να μην παρεξηγηθώ, γιατί και εγώ από τον χώρο των πωλήσεων είμαι, τίποτα δεν ξεπερνά την δουλειά του πωλητή αν είναι καλός, είναι όμως δεδομένο ότι πάντα υπάρχει η πιθανότητα αποτυχίας ή να απώλειάς του.

clickup

Η Google είναι πλέον η πρωταρχική πηγή πληροφοριών. Το να καταφέρετε να είναι η σελίδα σας στα πρώτα αποτελέσματα αναζήτησης είναι μια τεράστια επιτυχία που μόνο οφέλη μπορεί να έχει.

Πολλές μορφές παραδοσιακού μάρκετινγκ έχουν αρχίσει να γίνονται αναποτελεσματικές με τον καιρό (π.χ. πόσες φορές διαβάζετε εφημερίδα πλέον). Το να υποτιμάτε ή να αρνείστε να παραδεχθείτε ότι το ίντερνετ είναι πλέον το μέρος από το οποίο βρίσκει κάποιος πληροφορίες είναι μεγάλο λάθος για την επιχείρησή σας.

Και τέλος ίσως ο πιο σημαντικός λόγος για να ξεκινήσετε την στρατηγική σας στο inbound marketing είναι ότι πολύ πιθανόν να το κάνει ήδη ο ανταγωνισμός σας και δεν θα θέλατε να βρίσκεστε πίσω από τα 10 πρώτα αποτελέσματα στις αναζητήσεις της Google

Αφήστε μια απάντηση