Γιατί η Καταχώρηση στο Google Maps είναι Απολύτως Απαραίτητη για Μικρές Τοπικές Επιχειρήσεις

Όλοι έχουμε χρησιμοποιήσει την εφαρμογή Google Maps και σίγουρα έχουμε παρατηρήσει πληθώρα καταστημάτων και επιχειρήσεων να εμφανίζονται στον χάρτη.

Εάν είστε επικεφαλής ενός καταστήματος, το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν θα θέλατε η δική σας επιχείρηση να λείπει από αυτόν τον χάρτη που χρησιμοποιείται από την συντριπτική πλειοψηφία των καταναλωτών.

Η υπηρεσία Google My Business, μέσω της οποίας γίνονται οι καταχωρήσεις στο Google Maps είναι αυτή που θα βοηθήσει την επιχείρησή σας να:
 
  • εμφανιστεί άμεσα σε νέους πελάτες που κάνουν τοπικές αναζητήσεις στο Google Search, το Google Maps και το Google+
  • να βοηθήσει τους πελάτες να βρουν εύκολα και γρήγορα πληροφορίες όπως τρόποι επικοινωνίας, ωράριο λειτουργίας, οδηγίες μέσω GPS, την διεύθυνση του e-shop κτλ
  • να αποσπάσει τις τόσο αναγκαίες θετικές κριτικές που αξίζει

Τι είναι οι τοπικές αναζητήσεις και πώς μπορείτε να κερδίσετε πελάτες από αυτές;

Μία τοπική αναζήτηση είναι όταν κάποιος αναζητά μία υπηρεσία ή ένα προϊόν προσθέτοντας μία διεύθυνση ή περιοχή.

Ένα καλά στημένο προφίλ στο Google Maps θα βοηθήσει το δικό σας κατάστημα να εμφανιστεί στα αποτελέσματα της αναζήτησης και να οδηγήσει τον ενδιαφερόμενο σε εσάς κι όχι σε κάποιον γειτονικό ανταγωνιστή.

Ας δούμε ένα παράδειγμα:

gmaps tsimiski

Είναι ξεκάθαρο ότι κάποια καταστήματα αποκτούν μεγάλο πλεονέκτημα έναντι των άλλων. Πόσο μάλλον όταν λείπει εντελώς ένα κατάστημα από τη χάρτη.

Αν ο πελάτης δεν μπορεί να βρει το κατάστημά σας, τότε είναι σαν να μην υπάρχει.

Τα καταστήματα που θα εμφανιστούν πρώτα έχουν το μεγαλύτερο πλεονέκτημα καθώς αυτά θα εντυπωθούν στη μνήμη του πελάτη, τη δική του διεύθυνση και τηλέφωνο θα κρατήσει και τέλος το πιο σημαντικό ότι στο δικό τους e-shop θα μπει για να δει και ίσως παραγγείλει online κάτι που θα του αρέσει. 

Πώς να χτίσετε μία εντυπωσιακή παρουσία online

Είναι σημαντικό για μία επιχείρηση να προβάλλει ένα σοβαρό και δραστήριο προφίλ και αυτό είναι κάτι που η Google λαμβάνει σοβαρά υπόψη ώστε να αποφασίσει ποια επιχείρηση θα σπρώξει πιο ψηλά στις αναζητήσεις.

Για αυτό φροντίστε:

  • να έχετε μία πολύ προσεγμένη και έξυπνα στημένη (local SEO) καταχώρηση στο Google My Business/Google Maps
  • να διατηρείτε καταχωρίσεις και σε άλλες πλατφόρμες όπως το Yelp, Trip Advisor, Foursquare κτλ (εφόσον εξυπηρετεί το είδος της επιχείρησής σας) καθώς και στα social media (Facebook, Google+ κτλ)
  • (πολύ σημαντικό) να δίνετε τις ίδιες ακριβώς πληροφορίες για την επιχείρησή σας σε όλα τα παραπάνω, δηλαδή να έχετε παντού ίδιο όνομα επιχείρησης, τηλέφωνα, διεύθυνση, ωράριο κτλ. Η Google δεν ανέχεται τις ανακρίβειες και τιμωρεί τους παραβάτες προβάλλοντάς τους λιγότερο!

Αν ακολουθήσετε ευλαβικά τις παραπάνω συμβουλές θα καταφέρετε να “πείσετε” την Google ότι είστε μία αξιόλογη επιχείρηση που αξίζετε να εμφανιστείτε  στις πρώτες θέσεις της αναζήτησης, επωφελούμενοι όλων όσων συνεπάγεται αυτό! 

Αυτήν την εποχή είναι πιο σημαντικό από ποτέ για μία μικρομεσαία τοπική επιχείρηση να αποκτήσει μία ελκυστική παρουσία online.

Ένα από τα πρώτα και σημαντικότερα βήματα είναι να κερδίσει περισσότερους πελάτες και να κάνει γνωστό το brand της στο αγοραστικό κοινό που ενδιαφέρεται για τις υπηρεσίες και τα προϊόντα που προσφέρει.

Ένας ιδανικός τρόπος (και εξαιρετικά οικονομικός, αφού είναι δωρεάν!!!) για να το επιτύχετε αυτό είναι το Google My Business.

Μην χάνετε άλλο καιρό. Μπείτε στον χάρτη!

Μπορούμε να σας βοηθήσουμε να στήσετε την τέλεια καταχώρηση για το κατάστημά σας. Επικοινωνήστε μαζί μας για περισσότερες λεπτομέρειες.

Υπεύθυνος: Γκίτσος Θοδωρής

Σχετικά online σεμινάρια

Αφήστε μια απάντηση