Μάθε από τους καλύτερους!

Από τον Ανδρέα Τσουκίδη για το περιοδικό Productive Habits

Θα ταξιδέψουμε σε κάποια παλιά χρόνια, όχι πολύ παλιά, σε κείνα τα χρόνια που όταν μετακόμιζες σε μια άλλη περιοχή, σε ένα άλλο σπίτι, σύντομα ερχόταν κάποιος συγκάτοικος να σε καλωσορίσει με χαρά και να σου πει ότι αν χρειαστείς κάτι, εγώ είμαι δίπλα σου. Επίσης τότε όταν άνοιγες ένα μαγαζί, ερχόντουσαν οι άνθρωποι της γειτονιάς και ρωτούσαν ποιος είσαι, ίσως κάποιοι από περιέργεια και άλλοι από ενδιαφέρον.

Φαντάζομαι θα έχεις πολλές φορές νοσταλγήσει και αναρωτηθεί, που είναι εκείνα τα χρόνια…

Λέμε ότι όλοι σήμερα, οι πελάτες πηγαίνουν στις πολυεθνικές και δεν έρχονται σε μας που έχουμε να τους προσφέρουμε μεγαλύτερη ποιότητα και καλύτερη εξυπηρέτηση.

Εκείνα τα χρόνια που κάποιος αγόραζε από σένα γιατί ήσουν δίπλα του έχουν περάσει
Αυτό που δεν έχει περάσει όμως και είναι πάντα διαχρονικό, είναι οι άνθρωποι.

Σήμερα ο άνθρωπος τα έχει ξεχάσει όλα αυτά που γινόταν εκείνα τα χρόνια, αυτό γιατί κλείστηκε προς τα μέσα και είπε ότι εγώ θα κοιτάξω να επιβιώσω, θα βρω το πιο φτηνό, το πιο εύκολο και αύριο βλέπουμε.

Όμως ακόμα δεν έχουν τελειώσει όλα

Αυτό γιατί ο άνθρωπος δεν έχει αλλάξει στην πραγματικότητα τόσο πολύ, αναζητά καλές σχέσεις ανθρώπων, το έχει ανάγκη.
Μια πολυεθνική έχει χρήματα, έχει φήμη και δόξα και αυτό πουλάει.

Εμείς γιατί προσπαθούμε να πουλήσουμε αυτό που δεν έχουμε ; Ας δώσουμε στους ανθρώπους το καλύτερο που έχουμε. Το ίδιο μας τον εαυτό.
Αυτό έκαναν όλοι αυτοί που ονομάζουμε «οι καλύτεροι» όπως ο Steve jobs , Αδερφοί Ράιτ και πολλοί άλλοι.

Τι έκαναν λοιπόν !
Σε αυτό το σχήμα μας το δείχνει ξεκάθαρο!

why

Στο κύκλο «Why» αναφέρεται στο γιατί δημιούργησα την επιχείρηση μου , ποιος είναι ο σκοπός μου.
Στον κύκλο «Who» αναφέρεται στο πώς θα κάνω τα πράγματα , πως θα βγάλω λεφτά.
Στον κύκλο «What» αναφέρεται στο τι προϊόν έχω , πόσο καλό είναι , ποιότητα και ποσότητα.

Κάνε μια ερώτηση στον εαυτό σου, σε ποιόν από τους κύκλους δίνεις περισσότερη σημασία ;
Με μια πολύ καλή έρευνα που έχει κάνει ένας πολύ αξιόλογος άνθρωπος ο Simon Sinek, βγάζει ένα συμπέρασμα ότι οι άνθρωποι δεν αγοράζουν για το τι έχεις , ούτε πως το κάνεις αλλά γιατί το κάνεις.

Όλα σίγουρα είναι σημαντικά, όμως αν κάποιος συμφωνεί και πιστεύει στο δικό σου όνειρο, τότε σίγουρα θα σε βοηθήσει με το να γίνει το λιγότερο ένας πολύ καλός πελάτης, για σένα και όχι τόσο για τον προϊόν.

Πως μπορεί ο υποψήφιος πελάτης να μάθει το γιατί κάνω τα πράγματα ;
Η απάντηση είναι ότι μαθαίνει με τον ίδιο τρόπο που μαθαίνει το τί κάνεις και το πώς το κάνεις, με μια διαφορά που είναι το περιεχόμενο που προβάλεις.

Συνήθως είτε μοιράζουμε φυλλάδια, είτε κάνουμε διαφήμιση στο ίντερνετ, προβάλουμε μια προσφορά, ένα νέο προϊόν και καθόλου τον εαυτό μας, σαν να μην θέλουμε να φανούμε εμείς.

Η παροιμία λέει «τα ράσα δεν κάνουν το παπά»
Η αξία της επιχείρησης δεν είναι το προϊόν αλλά ο ίδιος ο άνθρωπος που την έχει.

Τέλος θα ήθελα να πω ότι στον οργανισμό Bizman του Γιάννη Μηλιάτση που είναι ο δημιουργός της ιδέας και εφαρμογής του περιοδικού, προσπαθούμε να δώσουμε τρόπους στις επιχειρήσεις να πουλήσουν σωστά τον εαυτό τους όπως ανέφερα παραπάνω. Τελευταία έχουμε βρει ένα τρόπο (ο οποίος είναι μια υπηρεσία που παρέχουμε) που αποδεικνύει ότι τελικά λειτουργούν οι συμβουλές από τους καλύτερους.

Την ονομάζουμε «προώθηση της προσωπικής ιστορίας»

Είναι στην ουσία μια διαδικασία συνέντευξης όπου ο Business developer της εταιρίας όπως εγώ, θα σε βοηθήσει να βρεις τον κατάλληλο τρόπο να παρουσιάσεις τον εαυτό σου.

Σε αυτό το link μπορείτε να δηλώσετε, ότι θέλετε να έρθετε σε επαφή με ένα εκπρόσωπο business developer, ώστε να σας ενημερώσει καλύτερα.

Ανδρέας Τσουκίδης
[email protected]

 

Αφήστε μια απάντηση