Μερικές συμβουλές για την έκθεση

Που θα σας βοηθήσουν να εισπράξετε τα μέγιστα από την παρουσία σας εκεί.

 

ekthesi1Διεθνής Έκθεση Θεσσαλονίκης. Μπορεί κάποιοι να με θεωρήσετε υπερβολικό αλλά έχω την αίσθηση ότι τα τελευταία χρόνια έχουν γίνει κάποια βήματα για την αναβίωσή της. Καλά event, καλύτερη οργάνωση, κάτι σαν να άλλαξε και να εκτροχίασε την έκθεση από την γραμμή της απαξίωσης και της φτώχειας στην οποία ήταν τα τελευταία πολλά χρόνια.

 

Έχοντας λοιπόν τις μέρες αυτές κάνει τον προγραμματισμό σας για να έχετε σωστή παρουσία σαν εκθέτης, καλό θα ήταν να διαβάσετε τις παρακάτω συμβουλές.

 

Γνωρίζετε το κοινό σας και εστιάστε αναλόγως το μήνυμά σας.

  • Αν δεν το έχετε κάνει μελετήστε ποιο είναι το target group σας, ποια είναι τα προβλήματά του, ποια είναι τα ‘θέλω’ του.

  • Σιγουρευτείτε ότι το μήνυμα σας σε όλες τις εκτυπώσεις σας είναι ξεκάθαρο και κοντά σε αυτά που θέλουν από εσάς οι δυνητικοί πελάτες σας.

Ξεκαθαρίστε για ποιον λόγο είστε στην έκθεση αυτήν.

  • Για να πουλήσετε προϊόντα ή υπηρεσίες;

  • Για να παρουσιάσετε καινούργια προϊόντα;

  • Για να ενισχύσετε την εταιρική σας εικόνα;

  • Για να ενημερώσετε τον κόσμο για την χρήση των προϊόντων ή υπηρεσιών σας;

  • Για να εδραιώσετε υπάρχουσες σχέσεις με πελάτες;

  • Για συναντήσεις με πελάτες και συνεργάτες που δεν βλέπετε την υπόλοιπη χρονιά;

  • Για δημοσιότητα;

  • Για ανάλυση της αγοράς;

Ξεκαθαρίστε ποια από τα προϊόντα ή υπηρεσίες σας θα παρουσιάσετε.

  • Εάν το προϊόν σας είναι νέο, σιγουρευτείτε ότι και εσείς και το προσωπικό είναι άρτια εκπαιδευμένο στην χρήση του.

  • Εάν έχετε πολλά προϊόντα δείτε ποια από αυτά θα είναι χρήσιμα στο κοινό που στοχεύετε στην έκθεση.

  • Κάντε την χρήση του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας όσο πιο προσιτή γίνεται στους ανθρώπους που θα έρθουν στην έκθεση. Φροντίστε να μην περνάνε από μπροστά χωρίς να δοκιμάζουν.

Χρησιμοποιήστε χρώματα και παρουσία σύμφωνη με την εταιρική σας ταυτότητα.

  • Πολλές φορές η παρουσία στην έκθεση μιας εταιρίας δεν έχει καμία σχέση με την εταιρική ταυτότητα της εταιρίας και αυτό ξενίζει. Μην κάνετε αυτό το λάθος

  • Μην μπλοκάρετε την είσοδο στο περίπτερό σας περισσότερο από 20% του χώρου.

Προώθηση πριν – κατά την διάρκεια – μετά.

  • Μην ντρέπεστε να προσκαλέσετε τους πελάτες σας στο περίπτερό σας.

  • Προωθήστε την παρουσία της εταιρίας σας στην έκθεση.

  • Σχεδιάστε καθημερινές αναφορές στα social media της εταιρίας για την παρουσία της.

  • Μαζέψτε υλικό από την παρουσία σας και προωθήστε το μέχρι την επόμενη.

Εκπαιδεύστε το προσωπικό σας για την έκθεση.

  • Ξεκαθαρίστε τους στόχους σας για την παρουσία σας εκεί.

  • Μελετήστε με τους πωλητές σας τον τρόπο προσέγγισης μέσα από την έκθεση. Δεν είναι το ίδιο είδος πώλησης με την καθημερινή τους πώληση.

  • Φέρτε στην έκθεση ευχάριστους και επικοινωνιακούς ανθρώπους.

  • Ξεκαθαρίστε τους ρόλους στο περίπτερο, τον υπεύθυνο αυτού και ποιος τον αντικαθιστά όταν λείπει.

  • Μην ξεχνάτε ότι οι δυνητικοί πελάτες σας θα σας θυμούνται από το προσωπικό με το οποίο μίλησαν. Κάντε τους την εμπειρία την καλύτερη δυνατή.

Μην παραλείπετε να κρατάτε στοιχεία επικοινωνίας.

  • Δημιουργήστε έτοιμες φόρμες για να συμπληρώνει όποιος μιλάει με έναν επισκέπτη έτσι ώστε να κρατήσετε το δυνατόν περισσότερες πληροφορίες.

  • Βρείτε έναν τρόπο να μετράτε το ενδιαφέρον του κάθε επισκέπτη και να το καταγράφετε (Κρύος, Θερμός, Πολύ Θερμός ή κάτι ανάλογο)

Μην αργείτε να επικοινωνήσετε μαζί τους.

  • Ακόμα και κατά την διάρκεια της έκθεσης αυτούς που ήρθαν πρώτοι θα πρέπει να τους μιλήσετε πριν τελειώσει η έκθεση.

  • Μην περάσουν 72 ώρες από την επαφή σας στην έκθεση μέχρι την επόμενη επικοινωνία σας.

  • Το 80% των υλικών που παίρνει κάποιος στην έκθεση πετιέται αμέσως. Φροντίστε το δικό σας να ξεχωρίζει και να το κρατήσει για λίγο ο ενδιαφερόμενος.

Δείτε επίσης: Συνέδρια και Ημερίδες

Καλή συνέχεια σε όλους!

 

Αφήστε μια απάντηση