Μερικές σύντομες συμβουλές Μάρκετινγκ για την μικρομεσαία επιχείρηση.

Που θα σας βοηθήσουν στην επικοινωνία του μηνύματός σας.

 

Merikes mikres symvoules marketingΗ μικρομεσαία επιχείρηση πλέον είναι στα όριά της. Η κρίση και η κατάσταση που επικρατεί την έχει φέρει στο σημείο να προσπαθεί πάντα να περιορίσει τα έξοδά της και να μεγιστοποιήσει τα έσοδα. Στην προσπάθεια αυτή ένα από τα πρώτα θύματα είναι τα χρήματα που δεσμεύει για διαφήμιση. Εάν αυτά υπάρχουν είναι πολύ μειωμένα και η κατανομή τους φαίνεται γρίφος για καλούς λύτες. Δείτε λοιπόν μερικές σύντομες συμβουλές που μπορεί να σας βοηθήσουν να αποφασίσετε τι ταιριάζει καλύτερα σε εσάς και την επιχείρησή σας.

Καταρχάς μην περιορίζεστε. Μπορεί να χρειαστεί να δοκιμάσετε μερικά κανάλια επικοινωνίας για να δείτε ποιο είναι αυτό που ταιριάζει στην επιχείρησή σας και στους πελάτες που απευθύνεστε. Πολύ μεγάλη βοήθεια για αυτό είναι η χρήση των Buyer Personas. Δοκιμάστε διαδικτυακή διαφήμιση, έντυπο τύπο κλπ.

 

Βρείτε έναν συνεργάτη στην διαφήμιση. Τι εννοώ. Εάν πρόκειται να μοιράσετε φυλλάδια π.χ. βρείτε μια επιχείρηση κοντά σε αυτό που κάνετε ή στους ανθρώπους που απευθύνεστε και προτείνετε στην επιχείρηση αυτή να μοιράσετε μαζί φυλλάδια έτσι ώστε και το κόστος να είναι μικρότερο και να έχετε μεγαλύτερο εύρος δυνητικών πελατών. Δείτε επίσης συμβουλές για τα διαφημιστικά φυλλάδια.

 

Βελτιώστε τις απαντήσεις σας στο τηλέφωνο. Πέρα από το γεγονός ότι πληρώνετε ακριβά για να χτυπήσει ούτως ή άλλος το τηλέφωνο, πρέπει να έχετε στο μυαλό σας ότι μια απάντηση μπορεί να είναι και μια προσφορά. Μπορεί δηλαδή η γραμματεία με το που το σηκώνει να λέει ‘Καλημέρα από την τάδε εταιρία. Μην ξεχάσετε να δείτε την νέα μας προσφορά σε….’ αμέσως. Με αυτόν τον τρόπο σίγουρα κάποιοι θα ρωτήσουν για την προσφορά.

 

Βάλτε αυτοκόλλητα. Σε οποιοδήποτε υλικό φεύγει από την επιχείρηση μπορείτε να συμπεριλάβετε ένα μικρό αυτοκόλλητο με ένα σύντομο χειρόγραφο μήνυμα για κάποια προσφορά που έχετε. Το μάτι πέφτει πάντα εκεί και εάν είναι καλογραμμένο και σύντομο θα έχει αποτέλεσμα.

 

Newsletter. Είναι γνωστό ότι κοστίζει πολλές φορές παραπάνω η δημιουργία νέου πελάτη από την συντήρηση υφιστάμενου. Επικοινωνήστε με τους πελάτες με την χρήση Newsletter. Δείτε πως.

 

Σεμινάριο. Δημιουργήστε ένα σεμινάριο για την χρήση ή την παρουσίαση των προϊόντων σας. Με λίγη προσπάθεια θα έχετε αρκετό κόσμο να έρθει που δεν θα ερχόταν αλλιώς. Κρατήστε φώτο για την προβολή του στα social media.

 

Σίγουρα υπάρχουν και πολλές άλλε καλές ιδέες και θα χαρώ να τις συμπληρώσετε από κάτω!

 

Καλή συνέχεια σε όλους!

Αφήστε μια απάντηση