Μερικοί ακόμα τρόποι ανάπτυξης του Brand.

Ερωτήματα που πρέπει να απαντήσετε για την επιχείρησή σας για την ανάπτυξη του Brand.

 

merikoi akoma tropoi anaptixis brandΔιανύουμε την εποχή της επιχειρηματικότητας. Μια εποχή στην οποία πολλοί νέοι, και όχι μόνο, επιλέγουν να κυνηγήσουν το όνειρό τους μέσα από δικά τους project και να δημιουργήσουν την δουλειά που δεν βρίσκουν τόσο για αυτούς, όσο και για τους διπλανούς τους. Μέσα από την ιστοσελίδα αυτή, αλλά και το CoffeeSpots.gr που δημιουργήσαμε γνωρίζουμε καλά τόσο τον ενθουσιασμό για το όνειρο που γίνεται πραγματικότητα, όσο και τα προβλήματα που αντιμετωπίζει κανείς στην προσπάθεια αυτή.

 

Το θέμα του Brand το έχουμε αγγίξει με άρθρα μας (δείτε εδώ ) αλλά και με συνεντεύξεις από τους ειδικούς του χώρου (όπως ο ειδικός στην ανάπτυξη Brand και συγγραφέας του βιβλίου Brand η στρατηγική Μιχάλης Ναλμπάντης που μας έδωσε μια συνέντευξη για το θέμα ). Το Brand είναι πολλά περισσότερα από ένα λογότυπο, ένα σλόγκαν, ή ένα όνομα. Είναι η απάντηση στην ερώτηση ‘Ποιος είσαι;’ Δείτε λοιπόν μερικές ερωτήσεις που πρέπει να απαντήσετε πρώτα στον εαυτό σας για να αναπτύξετε το Brand σας.

 

Τί κάνετε;

Ξκαθαρίστε στο μυαλό σας τι κάνει το προϊόν ή η υπηρεσία σας. Γιατί την αναπτύξατε; Είδατε μήπως κάποιο κενό στην αγορά; Ή απλά είστε καλός σε αυτό; Η απάντηση θα σας βοηθήσει να δείτε την αξία που θα φέρει το προϊόν ή η υπηρεσία σας στην αγορά.

 

Σε ποιον απευθύνεστε;

Γνωρίζοντας το κοινό στο οποίο απευθύνεστε μπορείτε να χαράξετε και την στρατηγική που θα ακολουθήσετε. Δείτε λοιπόν ποια είναι τα χαρακτηριστικά του κοινού στο οποίο απευθύνεστε και είναι οι δυνητικοί σας πελάτες και βρείτε τον τρόπο να τα επηρεάσει το Brand σας.

 

Ποιο είναι το επίπεδό σας;

Θα προσφέρετε κάτι το οποίο είναι πρωτοποριακό στον χώρο σας; Ή μήπως κάτι το οποίο θα έχει την χαμηλότερη τιμή; Tip: Στοχεύστε να είστε ο καλύτερος σε ένα επίπεδο (τιμή, ποιότητα, εξυπηρέτηση κλπ)

 

Ποια είναι τα πιστεύω σας;

Φυσικά και όχι τα πολιτικά σας πιστεύω. Αλλά εάν μπορούσε η επιχείρησή σας να δωρίσει 10.000 ευρώ σε κάποιον καλό σκοπό π.χ. Ποιος θα ήταν αυτός;

 

Χρησιμοποιείτε Buyer Personas;

Εάν δεν έχετε διαβάσει τι είναι οι Buyer Personas κάντε το τώρα . Ενσωματώστε τες στην στρατηγική σας και είναι σίγουρο ότι πολλά πράγματα θα ξεκαθαρίσουν.

 

Ελπίζω να σας βοήθησαν κάπως οι συμβουλές αυτές και να σας έβαλαν τουλάχιστον στην διαδικασία να ελέγξετε τί κάνετε για να προωθήσετε μέχρι τώρα την εικόνα σας και πως μπορείτε να βελτιώσετε τις προσπάθειές σας!

 

Καλή τύχη σε όλους!

Από τον Ιωάννη Μηλιάτση

 

 

Image courtesy of Siwut Ritjaroon at FreeDigitalPhotos.net

 

Αφήστε μια απάντηση