Μην μαντεύεις, αν δεν ξέρεις…Μάθε!

Ένα από τα χειρότερα λάθη που μπορεί να κάνει κάποιος που είναι ή θέλει να μπει στον χώρο των πωλήσεων είναι να αφήνει τα πράγματα στην τύχη. Να μαντεύει για όλα. Και τι εννοώ; Δείτε παρακάτω:

Μην μαντεύεις εάν δεν ξέρεις κάτι από αυτά που σε ρώτησε ο πελάτης.

Εάν υπάρξουν στιγμές όπου δεν ξέρεις από έξω και ανακατωτά τα χαρακτηριστικά και ωφέλη της υπηρεσίας ή του προϊόντος που πουλάς τότε φρόντισε να μην μαντέψεις την απάντηση αλλά δείξει ότι θα κάνεις τα πάντα για να έχεις την πληροφορία όσο πιο γρήγορα γίνεται.

 

Μην μαντεύεις για τα νούμερά σου.

Εάν δεν γνωρίζεις πόσες επαφές και πόση προσπάθεια χρειάζεται για να κλείσεις μια πώληση, τότε πηγαίνεις στα τυφλά. Βασίζεσαι στην “τύχη” και εάν δεν αρχίσεις να μαθαίνεις τα νούμερά σου δεν θα νοιώσεις ποτέ ασφάλεια στον χώρο αυτό. Πόσες επαφές για ένα ραντεβού, πόσα ραντεβού για μια πώληση…και άλλα πολλά είναι πληροφορία που μόνος σου πρέπει να μάθεις και να γνωρίζεις.

 

Μην μαντεύεις για την διαδικασία (sales process)

Πρέπει να είναι ξεκάθαρη. Πότε κάτι τι για κάθε πελάτη και γιατί. Η διαδικασία ολοκλήρωσης μια πώλησης πρέπει να είναι γραμμένη (είτε σε χαρτί είτε στο μυαλό) ξεκάθαρα και να ακολουθείται με ευκολία. Εάν για κάτι έχεις απορία είτε ρώτα είτε ξεκαθάρισέ το, μην μαντεύεις γιατί μπαίνεις στο κόσμο του “έπρεπε να γίνει αυτό, σύγνωμη για την καθυστέρηση…κλπ κλπ. Οι περισσότερες εταιρίες δεν έχουν ξεκάθαρη sales process. Αν είσαι σε μία τότε πρέπει να την φτιάξεις εσύ.

 

Μην μαντεύεις για την επιτυχία.  

Γνωρίζοντας όλα τα παραπάνω, σταματάς πλέον να έχεις την φιλοσοφία ότι η επιτυχία είναι κάτι που ίσως και να έρθει αν είσαι αρκετά καλός. Παίρνεις το έλεγχο και κάνεις σταθερά και ξεκάθαρα βήματα προς αυτήν. Εσύ είσαι υπεύθυνος για αυτήν και πλέον γνωρίζοντας και όχι μαντεύοντας είσαι εσύ αυτός που έχει την ηθική υποχρέωση να είσαι επιτυχημένος. Ηθική υποχρέωση απέναντι στον εαυτό σου, τις ικανότητές σου και αυτούς που αγαπάς.

 

Καλή συνέχεια σε όλους!

Αφήστε μια απάντηση