Πουλάμε σωστά;

Η Πώληση είναι κάτι που κάνουμε ΓΙΑ τους πελάτες μας – όχι κάτι που κάνουμε ΣΤΟΥΣ πελάτες μας.

 

Έχοντας συνεργαστεί πολύ με μεγάλες εταιρίες, μπορείς εύκολα να δεις ότι ένα βασικό πρόβλημα αποτυχίας των περισσότερων πωλητών και υπευθύνων πωλήσεων είναι ότι κύριο μέλημά τους είναι η ανάπτυξη του τζίρου της εταιρίας και όχι η ουσιαστική συνεργασία και εξυπηρέτηση των πελατών τους. 

 

Η προσπάθεια να φορτωθεί ο πελάτης χωρίς να έχει την δυνατότητα να προωθήσει επαρκώς το προϊόν του είναι συχνή και καταστρέφει την σχέση εμπιστοσύνης μεταξύ του πωλητή και του επιχειρηματία. Στον βωμό της αύξησης του τζίρου που σωστά (αλλά με λάθος τρόπο) ζητάει η εταιρία θυσιάζονται οι προσπάθειες που κάνει ο πωλητής να κερδίσει την εμπιστοσύνη του πελάτη και να χτίσει μια μακροχρόνια σχέση με αμοιβαία οφέλη. 

 

Πολύ σύντομα αρχίζουν τα προβλήματα και τότε είναι που οι εταιρίες εύκολα εντοπίζουν το πρόβλημα στον ίδιο τον πωλητή και προχωράνε στην αντικατάσταση του. Για να μπορέσεις να διαχειριστείς σαν πωλητής μια τέτοια κατάσταση χρειάζεται να έχεις κάνει την σωστή εκπαίδευση πωλήσεων που θα σε βοηθήσει να ισορροπήσεις τα συμφέροντα της εταιρίας και την σχέση σου με τον πελάτη σωστά με σκοπό την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση. 

 

Καλή συνέχεια σε όλους!

 

Αφήστε μια απάντηση