Social Media και εκθέσεις

Μικρές συμβουλές για την προετοιμασία συμμετοχής σε μια έκθεση.

connectingΤο σκηνικό είναι γνωστό, η προετοιμασία της εταιρίας για την έκθεση προχωράει σε φουλ ρυθμούς. Έχετε ξοδέψει αρκετά χρήματα για να κλείσετε τον χώρο και για όλες τις προετοιμασίες και θέλετε να πάρετε τα μέγιστα από την παρουσία σας εκεί. Ένας παράγοντας που πρέπει να λάβετε σοβαρά υπόψιν είναι η επικοινωνιακή προετοιμασία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για την παρουσία σας εκεί. Δείτε μερικές συμβουλές για αυτό:

 

 

Κάντε όσο το δυνατόν περισσότερες συνδέσεις.

Είναι σχετικά εύκολο να κάνεις πολλές επαφές με ανθρώπους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, χρειάζεται όμως κάποιον χρόνο και φυσικά δουλειά! Φτιάχνοντας ένα δίκτυο συναδέλφων και φίλων μέσα από το Facebook, το Twitterκαι το Google+ σας φέρνει σε επαφή με ακόμα περισσότερους ανθρώπους του χώρου σας και γνωστοποιεί την παρουσία σας σε αυτόν. Έτσι είναι πιο εύκολο να τους ενημερώσετε για την επερχόμενη εκδήλωση.

media

Ενσωματώστε τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης στις αναρτήσεις σας.

Το ιδανικό είναι να έχετε ένα μπλογκ με καλό περιεχόμενο που θα κρατάει από μόνο του τον κόσμο. Αν όχι τότε πρέπει να σκεφτείτε σοβαρά να αποκτήσετε.

Πολλές φορές όμως, αν και το περιεχόμενο των αναρτήσεων είναι ενδιαφέρον και τραβάει τον κόσμο στο μπλογκ της επιχείρησής σας,  οι επισκέπτες δεν μπορούν να το προωθήσουν εύκολα γιατί δεν υπάρχουν αυτά τα κουμπιά κοινωνικής δικτύωσης που θα τους το επιτρέψουν. Αν δεν μπορείτε να το βάλετε στις αναρτήσεις μας μόνοι σας σίγουρα μπορεί κάποιος με λίγες γνώσεις παραπάνω να σας βοηθήσει! Αυτό θα κάνει τις αναρτήσεις σας σχετικά με την εκδήλωση να ‘κυκλοφορήσουν’ περισσότερο.

social-share-buttons-preview

Ανεβάστε ρυθμούς πριν από την εκδήλωση.

Χρησιμοποιείστε τις κοινωνικές σας αυτές επαφές για να δημιουργήσετε την απαραίτητη προσμονή για την εκδήλωσή σας. Μπορείτε να ανακοινώσετε eventsόπως συνεντεύξεις, κάποια δώρα που μπορεί να κερδίσει ο κόσμος, διαγωνισμούς κτλ. Θαύματα κάνει ένα μικρό βίντεο με όλα όσα θα περιμένουν να δουν στο περίπτερό σας εν είδη διαφημιστικού.

social media

 

Κάντε ακόμα περισσότερες επαφές στην εκδήλωση.

Αυτή η διαδικασία θα σας βοηθήσει στις επόμενες εκδηλώσεις. Κάθε έκθεση ή παρόμοια εκδήλωση πρέπει να χτίζει για την επόμενη, φτιάχνοντας την φήμη σας και κάνοντας περισσότερες επαφές είναι ο μακροπρόθεσμος στόχος σας.

Να έχετε πάντα ανοιχτό έναν φορητό υπολογιστή ή τάμπλετ και να προτείνετε στους ενδιαφερόμενους να συνδεθείτε μέσω Facebook κτλ ή να προωθήσουν κάποιο άρθρο σας. Φυσικά και πάντα έχετε κάρτες μαζί σας που να περιλαμβάνουν τα κοινωνικά σας δίκτυα και μπορούν να χρησιμεύσουν και για αυτούς που δεν τα χρησιμοποιούν.

Όσο καλές και να είναι όλες αυτές οι συμβουλές όλα παίζονται στο πόσο μπορείτε να προωθήσετε την επιχείρησή σας με τις γνωριμίες που θα κάνετε οι ίδιοι και πόσο καλοί είστε σε αυτό.

connecting

 

 

Αφήστε μια απάντηση