Συμβουλές μάρκετινγκ Φεβρουάριος 2017

Στην σελίδα μας πάντα έχουμε ένα μεγάλο μέρος αφιερωμένο στο μάρκετινγκ της μικρομεσαίας επιχείρησης. Τελευταία όλο και περισσότερο έχουμε επαγγελματίες που επικοινωνούν μαζί μας ζητώντας περισσότερες πληροφορίες για τέτοια θέματα με αποτέλεσμα ο ρυθμός των άρθρων μας για το μάρκετινγκ να μην είναι ικανοποιητικός. Για αυτόν τον λόγο λοιπόν θα τον αυξήσουμε προσπαθώντας να καλύψουμε με αυτόν τον τρόπο ένα μέρος της ζήτησης που υπάρχει. Φυσικά για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το θέμα μάρκετινγκ μικρομεσαίας επιχείρησης ο καλύτερος τρόπος είναι η επικοινωνία μαζί μας! Ας δούμε μερικές καλές συμβουλές για το μάρκετινγκ λοιπόν.


Προσέχετε τις απαρχαιωμένες συμβουλές. Σίγουρα κάποια πράγματα έχουν σταθερή αξία αλλά στο μεγαλύτερο μέρος τους οι παλιές συμβουλές μάρκετινγκ δεν έχουν καλή εφαρμογή σε ένα όλο και μεταβαλλόμενο περιβάλλον. Για αυτόν τον λόγο ο τίτλος του άρθρου έχει και την ημερομηνία. Έτσι ώστε εάν το διαβάζετε μετά από καιρό να γνωρίζετε και να είστε επιφυλακτικοί!

Γνωρίστε το Μάρκετινγκ Περιεχομένου (Content Marketing). Απλά δουλεύει. Αρκεί να προσφέρετε ποιοτικό περιεχόμενο που θα βοηθήσει τους αναγνώστες σας. Είναι πάρα πολλές οι δουλειές που έχουν προκύψει από την σωστή χρήση του blog της σελίδας μας και με περισσότερα από 450 άρθρα σε 3 χρόνια λειτουργίας θεωρώ ότι έχουμε πολύ περιθώριο ανάπτυξης ακόμα. Θέλει χρόνο και επιμονή, αλλά εάν μπορείτε να προσφέρετε σταθερά περιεχόμενο θα δείτε και σταθερή επικοινωνία από ενδιαφερόμενους. Όποιο και αν είναι το κοινό σας και το αντικείμενό σας υπάρχουν αυτοί οι οποίοι αφού δοκιμάσουν να κάνουν κάτι μόνοι τους κάποια στιγμή θα ζητήσουν επαγγελματική βοήθεια, και τότε καλά θα κάνετε να είστε στο μυαλό τους γιατί τους έχετε προσφέρει ποιοτικό περιεχόμενο.

Email Marketing. Πρέπει να αρχίσετε να το χρησιμοποιείτε. Έχει πάρα πολύ χαμηλό κόστος και φέρνει μετρήσιμα αποτελέσματα. Δείτε μερικές συμβουλές για αυτό εδώ. Επίσης όμως χρειάζεται να χτίσετε την λίστα σας προσφέροντας ποιοτικό περιεχόμενο που θα εκτιμήσει ο αναγνώστης. Εμείς προσφέρουμε δωρεάν την συνδρομή στο περιοδικό μας Productive Habits στέλνοντας το μηνιαίο μας τεύχος στους αναγνώστες μας. Πολύ από αυτούς έχουν ανάγκες και πόνους που μπορούμε να καλύψουμε με τις υπηρεσίες μας και εφόσον γνωρίζουμε πλέον οτι ενδιαφέρονται για αυτά τα πράγματα το Newsletter είναι ένας πολύ καλός και στοχευμένος τρόπος για να τους βοηθήσουμε! ΜΗΝ πετάτε απλά email μέσα σε μια λίστα και αρχίζετε να στέλνετε μηνύματα. Δεν υπάρχει τίποτα χειρότερο από το να σας βγει η φήμη του spammer.

Δημιουργήστε το επαγγελματικό σας δίκτυο. Το μάρκετινγκ δεν είναι απλά κάτι που συμβαίνει…απαιτεί από εμάς καθημερινές ενέργειες και το επαγγελματικό μας δίκτυο είναι ένα πραγματικά πολύτιμο εργαλείο. Δείτε αυτόν τον Οδηγό δημιουργίας επαγγελματικού δικτύου για να σας βοηθήσει. Επικοινωνήστε με ανθρώπους για να χτίσετε σχέσεις και όχι μόνο όταν χρειάζεστε κάτι από αυτούς.

Κάντε μια ανάλυση του ανταγωνισμού. Δεν θέλετε ξαφνικά να βρεθείτε εκτός ανταγωνισμού σε τιμές και προσφορά απλά και μόνο επειδή δεν έχετε την πληροφορία του ανταγωνισμού. Δείτε λοιπόν τις τιμές του, τα προτερήματα και τα ελαττώματα και συγκρίνετε σε σχέση με τα δικά σας προϊόντα ή υπηρεσίες. Πολλές φορές κάνουμε το λάθος και υποθέτουμε ότι αυτά που προσφέρουμε στους πελάτες μας είναι πάρα πολύ καλά και σε καλές τιμές. Μια ανάγνωση του ανταγωνισμού μπορεί να μας βοηθήσει πάρα πολύ.

Αυτά προς το παρόν. Μείνετε συντονισμένοι στο Bizman.gr για περισσότερες συμβουλές μάρκετινγκ για την μικρομεσαία επιχείρηση.

Αφήστε μια απάντηση