To Bizman.gr μιλάει με τον Θοδωρή Βακαλούδη στην κοσμοπολίτικη μπουγάτσα του κέντρου!

Καλημέρα Θοδωρή και σε ευχαριστούμε που μας δέχτηκες στο πολύ ωραίο κατάστημά σου εδώ απέναντι σχεδόν από τον Άγιο Δημήτριο στην Θεσσαλονίκη.

Καλημέρα παιδιά και καλώς ήρθατε.

 

Πόσο καιρό έχεις το κατάστημα εδώ Θοδωρή;

Τον Φεβρουάριο του 2014 μπήκα ως συνέταιρος σε αυτό το μαγαζί που ήδη υπήρχε από παλαιότερα, και μετά από έναν χρόνο το πήρα ολόκληρο εγώ.

Είχες κάποια σχέση παλαιότερα με το αντικείμενο της μπουγάτσας ή του φούρνου;

Καμία απολύτως. Δεν είχα κάποια σχέση με το αντικείμενο και η επιλογή έγινε μας βόλευε πολύ το σημείο στο οποίο είναι η επιχείρηση και κάποιοι άλλοι παράγοντες που επίσης με οδήγησαν να μπω σε αυτόν τον χώρο εδώ.

 

Το όνομα του καταστήματος είναι Φέρρυς. Υπάρχει κάποια ιδιαίτερη ιστορία πίσω από αυτό;

Είναι ένα κομμάτι από το επίθετο του πρώτου ιδιοκτήτη του καταστήματος. Σκέφτηκα στην αρχή να το αλλάξω αλλά επειδή πλέον είναι πάρα πολύ γνωστό στην περιοχή το άφησα να υπάρχει, χωρίς να είμαι σίγουρος όμως ότι αυτό θέλω να είναι το όνομά μου.

DSC01913

Αν και χωρίς προηγούμενη εμπειρία στον χώρο τα προϊόντα σας είναι πλέον γνωστά για την ποιότητά τους. Πως έγινε αυτό;

Βοήθησε το ότι ο γιος μου έχει την ειδικότητα του αρτοποιού. Ήθελα μια δουλειά στην οποία να απορροφηθεί και αυτός, όπως και έγινε.

 

Κάτι που ίσως να μην ξέρει πολύς κόσμος είναι ότι είστε 24 ώρες ανοιχτά έτσι δεν είναι;

Ναι έτσι κάποιος μετά την έξοδό του μπορεί να έρθει και να πιει τον καφέ του, να φάει την μπουγάτσα, την κρέπα, το τοστ του. Είναι πολλοί αυτοί που το κάνουν αυτό πλέον. Έχει γίνει συνήθεια μια στάση σε εμάς.

 DSC01899

Τι είναι αυτό που σε κάνει να είσαι διαφορετικός από τον γύρω ανταγωνισμό Θόδωρε;

Εμείς έχουμε εδώ το εργαστήριό μας και παράγουμε κάποια πράγματα με τον δικό μας τρόπο, και πάντα φρέσκα φυσικά. Αυτή η ποιότητα σε όλα είναι που τραβάει τόσα χρόνια τον πελάτη. Επίσης είμαστε πολύ καλά σε σχέση με την τιμή και την ποσότητα και αυτό ο κόσμος το εκτιμάει. Πολλές φορές και από κόσμο που έρχεται από πολύ μακριά για να πάρει κάτι από εδώ.

 

Πλέον είσαι χρόνια στον χώρο. Ποια είναι η ιδανική αίσθηση που θέλεις να παίρνει ο πελάτης όταν τον εξυπηρετείτε εδώ;

Αυτό που θέλω εγώ είναι ο πελάτης να αισθανθεί ότι υπάρχει μια προσωπική επαφή, ότι δεν είναι για εμάς απλά ένας ανώνυμος πελάτης που ήρθε και έφυγε. Και αυτό λειτουργεί γιατί έχουμε πλέον πελάτες που έρχονται γιατί θέλουν να μας πούνε και την καλημέρα τους, και την κουβέντα κλπ. Θέλουμε να νοιώσει ο πελάτης το χαμόγελό μας ότι είναι αληθινό.

 DSC01915

Αυτό που μας έκανε εντύπωση επίσης είναι ότι το μαγαζί έχει πολλούς χάρτες και χαρακτήρα πολυπολιτισμικό. Έχεις κάνει πολλά ταξίδια Θοδωρή;

Ναι έχω κάνει αρκετά ταξίδια σε Ινδία και Ταϊλάνδη. Αυτό με τους χάρτες είναι κάτι που στην περιοχή έχει και το νόημά του γιατί εδώ έχει πολύ κόσμο από το εξωτερικό, όχι μόνο τουρίστες αλλά και ταξιδιώτες και θα ήθελα να έχει το μαγαζί και έναν πιο κοσμοπολίτικο χαρακτήρα. Να βλέπει ο κόσμος και τα δικά μας ταξίδια και να υπάρχει αυτή η σχέση. Αυτό είναι μέσα στα σχέδιά μας και επειδή ασχολούμαι και λίγο παραπάνω με την φωτογραφία και έχω πολύ υλικό από τα ταξίδια μας θα γίνει κάποια στιγμή ένα μέρος που θα το προβάλλουμε.

 

Αυτό θα είναι πολύ ωραίο και θα κάνει το κατάστημά σας ακόμα πιο ενδιαφέρον.

Ναι φυσικά.

 DSC01902

Άρα το μόνο που μένει είναι να μας φωνάξεις μόλις είναι έτοιμο να το δούμε και από κοντά!

Αυτό εννοείται!

 

Θοδωρή σε ευχαριστούμε πολύ και καλή συνέχεια.

Και εγώ σας ευχαριστώ επίσης παιδιά.

 [module id=”275″]

Αφήστε μια απάντηση