Το κλειδί των εξαιρετικών αποτελεσμάτων στις επιχειρήσεις

Τι θα λέγατε αν σας έλεγα ότι όλη η γνώση για το πως να έχεις εξαιρετικά αποτελέσματα βρίσκονται σε μια λέξη, όπου την οποία σπάνια χρησιμοποιούμε στις επιχειρήσεις; 

 

Αυτή η λέξη είναι κατανοητή μόνο αν υπάρχει αρκετή εμπειρία προσπάθειας σε κάτι, μόνο τότε εκτιμάτε πραγματικά. 

 

Η λέξη αυτή είναι: Κομψότητα 

 

Τι εννοούμε όμως με την λέξη “Κομψότητα” Στα λεξικά ορίζεται αυτό που χαρακτηρίζεται από Ακρίβεια, Εύκρινεια και Απλότητα.  Αυτές οι τρεις έννοιες ορίζουν τα εξαιρετικά αποτελέσματα. 

 

Ακρίβεια 

 

Ως ακρίβεία ορίζουμε την επίτευξη ενός στόχου που έχει τεθεί δίχως η προσπάθεια να ξεφύγει στο παραμικρό. Για να μπορεί να υπάρχει ακρίβεια σημαίνει ότι έχουμε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες και δεξιότητες για μια συγκεκριμένη δράση με ένα συγκεκριμένο στόχο. Σήμερα έχουμε αρκετή πληροφορία, τόσο πολύ που δεν ξέρουμε ποιά είναι αποτελεσματική στην δική μας περίπτωση. Χρειάζεται όμως να βάλουμε τα μέσα που έχουμε σήμερα ώστε να γίνουμε όσο πιο ακριβείς γίνεται στον στόχο μας. Πρακτικά αυτό σημαίνει να ξέρουμε ακριβώς το προϊόν η την υπηρεσία μας, να ξέρουμε ακριβώς που απευθύνεται και πιο συγκεκριμένα είναι το όφελος στην αγορά. 

 

Ευκρίνειας 

 

Ευκρίνεια σημαίνει ξεκάθαρη εικόνα, αυτό σημαίνει ότι αυτό που είμαστε και έχουμε πρέπει να είναι ξεκάθαρο σε σχέση αυτό που θέλουμε να αντιλαμβάνεται η αγορά. Όχι πολλές πλάγιες πληροφορίες αλλά καθαρή εικόνα το ποιοί είμαστε και τι κάνουμε. 

Απλότητα 

 

Η απλότητα είναι πολύ σημαντική σε οποιαδήποτε δράση, είναι αυτήν που φέρνει συνήθως τα σίγουρα αποτελέσματα. Αν ας πούμε θέλουμε να αυξήσουμε τις πωλήσεις μας και σκεφτόμαστε πως θα επηρεάσουμε την οικονομία, πως θα ομορφύνουμε καλύτερα το προϊόν, σκέφτοματε πολύπλοκα. Απλότητα σημαίνει να σκεφτώ απλά, στο παράδειγμα την αύξησης πωλήσεων π.χ να μιλήσω για το προϊόν μου σε περισσότερους ανθρώπους, αυτό θα αυξήσει τις πιθανότητες για περισσότερες πωλήσεις. Έτσι η δράση μου είναι απλή και δεν ξοδεύω πολύ ενέργεια σε πολλά μέτωπα. 

 

Την επόμενη φορά που θα βάλουμε τον επόμενο στόχο μας, Ας ρωτήσουμε αν περιέχει Ακρίβεια, Eυκρίνεια και Απλότητα. 

 

Αφήστε μια απάντηση