Το μυστικό για περισσότερους πελάτες; Χαρούμενοι υπάλληλοι!

Ευτυχισμένοι υπάλληλοι!

happy employerΠοιος είναι ο ποιο αποτελεσματικός τρόπος να κερδίσεις νέους πιστούς πελάτες; Να έχεις στην επιχείρησή σου υπαλλήλους που ενδιαφέρονται για την επιχείρηση και είναι χαρούμενοι που δουλεύουν σε αυτήν.

Γιατί όμως αυτό έχει σημασία για την στρατηγική μάρκετινγκ που θέλουμε να ακολουθήσει η επιχείρησή μας; Ο ρόλος του μάρκετινγκ είναι να προσελκύσει και να κρατήσει πελάτες. Αυτό δεν σημαίνει μόνο διαφήμιση αλλά και η πρόσληψη ικανών υπαλλήλων. Θέλετε αποδείξεις; Σύμφωνα με την μελέτη της GallupState of The Global Workplace οι επιχειρήσεις που επενδύουν στην καλύτερη εκπαίδευση των υπαλλήλων με σκοπό την μεγαλύτερη δέσμευση με την επιχείρηση έχουν 3 φορές περισσότερα λειτουργικά περιθώρια από αυτές που δεν το κάνουν.

 

Τι πρέπει να κάνει όμως μια εταιρία για να ενδιαφέρονται περισσότερο οι υπάλληλοί της για αυτήν;

Σύμφωνα με την μελέτη:

Ενεργοποιήστε τους υπαλλήλους μιλώντας πρώτα γιατί είναι σημαντικό να είναι ενεργοί και να ενδιαφέρονται για την επιχείρηση πριν αρχίσετε να μετράτε τις επιδόσεις του καθενός.

Κάντε την συμμετοχή των υπαλλήλων σημαντική για τους manager.

Επιλέξτε ανθρώπους για προϊστάμενους που να μπορούν να διοικήσουν αποτελεσματικά.

Βρείτε τρόπους μέτρησης της συμμετοχής του κάθε υπαλλήλου που να είναι μετρήσιμοι και κατανοητοί από τους υπαλλήλους.

Η διαδικασία της μέτρησης οδηγεί σε πράξεις.

Εκπαιδεύστε τους manager ώστε να διαχειρίζονται σωστά τους υπαλλήλους.

Η μελέτη επίσης είχε το προφίλ 3 υπαλλήλων:

Αυτών που ενδιαφέρονται για την εταιρία και δουλεύουν με πάθος νοιώθοντας την σχέση με την εταιρία. Αυτοί είναι που προχωράνε την επιχείρηση μπροστά. 13%

Αυτών που δεν ενδιαφέρονται για την εταιρία. Υπνοβατούν στην καθημερινότητά τους δουλεύοντας το ωράριό τους χωρίς ενέργεια ή στόχο. 63%

Ενεργάαδιάφορουςυπαλλήλους. Αυτοί που όχι μόνο δεν ενδιαφέρονται αλλά και εκφράζουν την αδιαφορία τους σε κάθε ευκαιρία. Αυτοί επηρεάζουν και τους υπαλλήλους που ενδιαφέρονται για την εταιρία. 24%

Βήματα για μεγαλύτερη ικανοποίηση των υπαλλήλων.

Προσλάβετε τους κατάλληλους ανθρώπους. Η διαδικασία της πρόσληψης και της προαγωγής είναι πάρα πολύ σημαντική και θα πρέπει να εξετάζεται το δυνατόν καλύτερα.

Επενδύστε στις δυνάμεις. Οι υπάλληλοι που εκπαιδεύτηκαν με βάση τις δυνάμεις και τις αδυναμίες τους έδειξαν πολύ μεγάλη βελτίωση στην ενασχόληση με την επιχείρηση.

Επενδύστε στην ανάπτυξη των καλών συνθηκών εργασίας. Όλοι θέλουμε περισσότερα χρήματα, καλή δουλειά και ασφάλεια. Είναι δουλειά των manager να βρίσκουν επιπλέον τρόπους για να κάνουν τις συνθήκες εργασίας όλο και καλύτερες με σκοπό την μεγαλύτερη παραγωγικότητα.

Επιχειρήσεις που έχουν καταφέρει να έχουν υπαλλήλους που ενδιαφέρονται για αυτές έχουν 240% βελτίωση στα αποτελέσματά τους. Έχουν χτίσει μια βάση υπαλλήλων που λειτουργούν και σαν διαφημιστές στις συναλλαγές τους με πελάτες, συγγενείς και φίλους. Επίσης οι υπάλληλοι κατανοούν πως η δική τους εργασία συμβάλει στο σύνολο και στην συνολική στρατηγική της επιχείρησης. Και καλύτερο μάρκετινγκ από αυτό δεν θα καταφέρουμε εύκολα.

Καλή τύχη σε όλους.

 

Αφήστε μια απάντηση