Win for YOU!

Οι περισσότεροι έχουν ακούσει την έκφραση WIN WIN. Έχω κάνει έως και άρθρο για την πολύ σωστή και ενδιαφέρουσα νοοτροπία που ακολουθώ όλα αυτά τα χρόνια στον χώρο των πωλήσεων. Όμως, τον τελευταίο καιρό και με όλες αυτές τις δυσκολίες που εμφανίζονται στην Ελληνική αγορά, στην καθημερινή μου τριβή με συνεργάτες και υποψήφιους πελάτες έχω αρχίσει και παρατηρώ μια νέα τάση. Αυτή είναι η όλο και μικρότερη ανοχή του επιχειρηματία στο WIN WIN και στροφή του στο WIN FOR ME!

Πλέον πολλές μάσκες πέφτουν και όταν αναφέρεις στον συνεργάτη ότι με την κίνησή του αυτή (να αγοράσει από εσένα) θα είστε και οι δύο κερδισμένοι, δεν του αρκεί! Θα προτιμούσε να μην κερδίσεις εσύ που του πουλάς, ή να χάσει ο ανταγωνισμός του. Η κατάσταση που βιώνουμε μας έχει φτάσει σε ένα σημείο που πλέον κυριαρχεί η νοοτροπία “Να πεθάνει η κατσίκα του γείτονα” για να αναφερθώ στο παλιό αλλά επίκαιρο ανέκδοτο.

 

Πως το αντιμετωπίζεις;

Πρώτα από όλα δεν πρέπει να το παίρνεις επί προσωπικού. Το επιχειρείν σήμερα είναι extreme sport και δεν έχουν όλοι τα ίδια νεύρα να αντέξουν. Πρέπει να καταλάβεις τον επιχειρηματία και να προσπαθήσεις να αναδείξεις νωρίς και εμφατικά τα ΔΙΚΑ ΤΟΥ ωφέλη από την υπηρεσία ή το προϊόν που πουλάς και σε αυτούς που καταλαβαίνεις (από την βασική ανάλυση χαρακτήρα που του έχεις κάνει) ότι είναι πολύ ανταγωνιστικοί τα ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ που θα έχει ο ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ που δεν θα πάρει το προϊόν ή την υπηρεσία σας.

 

ΕΣΤΙΑΖΟΥΜΕ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΤΑ ΩΦΕΛΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ ΜΑΣ.

 

Του δίνουμε λύση για εκεί που πονάει και καταλαβαίνουμε ότι είναι πιεσμένος από την όλη κατάσταση. Με αυτόν τον τρόπο γίνεται ακόμα πιο ξεκάθαρο ότι η λύση που του προτείνεις είναι προς ώφελός του. Έτσι δεν πρόκειται να μπερδέψει εύκολα και το πάθος σου για να τον βοηθήσεις να αγοράσει με την πιεστική πώληση. Και αν το κάνει πρέπει να του το ξεκαθαρίσεις.

 

Καλή τύχη σε όλους!

 

Αφήστε μια απάντηση