6 Τρόποι να μειώσετε τις επιστροφές προϊόντων.

Τρόποι να μειώσετε τις επιστροφές προϊόντων και να διαφημίσετε την εταιρία σας!

Δεν υπάρχει εταιρία που να πουλάει προϊόν και να μην πρέπει να αντιμετωπίσει το πρόβλημα των επιστροφών. Θα δούμε λοιπόν σε αυτό το άρθρο 6 τρόπους για να μειωθούν οι επιστροφές όσο γίνεται περισσότερο.

 

1.      Καλύτερη συσκευασία. Μελέτες έχουν δείξει ότι όσο πιο δύσκολο είναι μια συσκευασία να ανοιχτεί τόσο μικρότερες είναι οι πιθανότητες να επιστραφεί.

2.      Συμπεριλάβετε ένα μήνυμα με την συσκευασία. Πόσες φορές αγοράσατε κάτι και δεν είχε τίποτα μέσα εκτός από το προϊόν; Ίσως θα μπορούσατε να βάλετε ένα μήνυμα μέσα που να ευχαριστεί τον πελάτη για την αγορά του και ότι εσείς προσωπικά υπόσχεστε την καλύτερη εξυπηρέτησή του.

3.      Στείλτε ένα ευχαριστήριο μήνυμα μετά την αγορά. Για να αποφύγετε την μεταμέλεια του πελάτη μόλις πάρει το προϊόν στείλτε του ένα ευχαριστήριο μήνυμα (μέιλ ή sms) που να τον διαβεβαιώνει ότι έκανε την καλύτερη δυνατή αγορά. Μπορείτε να συμπεριλάβετε τα εξής: Α) Μήνυμα που να αναγνωρίζει ότι ο πελάτης μέσα από τις επιλογές που είχε προτίμησε εσάς και ότι αυτό σας τιμά. Β) Επαναλάβετε τα οφέλη που θα έχει ο πελάτης με την αγορά του προϊόντος σας. Γ) Μερικές συμβουλές για το πώς θα εκμεταλλευτεί ο πελάτης καλύτερα το προϊόν. Δ) Επιβεβαίωση ότι θα είστε εκεί όταν σας χρειαστεί για το οτιδήποτε.

4.      Συμπεριλάβετε ένα εξτρά δώρο που δεν το περιμένει ο πελάτης. Τίποτα δεν κάνει πιο χαρούμενο τον πελάτη από το να παίρνει περισσότερα από όσα του υποσχεθήκατε.

clickup

5.      Επικοινωνήστε τηλεφωνικά μαζί τους. Αναλόγως το μέγεθος της επιχείρησης σας μπορεί να είναι δυνατό να πάρετε ένα τηλέφωνο στον πελάτη για να διαπιστώσετε ότι όλα είναι καλά και να τον ευχαριστήσετε. Σκεφτείτε να πάτε σε έναν γιατρό για κάποιο πρόβλημα το πρωί και το απόγευμα να σας πάρει τηλέφωνο για να δει πως πάτε και να σας δώσει ακόμα μερικές συμβουλές για να ξεπεράσετε το πρόβλημά σας. Πως θα νοιώθατε;

6.      Ζητήστε την μαρτυρία του. Αγοράζετε στους δύσκολους ένα αυτοκίνητο, και την ημέρα της παραλαβής, μετά από καλή εξυπηρέτηση σας ζητάνε να γράψετε την εμπειρία σας για την εταιρία. Μετά από λίγες ημέρες φτάνει σπίτι ένα ευχαριστήριο γράμμα με το καινούργιο προσπέκτ της εταιρίας και μέσα σε αυτό και η δική σας μαρτυρία! Πως θα σας φαινόταν;

Με αυτές τις συμβουλές, όχι μόνο μειώνετε τις πιθανές επιστροφές αλλά και στις περιπτώσεις που έχει γίνει σωστή εξυπηρέτηση (λογικά οι περισσότερες) θα σας διαφημίσουν και οι ίδιοι οι πελάτες σας ακόμα περισσότερο.

 

Μηλιάτσης Γιάννης

Founder of www.Bizman.gr  #Productivity , #running, #Sales #training and #blogging makes me happy!!! Εκπαιδευτής Πωλήσεων και Παραγωγικότητας. Ο στόχος μου είναι να βοηθάω καθημερινά τους ανθρώπους να βελτιώσουν τον εαυτό τους και την επιχείρησή τους. ClickUp Expert. 

 

Αφήστε μια απάντηση