Μια καλή σελίδα από μόνη της δεν κάνει πωλήσεις.

 

Μετά την δημιουργία της χρειάζεται και την σωστή στρατηγική μάρκετινγκ.

site marketingΔεν είναι στρατηγική μάρκετινγκ να έχετε απλά μια πολύ καλή εταιρική σελίδα. Σημασία έχει πόσο ανταπόκριση έχει αυτή στο κοινό.

Αφού λοιπόν φτιάξετε την προσεγμένη σας σελίδα στο διαδίκτυο, αυτό που πρέπει να κάνετε τώρα είναι να την χρησιμοποιήσετε για να φέρετε πελάτες στην επιχείρησή σας. Τότε είναι που ξεκινάει η πραγματική δουλειά και όχι με την δημιουργία μια πολύ καλής σελίδας η οποία δεν κάνει τίποτα από το να περιμένει επισκέψεις.

 

Προσφέροντας κάτι σε αντάλλαγμα για το emailτου επισκέπτη, όπως ένα newsletter (δείτε και ποια είναι η καλύτερη στιγμή για το newsletter της επιχείρησης), ένα δωρεάν βιβλίο, συμβουλές για την αγορά κάποιου προϊόντος, μετατρέπετε τις απλές επισκέψεις σε πιθανές πωλήσεις και μπορείτε να έχετε μια εικόνα για το πόσοι από αυτούς περίπου που επισκέπτονται την σελίδα σας είναι δυνητικοί πελάτες. Για να αυξηθεί αυτός ο αριθμός θα πρέπει να αυξηθεί η κίνηση στην σελίδα σας. Αυτό δεν θα γίνει σαν από θαύμα, αλλά θα χρειαστεί υπομονή, στρατηγική και θετική αντιμετώπιση.

Πρέπει να προσφέρετε συνεχώς καλό περιεχόμενο. Πρέπει επίσης να μάθετε το κοινό στο οποίο απευθύνεστε και να βρείτε που συχνάζουν διαδικτυακά. Αφού γίνει αυτό τότε θα πρέπει να τους προσεγγίσετε. Όλη αυτή η διαδικασία είναι εξίσου σημαντική (ίσως και σημαντικότερη) από την διαδικασία κατασκευής της ίδιας της σελίδας. Προσελκύστε συνδέσμους πίσω στην σελίδα σας (backlinks). Χρησιμοποιήστε τα κοινωνικά δίκτυα.

Χρησιμοποιήστε στοιχεία ανάλυσης για να καταλάβετε το κοινό σας. Ποια άρθρα σας διαβάζουν περισσότερο; Που πάνε μετά από αυτά; Πόση ώρα μένουν στην κάθε σελίδα; Μπορούν να σχολιάσουν αν χρειαστεί κάποιο άρθρο; Δείτε ποια άρθρα σας προωθούνται περισσότερο στα κοινωνικά δίκτυα.  Έτσι θα καταλάβετε που πρέπει να επενδύσετε και τι είναι άχρηστο στις προσπάθειές σας.

Αυτές είναι απλές διαδικασίες μέσα από τις οποίες μπορείτε να ξεκινήσετε να αυξάνετε τις επισκέψεις στην σελίδα σας. Όπως όμως σε όλα τα άλλα μέσα μάρκετινγκ που θα χρησιμοποιείτε πρέπει να διαχειριστείτε σωστά τους ανθρώπους που μέσα από τις προσπάθειές σας επισκέπτονται την σελίδα ή τον χώρο σας. Δείτε ένα άρθρο σχετικά με την σωστή διαχείριση πελατών στο τηλέφωνο από τις προσπάθειές σας.

Όσο αυξάνεται η κίνηση στην σελίδα σας είναι απολύτως φυσιολογικό να αυξάνονται και οι δυνητικοί σας πελάτες και οι πωλήσεις σας. Εκεί για μια ακόμα φορά θα πρέπει να επενδύσετε στην Εξυπηρέτηση Πελατών. Δείτε τα παρακάτω δύο άρθρα για αυτήν

Εξυπηρέτηση Πελατών μέρος 1ο

Εξυπηρέτηση πελατών μέρος 2ο

Το σημαντικό με όλη αυτήν την διαδικασία μάρκετινγκ περιεχομένου είναι ότι οι πελάτες έρχονται σε εσάς και η μισή πώληση έχει ήδη γίνει γιατί ήδη γνωρίζουν πολλά πράγματα για εσάς και το προϊόν σας (ή την υπηρεσία σας), μεγαλώνοντας έτσι την πιθανότητα να γίνουν πιστοί πελάτες και διαφημιστές σας.

Βλέπουμε λοιπόν ότι αυτή είναι μια πιο ξεκάθαρη στρατηγική από την απλή δημιουργία μιας σελίδας την οποία την αφήνει κάποιος στην μοίρα της και περιμένει να έχει πωλήσεις από εκεί. Καλή τύχη σε όλους!

Αφήστε μια απάντηση