Μπορεί να κάνει η εταιρία σας αυτά που λέει το μάρκετινγκ

Ή μήπως υπάρχει πρόβλημα επικοινωνίας;

 

Marketing and Sales StrategyΌσο το μάρκετινγκ βελτιώνεται μέσα από εργαλεία και διαδικασίες φτάνουμε σε μια εποχή που είναι όλο και πιο δύσκολο για την εταιρία να πράξει αυτά που υπόσχεται. Έτσι βλέπουμε πολλά παραδείγματα πελατών που νοιώθουν ότι ‘ξεγελάστηκαν’ από την εταιρία και φυσικά αυτό δεν είναι καλό για τις πωλήσεις του μέλλοντος.

 

 

Οι καλοί μάρκετερς πληρώνονται αδρά για να προσελκύουν πελάτες μέσα από τον τρόπο που παρουσιάζουν την ιστορία που αντιπροσωπεύει την εταιρία τους. Και όσο καλύτεροι είναι, τόσο καλύτερα λένε αυτήν την ιστορία.

 

Το στοίχημα όμως είναι εάν μπορεί η υπόλοιπη εταιρία να υποστηρίξει τις πολύ καλές πλέον ιστορίες που λένε οι marketers. Οι περισσότερες δεν το καταφέρνουν και η εμπειρία του πελάτη είναι το λιγότερο μέτρια βγάζοντας ψεύτες και τους μάρκετερς.

 

Εκεί λοιπόν είναι που η εταιρία, και οι καλοί μάρκετερς, θα πρέπει να δουν την κατάσταση ανάποδα, δηλαδή από την πλευρά του πελάτη. Να δουν την ιστορία και την εμπειρία της ίδιας τους της επιχείρησης από την πλευρά του. Με αυτόν τον τρόπο θα μπορέσουν να επικοινωνήσουν με μεγαλύτερη ακρίβεια το μήνυμά τους, αφού όμως πρώτα δουν σε ποια σημεία της όλης εμπειρίας δεν συμβαδίζει το όραμά τους με αυτό που εισπράττει ο πελάτης για να το διορθώσουν.

 

Ακούμε συχνά τον όρο ‘πελατοκεντρική προσέγγιση’ ο οποίος τις περισσότερες φορές βασίζεται σε προσεγγίσεις και εκτιμήσεις και όχι σε δεδομένα και εμπειρίες. Έτσι φτάνουμε να στήνονται ολόκληρες καμπάνιες διαφήμισης χωρίς να υπάρχει κανένα σημείο επαφής με τον καταναλωτή και η ιστορία που χτίζει η εταιρία εν τέλει να μην τον αγγίζει καθόλου. Το πρόβλημα λοιπόν πολλές φορές είναι ότι όχι μόνο το Μάρκετινγκ υπόσχεται πράγματα που η επιχείρηση δεν μπορεί να δώσει αλλά ότι επί της ουσίας δεν γνωρίζει σε ποιους απευθύνεται το προϊόν ή η υπηρεσία που προσφέρει.

 

Για να μπορεί λοιπόν να κάνει η επιχείρηση όσα υπόσχεται το μάρκετινγκ πρέπει πρώτα να συνεργαστεί μαζί του ξεκαθαρίζοντας ότι η εικόνα και η ιστορία που θα επικοινωνήσουν θα είναι συμβατή με αυτό που ενδιαφέρει τον πελάτη και μπορεί να προσφέρει η επιχείρηση.

 

Καλή συνέχεια και καλή τύχη σε όλους!

 

Αφήστε μια απάντηση