Σχεδιάζοντας ένα διαφημιστικό φυλλάδιο.

Σχεδιάζοντας ένα διαφημιστικό φυλλάδιο.

Τι να προσέξετε για να έχετε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.

stock-photo-4270891-successful-female-businesswoman-clenching-her-fistΤο καλοκαίρι είναι εδώ, και πολλές εποχιακές επιχειρήσεις κάνουν τις διαφημιστικές τους προσπάθειες για να το εκμεταλλευτούν. Ένα σημαντικό κομμάτι είναι και το διαφημιστικό φυλλάδιο. Δείτε μερικές συμβουλές για να έχετε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα, όχι μόνο για το καλοκαίρι αλλά και για όλο τον χρόνο.

Ξεκάθαρος στόχος. Καταρχάς πρέπει να είστε απολύτως ξεκάθαροι για τον σκοπό του διαφημιστικού. Είναι για να ενημερώσετε τον κόσμο για τις εγκαταστάσεις σας; Να τους ενθαρρύνετε να κάνουν κάποια κράτηση; Να μείνουν περισσότερο; Να προωθήσετε τις δραστηριότητες σας; Πρέπει να είστε ξεκάθαροι λοιπόν για τον στόχο σας και να τον θυμάστε σε όλη την διαδικασία παραγωγής του διαφημιστικού σας φυλλαδίου. Να θυμάστε επίσης ότι δεν κάνετε καλό στην επιχείρησή σας λέγοντας ψέματα στο διαφημιστικό σας φυλλάδιο και περιγράφοντας πράγματα και παροχές που δεν προσφέρετε. Κάθε πελάτης είναι μια κινητή διαφήμιση και ο ίδιος είναι μια ακόμα πώληση του χρόνου.

Πως θα διανείμετε το φυλλάδιο; Πολλές φορές τα διαφημιστικά καταλήγουν στον κάδο. Και όχι μόνο από τον κόσμο που τα παίρνει, αλλά και από τους ιδιοκτήτες τους, είτε γιατί έκαναν περισσότερα από όσα χρειαζόντουσαν, είτε γιατί οι πληροφορίες που έχουν μέσα δεν ισχύουν πια. Ο τρόπος διανομής επηρεάζει τόσο την ποσότητα που θα παραγγείλετε όσο και το είδος του διαφημιστικού που θα κάνετε (μέγεθος, σχήμα κτλ.) Υπολογίστε σε πόσο κόσμο απευθύνεστε και πόσες μέρες θα τα διανείμετε για να έχετε έναν πιθανό αριθμό. Εάν πρόκειται απλώς να τα αφήσετε σε γύρω μαγαζιά για να σας βοηθήσουν στην προώθηση χρειάζεστε σαφώς λιγότερα αλλά ίσως μπορείτε να τα κάνετε μεγαλύτερα.

Σε  ποιους θα απευθύνεστε

Είναι πολύ βασικό να βρείτε τις αγορές στις οποίες θα απευθυνθεί το φυλλάδιό σας. Σκεφτείτε την ηλικία, τις προτιμήσεις και τα χαρακτηριστικά που θα έχουν αυτοί που θα στοχεύσετε να προσελκύσετε με τα φυλλάδιά σας και κάντε κάποια δοκιμαστικά με πριν τα τυπώσετε κανονικά. Η επιλογή των λέξεων και του συντακτικού θέλει μια επεξεργασία, αναλόγως με το τι προσφέρετε και σε ποιους. Εάν π.χ. απευθύνεστε σε ηλικιωμένους ή παιδιά, μια ποιο μεγάλη γραμματοσειρά  θα είναι σίγουρα ποιο αποτελεσματική.

Επιλογή συνεργατών. Πρέπει να βρείτε κάποιον με τον οποίον να μπορείτε να συνεργαστείτε με ευχάριστο και επαγγελματικό τρόπο. Πείτε στον σχεδιαστή σας τον στόχο που θέσατε για το διαφημιστικό σας. Να είστε ξεκάθαροι για το ποσό των χρημάτων που μπορείτε να διαθέσετε. Πείτε του επίσης τι είναι αυτό σε διάφορα φυλλάδια που δεν σας αρέσει και τελευταίο, μην πάτε τελευταία στιγμή! Δώστε χρόνο στην διαδικασία για να γίνει σωστή δουλειά. Μην πάτε Δευτέρα και Τετάρτη ζητάτε δείγματα. Προγραμματίστε 3-4 βδομάδες για την όλη διαδικασία.

Συμβουλές σχεδιασμού.

  • Κάντε απλό σχέδιο. Τα περίπλοκα σχέδια δεν είναι πάντα και αποτελεσματικά γιατί μπερδεύουν, και ίσως κοστίζουν και παραπάνω.
  • Σιγουρευτείτε ότι τα δείγματα έχουν τα χρώματα που θέλετε. Τόσο στις γραμματοσειρές, όσο και στο backround.
  • Σιγουρευτείτε ότι όλα είναι στην θέση που θέλετε και όχι ανάποδα.
  • Σιγουρευτείτε ότι η ορθογραφία είναι σωστή παντού.
  • Σιγουρευτείτε ότι η ορθογραφία είναι σωστή παντού για μια ακόμη φορά.
  • Κρατήστε αντίγραφα για την επόμενη σας καμπάνια.

Όταν φτάσετε στο σημείο να είστε έτοιμοι να εκτυπώσετε να προσέξετε ξανά τον αριθμό που θέλετε για να μην χρειαστεί να ξανατυπώσετε. Επίσης την ποιότητα του χαρτιού. Αυτά είναι πράγματα που μπορεί να χωράνε στον προϋπολογισμό που έχετε κάνει και να κάνουν την διαφορά σαν αίσθηση. Μπορεί όμως να σας βγάλουν και εκτός αν δεν προσέξετε. Επίσης προσέξτε τα τελειώματα. Οι μηχανές πλέον είναι πολύ καλές και δεν υπάρχουν λάθη στα τελειώματα αλλά πολλές φορές ένα καλοσχεδιασμένο φυλλάδιο χάνει από την ποιότητα που έχει όταν βγαίνει από την εκτύπωση. 

Ένας τρόπος που σας προτείνουμε να προωθήσετε την επιχείρησή σας είναι μέσα από την εκπαίδευση Λιανικές Πωλήσεις και Επιχείρηση! 

Μηλιάτσης Γιάννης

Founder of www.Bizman.gr  #Productivity , #running, #Sales #training and #blogging makes me happy!!! Εκπαιδευτής Πωλήσεων και Παραγωγικότητας. Ο στόχος μου είναι να βοηθάω καθημερινά τους ανθρώπους να βελτιώσουν τον εαυτό τους και την επιχείρησή τους. ClickUp Expert. 

 

Αφήστε μια απάντηση