Συνέντευξη με τον κ.Ανδρέα στον Πλάτανο στην Τριανδρία!

platonos logoΕίμαστε στην Τριανδρία και στον υπέροχο Πλάτανο, το ουζερί μεζεδοπωλείο που μας εξέπληξε με την εξυπηρέτησή του. Υπεύθυνος για το αποτέλεσμα αυτό είναι ο ιδιοκτήτης του κ.Ανδρέας. Κ.Ανδρέα καλησπέρα.
Καλησπέρα παιδιά.

Πόσο καιρό υπάρχει το κατάστημα;
Ξεκινήσαμε από το 2005 σαν καφενείο, και τώρα πλέον λειτουργούμε και σαν μεζεδοπωλείο. Πλέον από το 2014 χωρίσαμε τον χώρο σε 2 κομμάτια με το καφενείο και το μεζεδοπωλείο να είναι πλέον ξεχωριστά.

Εμείς που ήρθαμε πάντως βλέπουμε ότι νέος κόσμος που επιλέγει να βγει προτιμάει την διασκέδαση σε έναν τέτοιο χώρο παρά σε ένα από τα κλαμπ. Εσείς βλέπετε αυτήν την τάση;
Με την αλλαγή που κάναμε το είδαμε. Έχει ανέβει η δουλειά, βέβαια θέλει ακόμα λίγο να το μάθει ο κόσμος. Έχει έρθει πολύ νεανικός κόσμος που έχει δοκιμάσει την κουζίνα μας και συνεχίζει να έρχεται και να είναι ευχαριστημένος τόσο από το φαγητό όσο και τις τιμες.
DSC01767

Βλέπουμε έναν πολύ ωραίο χώρο. Πως τον διαμορφώσατε; Είναι δικές σας ιδέες ή ήρθε κάποιος επαγγελματίας;
Όχι, ότι βλέπετε εδώ είναι από δικιά μας μελέτη και από το δικό μας μεράκι. Πιάνουν βέβαια και τα χέρια μας αλλά με την βοήθεια από τους επαγγελματίες φτιάξαμε αυτό που βλέπετε.

Βλέπουμε επίσης ότι όλα είναι χειροποίητα.
Ναι όλα είναι χειροποίητα στην διακόσμηση Πολλά πράγματα χρειάστηκαν κόπο και μεράκι για να γίνουν αλλά αυτό δίνει και τον ιδιαίτερο χαρακτήρα του μαγαζιού.

Επίσης παρατηρήσαμε ότι όση ώρα είμαστε εδώ δεν μας ενόχλησε καθόλου ο καπνός. Έχετε κάνει πολύ καλή δουλειά στον τομέα του εξαερισμού στο μαγαζί και αυτό είναι σπάνιο σε τέτοιους χώρους.
Το μαγαζί παιδιά δεν υπάρχει περίπτωση να μυρίσει είτε φαγητό είτε καπνό. Είναι τέτοια τα μηχανήματα που υπερκαλύπτουν τις ανάγκες του χώρου και αυτό φαίνεται στο αποτέλεσμα. Εμένα με ενδιαφέρει να φεύγει ο πελάτης και να μην μυρίζουν τα ρούχα του γιατί όλοι έχουμε πάει σε μαγαζιά και φεύγοντας έχουμε πολύ άσχημη μυρωδιά στα ρούχα μας. Επίσης σεβόμαστε με αυτόν τον τρόπο αυτούς που δεν καπνίζουν και δεν είναι υποχρεωμένοι να διασκεδάζουν μέσα στην κάπνα. Επενδύσαμε πολύ σε καλής ποιότητας μηχανήματα και καλούς μάστορες έτσι ώστε η επιχείρηση να μην βγάζει συχνά προβλήματα.
DSC01787

Είναι πολύ σημαντικό αυτό γιατί είναι τα μικρά που κάνουν την διαφορά. Όταν ένα κατάστημα βγάζει συνεχώς προβλήματα τότε αυτό είναι και σημάδι  κακοδιαχείρισης.
Ακριβώς, και η κουζίνα του και το φαγητό και το σέρβις. Όταν προσέχεις σωστά έναν χώρο αυτό φαίνεται σε όλα.

Και με ζωντανή μουσική έτσι;
Ζωντανή μουσική έχουμε από το 2014 και όσο πάμε το κάνουμε και συχνότερα. Τώρα πλέον μία φορά τον μήνα και θέλουμε να γίνεται μια φορά την εβδομάδα. Έχουμε έναν πολύ καλό καλλιτέχνη ο οποίος είναι το μπουζούκι του Ζαφείρη Μελά, ο Γιάννης Ξούρος. Είναι φοβερός καλλιτέχνης και ο κόσμος φεύγει πάντα ευχαριστημένος

κ.Ανδρέα θα θέλαμε να μας πείτε ποιο είναι το όραμά σας για τον Πλάτανο;
Πάνω από όλα μεράκι και τα άλλα έρχονται μόνα τους. Όταν ο πελάτης μένει ευχαριστημένος και το μεράκι σου ξαναέρχεται και η διάθεση θα έρθει και έτσι θα προσπαθήσεις να κάνεις ακόμα περισσότερα πράγματα για τον πελάτη. Έτσι κερδίζεις τον κόσμο. Δεν τον κερδίζεις μόνο από την διακόσμηση αλλά από την εξυπηρέτηση. Έτσι και το μαγαζί έχει διάρκεια. Βλέπουμε όλο και πιο συχνά μαγαζιά να ανοίγουν και να κλείνουν μέσα σε μια νύχτα.

DSC01781Και στην δική σας περίπτωση φαίνεται αυτό γιατί είστε ήδη 11 χρόνια αν δεν κάνω λάθος στην Τριανδρία.
Σωστά, και πάντα θα κοιτάξω να έχω σωστό το μαγαζί, με την σωστή συντήρηση, το βάψιμο κλπ. Δεν μπορείς να μην τα προσέχεις αυτά σε έναν χώρο που προσφέρει φαγητό. Ο άνθρωπος που θέλει να ξοδέψει 5 δραχμές θέλει να το κάνει σε έναν χώρο που θα τον σεβαστούν και θα πιάσουν τόπο τα χρήματά του, θα διασκεδάσει και θα ευχαριστηθεί Απλά είναι τα πράγματα. Εγώ έτσι το βλέπω γιατί και εγώ όταν φεύγω από το μαγαζί μου θέλω να διασκεδάσω σε ένα μαγαζί που δεν θα το μετανιώσω

Κ.Ανδρέα λέτε πράγματα που στην σελίδα μας τα κάνουμε άρθρα και τα συζητάνε σε σεμινάρια για την εξυπηρέτηση πελατών.
Αυτά όμως είναι η αλήθεια και πρέπει η αλήθεια να ακούγεται. Να ξέρει ο κόσμος που θα πάει και ποιος τον εξυπηρετεί. Να μπορεί να βρει τον ιδιοκτήτη εύκολα και να του μιλήσει για ότι τον απασχολεί.

Ευχαριστούμε πολύ κ.Ανδρέα για τον χρόνο σας.
Εγώ ευχαριστώ παιδιά και σας περιμένω πάλι φυσικά και για φαγητό!

 

 

Μπορείτε να κάνετε κράτηση στον Πλάτανο στην Τριανδρία στο τηλ. 231 093 1124 και στην σελίδα στο Facebook!

map

[module id=”274″]

 

 

Αφήστε μια απάντηση