Βασικές αρχές οργάνωσης ομάδας.
Μετά από χρόνια στο κομμάτι της εκπαίδευσης, και μέλος πολλών ομάδων ο ίδιος, κατάλαβα, και είδα, ότι η μεγαλύτερη δυσκολία είναι να μπορέσει μια ομάδα να συνεργαστεί αρμονικά, με ξεκάθαρους στόχους και υπευθυνότητα από το κάθε μέλος. Αυτά μαζί με το πρόβλημα της κακής επικοινωνίας είναι οι λόγοι για τους οποίους πολλές ομάδες δεν τα καταφέρνουν ή υπολειτουργούν.
Αυτή η εκπαίδευση σας ενδιαφέρει εάν:
- Έχετε υπαλλήλους και διαρκώς δυσκολεύεστε να τους οργανώσετε
- Έχετε υπαλλήλους και δεν υπάρχει τρόπος ελέγχου εργασιών
- Είστε σε μια ομάδα διαχείρισης έργου και δεν υπάρχει καλή οργάνωση
- Ξεκινάτε μία startup και θέλετε να προχωρήσετε όσο το δυνατόν πιο γρήγορα
- Έχετε μια ομάδα Δικτυακού Μάρκετινγκ (MLM) και θέλετε να είστε οργανωμένοι
- Έχετε μια μικρή ή μεσαία επιχείρηση και θέλετε να οργανώσετε τις εργασίες σας
- Είστε ασφαλιστικός διαμεσολαβητής και έχετε συνεργάτες
- Είστε ομάδα πωλήσεων και θέλετε να οργανώσετε το πελατολόγιό σας
- Έχετε εξωτερικούς συνεργάτες στην επιχείρησή σας και πρέπει να παρακολουθείτε την πορεία εργασιών τους.
Στο σεμινάριο Βασικές Αρχές Οργάνωσης Ομάδας θα δούμε τους τρόπους και τα εργαλεία για να οργανώσουμε την ομάδα μας σωστά και αποτελεσματικά. Να μπορούμε να μετρήσουμε την παραγωγικότητα της ομάδας και να μοιράσουμε εργασίες, αρχεία, σχολιάζοντας και αναθέτοντας σχόλια όπου χρειαστεί.
Η πλατφόρμα πάνω στην οποία θα δουλέψουμε είναι το
ClickUp. Σχεδόν όλα όσα θα δείξουμε μπορεί να τα εφαρμώσει κάποιος χρησιμοποιώντας το δωρεάν πλάνο του
ClickUp. Μερικές λειτουργίες που θα παρουσιάσουμε απαιτούν την πληρωμένη έκδοση της εφαρμογής. Μπορείτε να δείτε μερικά άρθρα για το ClickUp
εδώ.