Από το Link Building στο Link Earning.

Aπό το Link Building στο Link Earning

 

seo linksΣτο προηγούμενο άρθρο πρότεινα να σκεφτούμε το site μιας εταιρείας που προσφέρει υπηρεσίες αποχέτευσης κι έχει ένα συνδέσμο σε ένα site που αφορά τη μόδα. Πόσο πιθανόν είναι κάποιος επισκέπτης του πρώτου site να επιλέξει το συγκεκριμένο σύνδεσμο; Οι πιθανότητες είναι ελάχιστες. Kαι αυτός είναι ο πρώτος κανόνας για τη δημιουργία συνδέσμων: Σκεφτείτε την εμπειρία του χρήστη (user experience). Ποιον χρήστη θέλετε να επισκεφτεί το site σας όταν δημιουργείτε συνδέσμους σε άλλα site; Ας υποθέσουμε πως κάποιος δικηγόρος εξειδικεύεται στο ιατρικό δίκαιο και στη βιοηθική. Το να έχει το site του ή το blog του συνδέσμους σε site γιατρών θα είναι χρήσιμο. Το να έχει συνδέσμους σε site που πωλούν φθηνά παπούτσια, θα είναι αν όχι spam, άχρηστο για τους επισκέπτες του.

Το Link Building.

Υπάρχουν εταιρείες που εξειδικεύονται στο SEO και ανάμεσα στις υπηρεσίες τους ή ως μοναδική υπηρεσία προσφέρουν τα backlinks. Τι έκαναν ή τι κάνουν; Δημιουργούν ένα δίκτυο με συνδέσμους σχολιάζοντας σε blogs, φόρουμ ανεξαρτήτου περιεχομένου, βάζουν links με κρυφό κείμενο, δημιουργούν λίστες με email, αγοράζουν links σε sites που λειτουργούν ως φάρμες, υποβάλλουν άρθρα σε καταλόγους και σε site με διαφημίσεις. Το αποτέλεσμα σχεδόν πάντα είναι η γρήγορη άνοδος στα αποτελεσμάτα της μηχανής αναζήτησης. Το θετικό αποτέλεσμα. Το αρνητικό αποτέλεσμα είναι το penalty.

Penalty

To Penalty για τη Google σημαίνει πως θα σταμάτησουν να υπάρχουν οι ιστοσελίδες του site στην αναζήτηση. Όταν οι αλγόριθμοι της Google βρουν κάτι που παραβιάζει τις βασικές αρχές διαχείρησης ενός ιστότοπου (webmasters guidelines) ή αν κάποιος καταγγείλει ένα site με αναφορά στο εργαλείο Reporting Spam τότε σταματά μια ιστοσελίδα του site ή όλες οι ιστοσελίδες του να κατατάσσονται στα αποτελέσματα αναζήτησης. Συχνά κάποιος για να μπορέσει να καταταχθεί στα αποτελέσματα της αναζήτησης θα πρέπει να αλλάξει domain name και την επωνυμία του.

Η ελληνική πραγματικότητα.

H αλήθεια είναι πως αυτή τη στιγμή τα site με χαμηλής ποιότητας συνδέσμους κυριαρχούν στις μηχανές αναζήτησης.  Ειδικά στις πρώτες θέσεις των αποτελεσμάτων. Ωστόσο, αυτό μπορεί να αλλάξει ανά πάσα στιγμή και τότε το κόστος για μια εταιρεία θα είναι μεγάλο. Τόσο της απώλειας των επισκεπτών όσο και των χρημάτων που χρειάστηκε να επενδύσει στη κατασκευή ή στη βελτιστοποίηση ενός εταιρικού site.

Το Link Earning: ας κερδίσουμε τα Link που μας αξίζουν.

Κάθε link που θα δημιουργείτε θα πρέπει να στηρίζεται στο αντίστοιχο περιεχόμενο και στην εμπειρία του χρήστη. Κάποιος μπορεί να δημιουργήσει περιεχόμενο που θα είναι αφιερωμένο στους συνεργάτες ή στους πελάτες της εταιρείας του και να ζητήσει να σχολιάσουν ή και να αξιολογήσουν τη συνεργασία τους. Και σίγουρα αυτό θα είναι ενδιαφέρον για έναν επισκέπτη του site που θα μπορεί να μάθει περισσότερα στοιχεία για ένα προϊόν ή μια υπηρεσία. Δημιουργείστε δελτία τύπου που θα παρουσιάζουν τις υπηρεσίες και τα προϊόντα σας και απευθυνθείτε στοχευμένα σε ανθρώπους που έχετε συνεργαστεί ή θέλετε να συνεργαστείτε στο μέλλον. Ωστόσο, μη χρησιμοποιήσετε οποιαδήποτε λίστα με e-mail που πιθανότατα θα καταλήξει στα spam. Δημιουργείστε περιεχόμενο (content marketing) με το οποίο θα προβάλλετε τα προϊόντα σας και τις υπηρεσίες σας, τις γνώσεις και την εξειδίκευσή σας. Χρησιμοποιείστε τα social media για να προβάλλετε το υλικό σας. Βέβαια, θα πρέπει να θυμόμαστε πως για να κερδίσουμε την προσοχή του κοινού στα social media – ειδικά όταν στη διάθεσή μας δεν έχουμε ένα μεγάλο budget για διαφήμιση, θα πρέπει να είμαστε sοcial ή να γίνουμε social.

Aπό την Eirene Nikolaou   

 

   

Αφήστε μια απάντηση