Μερικές συμβουλές για να αυξήσετε τις επαναληπτικές πωλήσεις.

 

Κάντε πάντα το κάτι παραπάνω.

service-womanΟι επαναληπτικές πωλήσεις είναι μια πάρα πολύ σημαντική πηγή εσόδων για όλες τις επιχειρήσεις και οι πιστοί πελάτες πέρα από τις δικές τους αγορές κάνουν και την δουλειά του διαφημιστή. Δίνουμε λοιπόν μια λίστα με συμβουλές για να μπορέσετε να έχετε ακόμα περισσότερες επαναληπτικές πωλήσεις στην επιχείρησή σας.

 

Πάντα κάντε το κάτι παραπάνω. Πρώτα από πρέπει να καλύψετε τις ανάγκες του πελάτη σας. Μετά πρέπει να κάνετε το κάτι παραπάνω. Δώστε κάποιο δώρο, κάποια προσφορά, οτιδήποτε και να κάνετε παραπάνω θα το δεχτούν οι πελάτες σας θετικά και με θέρμη.

Απίστευτα καλή Εξυπηρέτηση Πελατών . Το έχουμε πει πολλές φορές και θα το ξαναπούμε. Η εξυπηρέτηση πελατών είναι το Α και το Ω στην επιχείρηση. Δεν μπορείς ποτέ να είσαι ικανοποιημένος και πρέπει πάντα να βρίσκετε τρόπους να την κάνετε καλύτερη. Η Ελλάδα πάσχει πάρα πολύ σε αυτό το κομμάτι και όποιες επιχειρήσεις το προσέχουν είναι φωτεινές εξαιρέσεις.

Καλή συμπεριφορά . Μην έχετε έτοιμες απαντήσεις για κάθε πρόβλημα αλλά να ακούτε και αντιδράτε σε κάθε πελάτη ξεχωριστά. Όπως θα περιμένατε να γίνει και για εσάς.

 

AgileCRM

 

Ειλικρίνεια. Όταν κάνετε κάποιο λάθος μην φοβάστε να το αναγνωρίσετε και να δείξετε διάθεση να βελτιωθείτε. Μην λειτουργείτε αντιδραστικά και απότομα, ειδικά εάν το φταίξιμο είναι δικό σας και πρέπει να αναλάβετε τις ευθύνες σας. Οι πελάτες καταλαβαίνουν ότι δεν είστε τέλειοι και κάποιες φορές θα γίνουν και λάθη, δεν συγχωρούν την αποποίηση ευθυνών.

Αγαπήστε και ευχαριστήστε. Τους καλούς σας πελάτες θα πρέπει να βρείτε τρόπους να τους ευχαριστείτε για την επιλογή που έκαναν να συνεργαστούν μαζί σας και να το κάνετε αυτό σε ανύποπτους χρόνους ώστε να τους προκαλείτε μια ευχάριστη έκπληξη.

Αναβαθμίστε την σχέση. Με τους καλούς πελάτες επίσης αξίζει τον κόπο να αναβαθμίσετε την σχέση σας. Ένα απλό τηλεφώνημα στα γενέθλια ή ένα συγχαρητήριο τηλεφώνημα για μια προαγωγή ή μια επαγγελματική επιτυχία είναι αρκετά για να έχουν μια πολύ θετική επιρροή στην σχέση σας με τον πελάτη. Ακόμα και ένα τηλεφώνημα για το καλημέρα μπορεί να κάνει θαύματα.

Ειλικρίνεια. Καλή εξυπηρέτηση πελατών δεν σημαίνει να λέτε πάντα ναι. Καλό θα ήταν να μπορείτε να καλύψετε όλες τις ανάγκες των πελατών σας αλλά όπου δεν μπορείτε είναι προτιμότερο να είστε ξεκάθαροι από το να υποσχεθείτε ψεύτικα πράγματα. Ο πελάτης εκτιμά περισσότερο ένα ξεκάθαρο όχι από ένα ψεύτικο ναι.

Έχετε στο μυαλό το καλό του πελάτη . Εάν κάποιος πελάτης σας χρησιμοποιεί μια υπηρεσία σας που δεν τον καλύπτει ή δεν του ταιριάζει πια, οφείλετε να του το πείτε και όχι να τον αφήσετε να το μάθει από μόνος του. Τα αποτελέσματα στην κάθε περίπτωση είναι άκρως αντίθετα όπως καταλαβαίνετε.

 

 

Ελπίζουμε να σας φανούν χρήσιμες οι παρακάτω συμβουλές και να μπορέσετε να αυξήσετε ακόμα περισσότερο τους πιστούς σας πελάτες.

Καλή τύχη σε όλους. 

Αφήστε μια απάντηση