ΜΕΡΙΚΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ MANAGER

Εμπνεύστε σεβασμό και μην προσπαθείτε να τον επιβάλετε.

business-leaderΜια από τις πιο δύσκολες υποθέσεις στο μάνατζμεντ επιχειρήσεων είναι η λεπτή εκείνη ισορροπία ανάμεσα στην ηγεσία και την φιλία. Η δημιουργία μιας καλής ατμόσφαιρας με την παράλληλη όμως απόδοση αποτελεσμάτων. Δείτε μερικές συμβουλές που μπορεί να σας βοηθήσουν να τα καταφέρετε.

 

 

 

 

ΚΑΝΤΕ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΑΣ.

Είναι δεδομένο ότι η δουλειά σας δεν είναι μόνο να επιβλέπετε τους υπόλοιπους να κάνουν την δική τους. Ακόμα και αν ο ρόλος σας είναι πιο στρατηγικός παρά παραγωγικός οι συνεργάτες σας θα σας σεβαστούν πολύ περισσότερο εάν δεν αφήνετε εκκρεμότητες και βοηθάτε όπου μπορείτε κατά καιρούς. Βρείτε την κατάλληλη ισορροπία και κερδίστε τον σεβασμό τους χωρίς να ξεχνάτε ότι το να είστε μάνατζερ δεν σημαίνει ότι έχετε το δικαίωμα να δουλεύετε λιγότερο.

ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΕ ΤΑ ΘΕΤΙΚΑ

Οι περισσότεροι από εμάς είχαμε στην ζωή μας αφεντικά που πάντα βλέπαν μόνο τις παραλείψεις και ποτέ τα θετικά μας. Μην γίνετε τέτοιοι μάνατζερ. Σε μια επιχείρηση πρέπει να αναγνωρίζεται η καλή δουλειά. Η αναγνώριση αυτή δημιουργεί θετικό κλίμα και αν υπάρχει και περιθώριο για κάποιου είδους ανταμοιβή τότε ανεβάζει και την παραγωγικότητα. Δείξτε στους υπαλλήλους σας ότι βλέπετε την καλή δουλειά που κάνουν.

ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΕ ΤΑ ΛΑΘΗ ΣΑΣ

Όταν κάνετε κάποιο λάθος μην φοβάστε να το αναγνωρίσετε και να επανορθώσετε. Μπορεί να αισθανθείτε αδύναμος αλλά οι άνθρωποι σήμερα εκτιμούν περισσότερο την ειλικρίνεια. Μόνο αυτοί που δεν δουλεύουν δεν κάνουν λάθη. Δίνοντας το παράδειγμα την αποδοχής του λάθος θα είναι και πιο εύκολο αργότερα να ξεκαθαριστεί το λάθος κάποιου υπαλλήλου.

ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΑΥΘΕΝΤΙΚΟΣ

Οι άνθρωποι, ειδικά τώρα εν μέσω της κρίσεις, έχουν αλλάξει. Κανείς δεν περιμένει από τον προϊστάμενό του να είναι αλάνθαστος ή υπεράνθρωπος. Οι υπάλληλοι έχουν κατανόηση και το κλίμα στην επιχείρησή σας μπορεί να είναι πολύ καλύτερο αν δεν είστε διχασμένη προσωπικότητα. Όπου είναι δυνατόν και δεν επηρεάζει την επιχείρηση, να επικοινωνείτε με τους υπαλλήλους σας για θέματα της εταιρίας. Πρέπει να καταλαβαίνετε όμως τι να μοιράζεστε γιατί κάποια πράγματα μπορεί να τους πανικοβάλουν αν παρουσιαστούν πολύ νωρίς.

ΝΑ ΟΔΗΓΕΙΤΕ ΔΙΑ ΤΟΥ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΟΣ

Δεν μπορεί να περιμένεις από τους υπαλλήλους να μην καθυστερούν στα ραντεβού και εσύ ο ίδιος να μην είσαι στην ώρα σου π.χ. Ή να περιμένεις επαγγελματικό ντύσιμο που δεν το κάνεις ο ίδιος. Κλισέ σαν συμβουλή αλλά μεγάλη αλήθεια που αν και απλή στην σύλληψη είναι δύσκολη για κάποιους στην εκτέλεση.

ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ

Αν ένα πρωινό πάτε στο γραφείο κακοδιάθετος για τον οποιοδήποτε λόγο και ξεσπάσετε στους υπαλλήλους θα χαλάσετε το κλίμα γιατί θα νομίζουν ότι κάτι έκαναν οι ίδιοι. Μάθετε να καταλαβαίνετε τον εαυτό σας και να τον ελέγχετε όσο είναι δυνατόν. Όλοι έχουμε τις κακές μας μέρες.

ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΣΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΑΣ

Δεν υπάρχει ο μοναδικός σωστός τρόπος να είστε καλός (ή καλή) μάνατζερ. Πρέπει να μαθαίνετε από τα λάθη σας και να αναπτύσσετε τους τρόπους ηγεσίας σας. Δημιουργήστε το θετικό κλίμα και προσπαθήστε να εμπνεύσετε σεβασμό και όχι να τον επιβάλετε.

Έχετε υπάρξει ή είστε μάνατζερ; Ποια ακόμα συμβουλή μπορείτε να προσθέσετε;

Δείτε επίσης: 10 Ψέμματα που λένε οι ανοργάνωτοι

                       10 Λάθη παργωγικότητας

 

 

Αφήστε μια απάντηση