10 λάθη παραγωγικότητας

Η δική σας εταιρία βοηθά την παραγωγικότητα ή βάζει εμπόδια στην εργασία των υπαλλήλων της;

 

161-photo-f520ccf7858c9d71169d64a0c57b40c5Οι πιο αποτελεσματικές επιχειρήσεις είναι εκείνες που βοηθάνε να αυξηθεί η παραγωγικότητα των υπαλλήλων είτε λόγο του σωστού εργασιακού περιβάλλοντος είτε αφαιρώντας την περιττή γραφειοκρατία.

Δείτε λοιπόν 10 λάθη που κάνουν οι εταιρίες με τα οποία καταστρέφουν την παραγωγικότητα των υπαλλήλων:

 

  1. Επιβραβεύουν την Απασχόληση αντί της Εργατικότητας – Πολλές εταιρίες μπερδεύουν την απασχόληση με την αποτελεσματικότητα. Ανταμείβουν υπαλλήλους που φαίνονται πιο απασχολημένοι αλλά παραβλέπουν αυτούς που είναι πιο αποτελεσματικοί και έχουν μεγαλύτερη συνολική επιρροή στα αποτελέσματα της εταιρίας. Προσοχή λοιπόν να κρίνουμε βλέποντας την παραγωγή και όχι την εικόνα.
  2. Δεν λαμβάνουν υπόψιν το εργασιακό περιβάλλον. Πολλές εταιρίες δεν καταλαβαίνουν πόσο επηρεάζει το εργασιακό περιβάλλον την απόδοση των υπαλλήλων. Μήπως ο χώρος εργασίας έχει πολύ φασαρία; Μήπως έχει κακή θέρμανση; Μήπως οι γραμμές του ίντερνετ δεν είναι καλές; Μήπως υπάρχουν πολλές διακοπές; Πολλές εταιρίες δικαιολογούνται λέγοντας ότι είναι κάτι προσωρινό (τίποτα μονιμότερο του προσωρινού θα πω εγώ), ή ότι είναι στο ξεκίνημα. Το εργασιακό περιβάλλον είναι από τους παράγοντες που πρέπει να είναι ψηλά στην λίστα προτεραιοτήτων μιας εταιρίας.
  3. Πάρα πολλά meetings– Στις περισσότερες εταιρίες ο καθένας μπορεί να κάνει ένα meetingκαι να χαραμίσει τον χρόνο και το χρήμα των υπολοίπων. Επίσης, οι υπάλληλοι είναι υποχρεωμένοι να είναι σε meetingστα οποία προσκαλούνται, ακόμα και αν δεν έχουν καμία σχέση με το αντικείμενο. Περιορίστε τα meeting στο ελάχιστο και δώστε την δυνατότητα στους υπαλλήλους να μην έρχονται σε meeting που δεν απαιτείται η παρουσία τους. Για να γίνει αυτό η περιγραφή και ο σκοπός του meetingπρέπει να είναι απολύτως ξεκάθαρος.
  4. Δεν έχουν τα κατάλληλα εργαλεία – Οι υπάλληλοι δεν μπορούν να κάνουν την δουλειά τους σωστά χωρίς τα κατάλληλα εργαλεία. Και σήμερα εάν δεν τους παρέχεις τα κατάλληλα εργαλεία, πολλοί από αυτούς θα φέρουν τα δικά τους. Άρα μην παρεξηγηθείτε αν δείτε να χρησιμοποιούν την δική τους τεχνολογία ή εφαρμογές κτλ.
  5. Δεν είναι ξεκάθαρα τα όρια δουλειάς/εργασίας – Αν και πολλές εταιρίες σήμερα το ξεχνάνε, όλοι οι υπάλληλοι έχουν εκτός από την δουλειά τους και την προσωπική τους ζωή. Αν μια εταιρία δεν το υπολογίζει αυτό μπορεί να στρεσάρει να ζορίσει και να κάψει τους υπαλλήλους της. Φροντίστε να ξέρουν οι υπάλληλοι που τελειώνει η δουλειά και που ξεκινά η προσωπική ζωή.
  6. Έλλειψη Επικοινωνίας – Η ανεπαρκής επικοινωνία δημιουργεί πρόβλημα στην αποτελεσματικότητα γιατί οι υπάλληλοι δεν γνωρίζουν τι συμβαίνει. Εάν οι υπάλληλοι μαθαίνουν τις ανακοινώσεις της εταιρίας από κουτσομπολιό ή προσοχή τους διασπάται. Οι ενημερωμένοι υπάλληλοι είναι και πιο παραγωγικοί.
  7. Κακοί Προϊστάμενοι – Τίποτα δεν ρίχνει την παραγωγικότητα περισσότερο από ένας κακός προϊστάμενος. Εταιρίες χωρίς επαρκείς ελέγχους και στους προϊστάμενους διατρέχουν τον κίνδυνο να υπολειτουργεί ολόκληρη η επιχείρηση εξαιτίας ελάχιστων ανθρώπων.
  8. Ανελαστικά ωράρια – Κάποτε οι περισσότερες εταιρίες δούλευαν 9 με 5. Σήμερα με την κρίση αλλά και με την παράλληλη εξάπλωση της τεχνολογίας πρέπει να επανεξετάσουμε τα ωράρια μήπως και η ελαστικότητα ανεβάσει την αποτελεσματικότητα των υπαλλήλων. Δώστε στους υπαλλήλους την τεχνολογία να κάνουν την δουλειά τους όποτε, οπουδήποτε και με όποιον τρόπο θέλουν.
  9. Τσιγκουνιά  στους μισθούς.  – Σίγουρα οι καιροί δεν είναι για μεγάλους μισθούς αλλά εάν ο υπάλληλος δεν μπορεί να επιβιώσει με τα λεφτά που παίρνει δεν υπάρχει περίπτωση να είναι όσο αποδοτικός μπορεί να είναι. Ενώ ειδικά σε αυτούς τους καιρούς μια καλή αμοιβή όχι μόνο κάνει τον υπάλληλο να αποδίδει καλύτερα αλλά χτίζει και μακροπρόθεσμα ανεβάζοντας την εμπιστοσύνη του και την εταιρική του ταύτιση.
  10. Δεν υπάρχουν ξεκάθαροι στόχοι – Οι υπάλληλοι είναι πολύ πιο αποδοτικοί όταν ξέουν προς τα που κινείται η εταιρία. Η έλλειψη οράματος και οι οι θολοί στόχοι καταλήγουν σε χαμένη ενέργεια, αποδιοργάνωση και αναποτελεσματικότητα στον εργασιακό χώρο.

 

Εάν ενδιαφέρεστε για την παραγωγικότητα στην επιχείρηση, τότε μπορείτε να δείτε το online course μας Μπορείς Περισσότερα!

 

Αφήστε μια απάντηση