10 πράγματα που θέλουν οι υπάλληλοι να ακούσουν από τον μάνατζέρ τους.

Και που θα συμβάλουν στην μακροχρόνια επιτυχία της επιχείρησης.

woman manager 0.previewΟι υπάλληλοι σε μια εταιρία δεν είναι μόνο νούμερα και αποτελέσματα. Όλοι θέλουν να νοιώθουν ότι τους σέβονται και τους υπολογίζουν σε μια εταιρία. Μέσα λοιπόν στο καθημερινό χάος μιας ελληνικής επιχείρησης στο μέσον της κρίσης δείτε μερικές φράσεις που θα σας βοηθήσουν να αποκτήσετε μια καλύτερη σχέση με τους υπαλλήλους σας και να τους κάνετε να καταλάβουν ότι εκτιμάτε τις προσπάθειές τους.

 

 

1. Χρειάζομαι την βοήθειά σου. Όλοι είχαμε μάνατζερ που νόμιζαν ότι τα ήξερα όλα και πάντα το αποτέλεσμα στην σχέση ήταν καταστροφικό. Δείξτε ότι δεν έχετε όλες τις απαντήσεις και ότι μπορεί η γνώμη του υπαλλήλου να παίξει ρόλο στις αποφάσεις.

2. Πως είναι η οικογένεια; Αν και πολλές φορές κρύβει κινδύνους η παραπάνω συζήτηση, είναι καλύτερα να νοιώσει ο υπάλληλος ότι ενδιαφέρεσαι παρά ότι κάνεις την ερώτηση για να βγεις από την υποχρέωση.

3. Χρειάζεσαι κάτι από εμένα; Πολλές φορές κάποιος μπορεί όντως να χρειάζεται κάτι και να μην ρωτάει γιατί φοβάται ότι θα έχει κακή αντιμετώπιση. Το σημαντικό είναι να γίνεται σωστά η δουλειά και εάν αυτό σημαίνει ότι πρέπει ο μάνατζερ να κάνει κάποια πράγματα για τους υπαλλήλους τότε θα πρέπει να τους το γνωστοποιήσει.

4. Ευχαριστώ. Σίγουρα πολλές φορές θα είναι περιττό γιατί είναι μέρος της δουλειάς των υπαλλήλων να κάνουν τα αυτονόητα αλλά με ένα απλό ευχαριστώ παίρνει κουράγιο κάποιος, ειδικά εάν αυτό που κάνει δεν είναι μέσα στα πλαίσια της θέσης του.

5. Παιδιά ακούστε τι πέτυχε ο Τάδε. Όταν κάποιος πετυχαίνει κάτι μεγάλο πείτε το και στην υπόλοιπη ομάδα. Σίγουρα θα κάνει αίσθηση και θα ανεβάσει το ηθικό. Επίσης μπορείτε να το ανακοινώσετε σε κάποιο άλλο μέσο της εταιρίας σας.

6. Τι θέλεις να κάνεις στην εταιρία; Σίγουρα όταν κάνουμε μια πρόσληψη υπάρχουν συγκεκριμένες δραστηριότητες για την κάθε θέση αλλά όπως αλλάζει πρόσωπο έτσι αλλάζει και ο άνθρωπος. Δεν θα μπορέσετε να ικανοποιήσετε όλους τους υπαλλήλους αλλά το να ξέρουν ότι τους λαμβάνετε υπόψιν είναι μεγάλος παράγοντας εμπιστοσύνης.

7. Πωςσαςφαίνεται; Ως υνήθως οι υπάλληλοι λειτουργούν με εντολές. Πολύ λίγες φορές έχουν την δυνατότητα να πουν την άποψή  τους. Όταν τους δίνεται η δυνατότητα αυτή, αισθάνονται και πιο συμμετοχικοί και πιο παραγωγικοί.

8. Αυτή είναι η πολιτική μας. Μπορεί σε εσάς ο δρόμος που θέλετε να ακολουθήσετε και ο τρόπος με τον οποίο θέλετε να το κάνετε αυτό να είναι ξεκάθαρος. Αλλά όταν τον μοιράζεστε με τους υπαλλήλους τους κάνετε να αισθάνονται μέλη ενός οργανισμού και όχι γρανάζια σε μια μηχανή.

9. Εντάξει, όλοι κάνουμε λάθη, ας δούμε μαζί πως θα το διορθώσουμε. Είναι εύκολο να καταλάβουμε το νόημα της φράσης. Όλοι κάνουμε λάθη πραγματικά. Μια απότομη αντίδραση σε ένα λάθος μειώνει τις πιθανότητες της γρήγορης και αποτελεσματικής επίλυσής του.

10. Αυτό πλέον είναι στα χέρια σου, πες μου όταν ολοκληρωθεί. Εάν είστε συνεχώς πάνω από τους υπαλλήλους και τους ελέγχετε θα χάσετε την εμπιστοσύνη τους. Τους προσλάβατε για να κάνουν μια δουλειά και πρέπει να τους εμπιστευθείτε να την κάνουν. Τα αποτελέσματα θα δείξουν αν κάνατε την σωστή επιλογή. Μην επεμβαίνετε παρά μόνον εάν είναι απαραίτητο.

Η δουλειά έχει πάντα, καλώς ή κακώς, και προσωπικό χαρακτήρα. Εάν θέλετε να επενδύσετε στην μακροχρόνια καλή λειτουργία της επιχείρησής σας ή του τομέα που είστε υπεύθυνος πρέπει να επενδύσετε στις προσωπικές σχέσεις. Πρέπει επίσης να αποδεχθείτε ότι δεν θα είναι όλες επιτυχημένες και να έχετε στο μυαλό σας την συνολική επιτυχία.

Καλή τύχη σε όλους!

Δείτε επίσης: Γίνετε καλύτεροι Μάνατζερ.

                       Μερικοί λόγοι για τους οποίους η ομάδα σας σας αντιπαθεί.

Αφήστε μια απάντηση