10 συμβουλές για το Newsletter σας.

Τι πρέπει και τι δεν πρέπει να κάνετε

 

newsletterΗ καμπάνια email μιας επιχείρησης είναι ένα βασικό κομμάτι της στρατηγικής προώθησης των προϊόντων ή υπηρεσιών της. Όταν ζητάμε από έναν πελάτη ή δυνητικό πελάτη να μας εμπιστευτεί την διεύθυνση email του, επί της ουσίας υποσχόμαστε την σωστή χρήση της με ποιοτικό περιεχόμενο και πραγματικό κέρδος για αυτόν. Μόνο έτσι θα μεγαλώσει η εμπιστοσύνη του απέναντί μας και θα είμαστε εμείς πρώτοι στο μυαλό του όταν παρουσιαστεί μια ανάγκη του.

 

Δείτε λοιπόν μερικές συμβουλές για το τι πρέπει και τι δεν πρέπει να κάνετε στο Newsletter σας.

Δεν πρέπει:

1. Να νομίζετε ότι τα πάντα πρέπει να περιστρέφονται γύρω από εσάς και τα προϊόντα σας. Δείτε το και από την πλευρά σας, δεν είναι και ότι καλύτερο να σας στέλνουνε μονίμως προϊόντα και προσφορές, κάποια στιγμή θα κουραστείτε και θα βγείτε από την λίστα. Πρέπει λοιπόν να στέλνουμε συμβουλές, πληροφορίες και άλλο υλικό που θα κάνει τον αναγνώστη να κερδίσει από τις πληροφορίες αυτές.

2. Να στέλνετε μεγάλα και βαρετά email. Ο σκοπός πρέπει να είναι να προωθήσετε τους πελάτες στην σελίδα σας και όχι να έχετε μακροσκελέστατα email που θα κουράσουν.

3. Να στέλνετε πάρα πολύ συχνά email. Το Newsletterσας πρέπει να μην ξεπερνάει (αναλόγως και το αντικείμενο βέβαια) τα 4-6 email τον μήνα. Ίσως και λιγότερα σε κάποιες περιπτώσεις.

4. Ορθογραφία….δεν νομίζω ότι πρέπει να αναλυθεί παραπάνω.

Πρέπει:

1. Να έχετε δυνατό τίτλο. Ο τίτλος είναι βασικός παράγοντας για να ανοίξει κάποιος το newsletter σας. Μπορεί το περιεχόμενο να είναι ενδιαφέρον αλλά αν ο τίτλος είναι κάτι που δεν αρέσει στο κοινό σας να πάει χαμένο.

2. Να είναι σύντομο. Μικρά άρθρα με καλό περιεχόμενο και link ‘Περισσότερα’ είναι ότι καλύτερο.

3. Να χρησιμοποιείτε εικόνες. Σίγουρα κάνουν το newsletter σας να φαίνεται πιο ζωντανό και ενδιαφέρον, ειδικά αν έχουν επιλεχθεί προσεκτικά σε σχέση με το περιεχόμενο.

4. Να δίνετε τρόπους επικοινωνίας. Είτε είναι τηλέφωνο, email, social media, ή οτιδήποτε άλλο θα κάνει πιο εύκολο τον αναγνώστη να σας βρει.

5. Δώστε την δυνατότητα εύκολης διαγραφής. Δεν σημαίνει πάντα ότι χάνετε τον πελάτη, απλά ότι μπορεί να μην τον ενδιαφέρει ο συγκεκριμένος τρόπος επικοινωνίας. Αν όμως του το κάνετε πολύ δύσκολο να διαγραφεί τότε μπορεί πράγματι να τον χάσετε εντελώς.

6. Να ελέγχετε την λίστα σας. Σβήστε από αυτήν τις νεκρές διευθύνσεις και προσπαθήστε να την μεγαλώσετε με σωστούς τρόπους.

Ευχαριστούμε και καλή τύχη!

 

Αφήστε μια απάντηση