3 ΛΟΓΟΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΔΕΝ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΝΟΥΝ ΣΤΟ MARKETING ΟΙ ΜΙΚΡΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

marketing-2Στην Ελλάδα που όλοι γνωρίζουν από όλα, είναι πολύ συνηθισμένο να ξοδεύονται άσκοπα χρήματα για διαφημιστικές προσπάθειες που είναι εκτός πραγματικότητας.

 

1.) Προσπαθούν να το κάνουν μόνες τους

Σίγουρα στις σημερινές μέρες είναι δύσκολο να διαθέσει μια μικρή επιχείρηση χρήματα για μάρκετινγκ, και είναι δεδομένο ότι πολλές εταιρίες μάρκετιγνκ είναι ακριβές για να τις πληρώσει κάποιος.

Παρόλα αυτά εάν πραγματικά πιστεύει κάποιος στην δύναμη της διαφήμισης υπάρχουν λύσεις για όλα τα βαλάντια. Πρέπει μόνο να επενδύσει τον κατάλληλο χρόνο για να βρει αυτήν που πρέπει.

2.)  Βρίσκουν μια εταιρία μάρκετινγκ αλλά δεν είναι η σωστή για την επιχείρηση.

Το μεγαλύτερο πρόβλημα σε μια εταιρία είναι ότι δεν γνωρίζει ότι δεν γνωρίζει, πράγμα το οποίο την βάζει εύκολα και γρήγορα σε μπελάδες. Μπορεί να καταλαβαίνει μια επιχείρηση (τα στελέχη της) ότι δεν μπορούν να αναλάβουν το κομμάτι του μάρκετινγκ, αλλά να αδυνατεί να αναγνωρίσει ποια εταιρία είναι! Οι συστάσεις και η πολύ καλή γνώση της κατεύθυνσης που θέλει να κινηθεί διαφημιστικά μια επιχείρηση είναι μια πολύ καλή αρχή.

3.)  Δεν έχουν μια ρεαλιστική αντίληψη του τί είναι επιτυχία.

Επιτυχία μπορεί να είναι πολλά διαφορετικά πράγματα για τους ανθρώπους και κάθε κατάσταση είναι διαφορετική. Όταν π.χ. δίνεις αριθμημένα κουπόνια με εκπτώσεις είναι πολύ πιο εύκολο να καταλάβεις ότι αυτό που έκανες έχει επιτυχία από ότι ο σχεδιασμός ενός καινούργιου σήματος της επιχείρησης ή του καινούργιου site.

Σε αυτό το κομμμάτι μια εξωτερική και πιο αντικειμενική ματιά είναι πολύ πιο χρήσιμη και μπορεί να βοηθήσει, όχι μόνο επειδή μπορεί να γνωρίζει περισσότερα από τα στελέχη της επιχείρησης για το μάρκετινγκ αλλά και επειδή αυτή η αντικειμενικότητα είναι το κλειδί για την επιτυχία. Πρέπει φυσικά να υπάρχει μια συμφωνία για την χάραξη της κατεύθυνσης που θα πάρει μια εταιρία μάρκετινγκ αλλιώς μπορεί να υπάρξουν παρεξηγήσεις με τους υπεύθυνους της επιχείρησης και μια βουλιάξει το όλο εγχείρημα.

Στην Ελλάδα που όλοι γνωρίζουν από όλα, είναι πολύ συνηθισμένο να ξοδεύονται άσκοπα χρήματα για διαφημιστικές προσπάθειες που είναι εκτός πραγματικότητας.

 

 

 

 

Αφήστε μια απάντηση