7 Τρόποι να προωθήσετε το Brand σας

με την χρήση Customer Reviews

 

7 tropoi proothisis tou brand1Ένας από τους αποδοτικότερους τρόπους προώθησης του προϊόντος η της υπηρεσίας μας είναι η χρήση μαρτυριών επιτυχίας από τους πελάτες μας. Πλέον με την δύναμη του καταναλωτή να είναι πολύ μεγαλύτερη περίπου το 70% από εμάς πριν κάνουμε μια αγορά ψάχνουμε και διαβάζουμε την γνώμη άλλων πελατών που αγόρασαν το ίδιο προϊόν ή υπηρεσία. Από αυτούς που διαβάζουν την γνώμη των πελατών περίπου το 88% λέει ότι τους επηρεάζουν στην δική τους τελική απόφαση αγοράς. Ας δούμε λοιπόν πως μπορούμε να κάνουμε αυτές τις μαρτυρίες εργαλείο προώθηση της δουλειάς μας με 7 τρόπους:

 

  1. Βάλτε τις μαρτυρίες αυτές στην πρώτη σελίδα της επιχείρησής σας με μεγάλα γράμματα. Εάν μπορείτε να πάρετε την άδεια για να βάλετε και την φωτογραφία και το όνομα από τον ευχαριστημένο πελάτη σας ακόμα καλύτερα. Επίσης εάν μπορείτε να κάνετε μια ξεχωριστή σελίδα όπου να εμφανίζονται μαζεμένες όλες οι μαρτυρίες είναι μια πολύ καλή ιδέα. Πολλές φορές τα λόγια αυτά θα είναι η τελευταία ώθηση που θα χρειαστεί κάποιος για να γίνει πελάτης σας.

  2. Απαντάτε στις αξιολογήσεις σας γρήγορα. Δείξτε στους πελάτες σας ότι ενδιαφέρεστε. Απαντάτε φυσικά τόσο στις θετικές όσο και στις αρνητικές αξιολογήσεις σας. Αυτό θα τους δείξει ότι ενδιαφέρεστε για να βελτιωθείτε και ότι τους ακούτε, χτίζοντας την εμπιστοσύνη που είναι βασική σε μια συνεργασία.

  3. Κάντε το εύκολο για τους πελάτες. Μην επιλέγετε πλατφόρμες αξιολόγησης για την σελίδα σας που είναι δύσκολες και περίπλοκες στην χρήση. Όσο μικρότερες φόρμες εγγραφής, τόσο καλύτερα.

  4. Κάντε τους πελάτες σας διαφημιστές σας. Με αυτόν τον τρόπο κερδίζετε τα μέγιστα από την συνεργασία σας μαζί τους. Πρέπει όμως να είναι πραγματικά ευχαριστημένοι και να μπορούν εύκολα να σας αξιολογήσουν και να μιλήσουν για το brand σας. Επικοινωνήστε μαζί τους έντιμα και με σεβασμό και δεν θα χάσετε.

  5. Προωθήστε τις αξιολογήσεις σας στο Newsletter σας. Σίγουρα οι δυνιτικοί σας πελάτες βομβαρδίζονται καθημερινά από προωθητικά emails για αυτό είναι σημαντικό τα δικά σας να είναι γεμάτα τα σωστά μηνύματα και τις κριτικές που θα βοηθήσουν τους ανθρώπους αυτούς να σας επιλέξουν.

  6. Προωθήστε τις αξιολογήσεις στα social media. Είναι ο καλύτερος πλέον τρόπος να αγγίξτε περισσότερο κόσμο και να προσθέσετε εγκυρότητα και ποιότητα στην σελίδα σας.

  7. Ζητήστε τις αξιολογήσεις. Θα εκπλαγείτε από το πόσοι πελάτες σας θα είναι διατεθημένοι να σας δώσουν μια θετική αξιολόγηση την οποία θα μπορείτε να ανεμίζετε σαν σημαία επιτυχίας στην επιχείρησή σας, αρκεί να τους το ζητήσετε.

 

Στις πωλήσεις λέμε “Το λέει ο πωλητής, είναι ψέμα. Το λέει ο πελάτης, είναι νόμος.” Είναι λοιπόν άσκοπο να μιλάτε μόνον εσείς για την ποιότητα των υπηρεσιών σας αλλά θα πρέπει να βάλετε τους ίδιους σας τους πελάτες να το κάνουν.

 

Καλή τύχη σε όλους!

Αφήστε μια απάντηση