Καθαριότητα Γραφείου

Καθαριότητα Γραφείου: Μερικές συμβουλές που θα σας βοηθήσουν.

090914 desk click 392 regularΈνα από τα πιο σημαντικά θέματα σε ένα γραφείο είναι η καθαριότητά του. Δεν υπάρχει τίποτα χειρότερο από έναν ‘επαγγελματία’ που μπαίνεις στο γραφείο του και βλέπεις μια θάλασσα χαρτιά και πράγματα πάνω στο γραφείο του και όταν έρχεται εκείνη η άτυχη στιγμή να του ζητήσεις το έγγραφο που περιμένεις να έχει να ψάχνει εναγωνίως να το βρει σηκώνοντας στοίβες και μετακινώντας καφέδες καθώς εσύ περιμένεις σε άβολη σιωπή…

 

Για να μην είστε εσείς λοιπόν αυτός ο ‘επαγγελματίας’ δείτε μερικές συμβουλές για να κρατάτε καθαρό το γραφείο σας.

·         Αποκτήστε ένα φυσικό inbox: Δεν μιλάω για inbox στον υπολογιστή, αλλά για ένα από εκείνα τα ράφια που δέχονται όλα τα έγγραφα που έρχονται στο γραφείο σας. Σε αντίθετη περίπτωση θα είναι όλο το γραφείο σας το inbox σας. Οπότε αφού θα έχετε ούτως ή άλλος ένα, καλύτερα να είναι συμμαζευμένο. Επίσης καλή ιδέα είναι να έχετε δίπλα του ένα outbox, για τα έγγραφα που πρέπει να φύγουνε.

·         Βάλτε το καλάθι των αχρήστων κοντά: Εάν χρειάζεται να σηκωθείτε για να πετάξετε κάτι είναι σίγουρο ότι μπορεί και να καταλήξει να μονιμοποιηθεί στο γραφείο σας.

·         Ελαχιστοποιήστε το χαρτί: Εάν κάτι μπορεί να μην είναι στο χαρτί, να μην είναι. Ενημερώστε συναδέλφους να σας στέλνουν ψηφιακά αναφορές και σημειώματα και προσπαθήστε να δείτε τι έρχεται στο γραφείο σας που δεν σας χρειάζεται.

·         Πετάξτε τα περιττά: Μπορεί να έχετε πολλά πράγματα στο γραφείο σας που δεν χρησιμοποιείτε ποτέ! Και το ειρωνικό της υπόθεσης είναι ότι πολλά από αυτά έχουν στόχο να σας οργανώσουν το γραφείο! Είτε πετάξτε τα, είτε αποθηκεύστε τα αλλού.

·         Καθαρίστε το γραφείο σας στο τέλος της ημέρας: Δείτε και το άρθρο που έχουμε γράψει αλλά να θυμάστε ότι είναι πιο εύκολο αυτό από το να καθαρίζεις μια φορά τον μήνα. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα απλό οικολογικό καθαριστικό.

·         Χρησιμοποιείστε το κινητό σας: Φωτογραφίστε ότι υπάρχει στο γραφείο σας μόνο και μόνο γιατί δεν θέλετε να το ξεχάσετε. Άδεια κουτιά αναλώσιμων που δεν πετάτε για να θυμάστε τι αγοράζετε, ένα άρθρο που θέλετε να κρατήσετε, κάρτες συναδέλφων που χρειάζεστε. Όταν θα χρειαστείτε την πληροφορία το πιθανότερο είναι να έχετε μαζί σας το τηλέφωνο παρά να είστε στο γραφείο σας. Προσοχή όμως να κάνετε κάποιας μορφής backup  για να μην τα χάσετε όλα!

·         Επενδύστε σε ένα σύστημα αρχειοθέτησης: θα σας αλλάξει την εικόνα του γραφείου και θα μπορείτε να αποθηκεύετε άνετα ότι χρειάζεστε. Δεν κοστίζει και είναι εύκολο στην χρήση.

·         Σκανάρετε: Ότι νομίζετε ότι μπορείτε να αποθηκεύσετε ψηφιακά και όχι σε φυσική μορφή σκάναρετέ το και θα δείτε το γραφείο σας να αδειάζει από πολλά χαρτιά σύντομα. Προσοχή όμως μην μεταφέρετε το χάος στον υπολογιστή σας.

Ξεκινήστε να κάνετε τα παραπάνω συνήθεια και δεν θα χάσετε. Η πρώτη εικόνα όπως και να το κάνουμε μετράει. Πρόσφατα πήγα σε συνάδελφο ασφαλιστή και πραγματικά λυπήθηκα τους πελάτες του…Η ταλαιπωρία για να βρεθεί ένα συμβόλαιο ήταν μεγαλύτερη από ατύχημα με το αυτοκίνητο.

Καλή τύχη σε όλους!

Δείτε επίσης: 10 ψέμματα που λένε οι ανοργάνωτοι άνθρωποι.

clickup

Μηλιάτσης Γιάννης

Founder of www.Bizman.gr  #Productivity , #running, #Sales #training and #blogging makes me happy!!! Εκπαιδευτής Πωλήσεων και Παραγωγικότητας. Ο στόχος μου είναι να βοηθάω καθημερινά τους ανθρώπους να βελτιώσουν τον εαυτό τους και την επιχείρησή τους. ClickUp Expert. 

 

Αφήστε μια απάντηση