Λύνοντας τα προβλήματα με τον Προϊστάμενο

conflicts Έχετε κάποιο πρόβλημα με τον προϊστάμενό σας και θέλετε να το λύσετε; Όπως και σε πολλά άλλα πράγματα η απάντηση βρίσκεται στον σεβασμό. Σεβασμό από μέρους σας, από την πλευρά του προϊστάμενού σας ή και των δύο. Είναι δεδομένο ότι υπάρχει η πιθανότητα να σας βλέπει ως απειλή, ενοχλητικό, μέτριας ευφυΐας ή απλά ανυπόφορο. Εσείς μπορεί να τον βλέπετε ως ανίκανο, φαφλατά, αναίσθητο και γενικώς ως κάποιον ο οποίος δεν έχει τίποτα να σας διδάξει.

Η πραγματικότητα όμως είναι ότι αυτός ο άνθρωπος έχει άμεση επίδραση στο μέλλον σας, και αυτό είναι από τα πρώτα πράγματα που πρέπει να αποδεχτείτε και να κατανοήσετε, όποια και αν είναι η γνώμη σας για αυτόν.

 

 …μπορεί να τον βλέπετε ως ανίκανο, φαφλατά, αναίσθητο και γενικώς ως κάποιον ο οποίος δεν έχει τίποτα να σας διδάξει.

 

Τι πρέπει να κάνετε; Προσπαθήστε να βρείτε τα καλά σημεία του, πρέπει να έχει τουλάχιστον ένα, ίσως και περισσότερα. Προσπαθήστε να αντιληφθείτε την πίεση την οποία μπορεί να δέχεται ως προϊστάμενος. Συγκεντρωθείτε στην συμπεριφορά του απέναντι σας και όχι στις ενοχλητικές του συνήθειες. Έχετε πάντα στο μυαλό σας ότι είναι ο προϊστάμενός σας, και αυτό δεν είναι εύκολο να αλλάξει επί του παρόντος. Εάν νοιώθετε αδικημένος θέστε του το θέμα ευθέως και ευγενικά. Ως προϊστάμενος είναι μέρος της δουλειάς του να είναι ανοιχτός στην εποικοδομητική κριτική. Εάν αρνείται να αποδεχτεί την ευθύνη του ζυγίστε τις επιλογές σας:         

  • Μπορείτε να συνεχίσετε να ανέχεστε την κατάσταση 
  • Μπορείτε να ψάξετε μια άλλη δουλειά 
  • Μπορείτε να μιλήσετε στην διεύθυνση προσωπικού (αν έχει η εταιρία σας), και αν έχουν και άλλα παράπονα από τον ίδιο προϊστάμενο ίσως το δικό σας να είναι η σταγόνα που χρειάζεται για να ξεχειλίσει το ποτήρι 
  • Μπορείτε να πλησιάσετε τον προϊστάμενό του, πράγμα το οποίο μπορεί να βοηθήσει πολύ αλλά είναι και πολύ επικίνδυνο καθώς μπορεί να χειροτερεύσει την σχέση του μεταξύ σας.

 

Δυστυχώς καμία λύση δεν είναι πάντα η σωστή. Πρέπει να μάθετε να κρίνετε ποια πρέπει να ακολουθήσετε. Αυτό πάντως που πρέπει να κάνετε είναι να είστε θετικοί στην συνεργασία και να δημιουργείτε θετικό περιβάλλον. Να θυμάστε τα παρακάτω: 

  •  Μελετήστε τον προϊστάμενό σας. Είναι μανιακός με την λεπτομέρεια; Προτιμάει τις γραπτές αναφορές 
  • Κάνει προσπάθεια να καταλάβει τους υφιστάμενούς του;

 

Πάνω από όλα όμως να είστε θετικοί στην προσέγγισή σας και προσπαθήστε να καταλάβετε τις προτεραιότητές του, να μην κλείνετε τις επικοινωνιακές γραμμές σας, και φυσικά ήρεμη υπομονή.

 

Ένα κομμάτι της επιχείρησης που βοηθάει πάρα πολύ στην οργάνωση, την λειτουργία της και την επικοινωνία έτσι ώστε να μην υπάρχουν τριβές είναι ένα καλό CRM (Customer Relationship Management). Εμείς χρησιμοποιούμε τα τελευταία χρόνια το HubSpot CRM το οποίο είναι Δωρεάν και σας προτείνουμε να το δοκιμάσετε ανεπιφύλακτα! 

 

HubSpot

Καλή συνέχεια και καλή τύχη σε όλους!

If you choose to upgrade to Hubspot Professional I will recieve a commision. 

Αφήστε μια απάντηση