Μάρκετινγκ τα Χριστούγεννα

Μερικές συμβουλές για τις κινήσεις των Χριστουγέννων.

christmas socialΤα Χριστούγεννα είναι για πολλές επιχειρήσεις η καλύτερη εποχή τους. Μερικές μάλιστα υπάρχουν μόνο την εποχή αυτή. Η ικανότητά σας όμως να προσελκύσετε και να κρατήσετε πελάτες για την νέα χρονιά είναι ο πιο σημαντικός παράγοντας για την επιτυχία της προσπάθειας αυτής.

Δείτε μερικές συμβουλές που μπορεί να σας βοηθήσουν.

Στείλτε Χριστουγεννιάτικες κάρτες.

Οι κάρτες που έρχονται από τις εταιρίες με τις οποίες συνεργαζόμαστε οι από αυτές που είμαστε πελάτες είναι πάντα μια ευχάριστη έκπληξη. Το γεγονός ότι μας θυμήθηκαν και θέλησαν να μας ευχαριστήσουν για την συνεργασία μας ανεβάζει την εκτίμηση στο πρόσωπό τους. Μια καλή πινελιά είναι και οι φάκελοι που ταιριάζουν με το γιορτινό περιεχόμενο οι οποίοι στην ιδανική περίπτωση, αν δεν έχετε τεράστιο πελατολόγιο, είναι και γραμμένοι στο χέρι. Μην προσπαθήσετε να έχετε τίποτα μέσα που να προωθεί το προϊόν ή την υπηρεσία σας. Τις κάρτες αυτές δεν τις κάνετε για να πουλήσετε περισσότερο αλλά για να δημιουργήσετε καλύτερη σχέση με τους πελάτες σας.

Ξεκινήστε νωρίς την προσπάθειά σας και επικοινωνήστε συχνά.

Φτιάξτε καταλόγους, κάρτες, διαφημιστικά, newsletter, μπροσούρες και ότι άλλο χωράει στον προϋπολογισμό σας ώστε να αναπτύξετε το μήνυμά σας γρήγορα και σωστά. Στοχεύστε στην αποκορύφωση την εποχή των Χριστουγέννων και δεν θα βγείτε χαμένοι!

Κάντε μια εκδήλωση

Ένα Χριστουγεννιάτικο πάρτυ, κάλαντα, μια επίσκεψη του Άγιου Βασίλη, όλα αυτά είναι καλές ιδέες και μπορούν να μαζέψουν κόσμο στην επιχείρησή σας. Πριν όμως σχεδιάσετε την εκδήλωσή σας και ξοδέψετε χρήματα για αυτήν καλό θα ήταν να σιγουρευτείτε ότι θα μαζέψει και κόσμο. Αναλόγως λοιπόν με τον κόσμο που έρχεται στην επιχείρησή σας πρέπει να κάνετε και την ανάλογη επιλογή.

Να θυμάστε σε ποιους απευθύνεστε.

Δεν είναι μόνο το ότι έχετε να αντιμετωπίσετε τους ανταγωνιστές σας αλλά πρέπει να είστε και προσεκτικοί έτσι ώστε οι προσπάθειές σας να έχουν αποτέλεσμα. Μην κάνετε μια φαντασμαγορική εκδήλωση και δεν πουλήσετε τίποτα… Πρέπει να γνωρίζετε το κοινό στο οποίο απευθύνεστε και τον τρόπο με τον οποίο θα μπορείτε να αυξήσετε τις πωλήσεις σας εκείνη την μέρα.

Καλή τύχη σε όλους!

Αφήστε μια απάντηση