Μερικές συμβουλές επικοινωνίας

Τι δεν πρέπει να κάνεις εάν θέλεις να επικοινωνείς αποτελεσματικά. Μερικές συμβουλές επικοινωνίας.

 

bizman communication mistakesΕκτός και αν είναι κάποιος σε ένα δωμάτιο μόνος του χωρίς την υποχρέωση να επικοινωνείς με τον έξω κόσμο πρέπει να καταλάβεις ότι η σωστή επικοινωνία είναι ίσως το πιο πολύτιμο εργαλείο που μπορεί να έχεις στα χέρια σου. Σε πολλές πτυχές μιας εταιρίας (πωλήσεις, μάνατζερ, εξυπηρέτηση πελατών κλπ) το σπουδαιότερο. Δείτε λοιπόν μερικές συμβουλές επικοινωνίας ώστε να μην σαμποτάρετε τον εαυτό σας με λάθη στην επικοινωνία που μπορεί να σας κοστίσουν:

 

 

 

 

Μην γκρινιάζεις

Σε κανέναν δεν αρέσει η γκρίνια. Το περίεργο με αυτήν την κατάσταση είναι ότι μπορεί να βρεθείς να γκρινιάζεις χωρίς να το καταλάβεις. Πολλοί άνθρωποι αποζητούν την προσοχή που τραβάει η γκρίνια και κανονίζουν την ζωή τους έτσι ώστε να έχουν πάντα κάτι να τους την προκαλεί. Μην γίνεις ένας από αυτούς.

 

Μην κουτσομπολεύεις

Ή σχολιάζεις πολύ κοινωνικά για να το πω καλύτερα. Όλοι λίγο πολύ το κάνουμε κάποιες στιγμές (οι γυναίκες μπορεί να ξεροβήχουν λίγο τώρα) αλλά δημιουργεί αρκετά προβλήματα. Δεν υπάρχει περίπτωση π.χ. αυτός με τον οποίον κουτσομπολεύεις να μην σε κουτσομπολέψει και ο ίδιος…

 

Μην κρίνεις

Τουλάχιστον μην κρίνεις σε λάθος χρόνο. Σίγουρα όταν οι πράξεις κάποιου μιλάνε περισσότερο από τα λόγια του, το να τις κρίνουμε είναι απολύτως φυσιολογικό. Αλλά πόσες φορές έχετε βρεθεί να κρίνετε κάποιον πολύ νωρίς και να σας αποδείξει ότι κάνετε λάθος;

 

Μην ξεχνάς ότι όλοι έχουν δίκιο.

Ακόμα και ο Αλ Καπόνε όταν τον συνέλαβαν αναρωτιόνταν ειλικρινά για ποιον λόγο δεν τον αφήνουν να κάνει το καλό που κάνει και να προσφέρει τις υπηρεσίες του στον κόσμο. Όλοι μέσα στο μυαλό τους έχουν απόλυτο δίκιο και δικαιολογούν απολύτως όλες τους τις ενέργειες. Μην προσπαθείς να τους αποδείξεις το αντίθετο, είναι συνταγή σύγκρουσης και αποτυχίας. Προσπάθησε να το θυμάσαι αυτό.

 

clickup

Μην δικαιολογείσαι.

Έχω γνωρίσει ανθρώπους που δεν πρόλαβα να τελειώσω την πρότασή μου και η δικαιολογία ήταν ήδη εκεί. Συναρπαστικό! Αναλαμβάνετε τις επιπτώσεις των αποτυχιών που σας αναλογούν και μην κρύβεστε πίσω από δικαιολογίες.

 

Μην υπερβάλλεις.

Είναι καλό να μπορείτε να εκφραστείτε όμορφα και με τρόπο που θα καθηλώσει ίσως τους συνομιλητές σας, αλλά υπάρχουν και όρια. Δεν μπορεί να γνωρίζετε τα πάντα για τα πάντα και να υπερβάλλετε συνεχώς χωρίς να φτάσει η στιγμή που θα σιγουρευτεί ο απέναντι ότι δεν μπορεί να σας πάρει στα σοβαρά.

 

Επιτρέψτε στον απέναντι να έχει γνώμη.

Ποτέ μην ξεκινάτε μια συζήτηση από ένα συμπέρασμα. Δεν είναι συζήτηση! Είναι μια μάχη για να δεχτεί ο απέναντι το συμπέρασμά σας. Επιτρέψτε του να έχει την γνώμη του και ακούστε τον πραγματικά. Μην ξεχνάτε ότι δεν θα γνωρίσετε άνθρωπο στην ζωή σας που δεν θα ξέρει κάτι παραπάνω από εσάς για κάποιο θέμα.

Ελπίζω να σας μείνει κάποιο από αυτά τα σημεία που πρέπει να προσέξει κάποιος να μην κάνει στην επικοινωνία του και φυσικά εάν παρέλειψα κάποιο μπορείτε να το συμπληρώσετε. Κάτι τελευταίο που όλοι όσοι είχαν βαρετό καθηγητή στο σχολείο θα θυμούνται. Δουλέψτε λίγο πάνω στην φωνή σας. Είναι εργαλείο και πρέπει να μάθετε τον χειρισμό του.

Καλή συνέχεια και καλή τύχη σε όλους.

Image courtesy of imagerymajestic at FreeDigitalPhotos.net

 

Αφήστε μια απάντηση