Μήπως κάνετε τα παρακάτω 5 λάθη στο Content Marketing;

Αν ναι τώρα είναι η ώρα για να τα διορθώσετε!

mistakesΔημιουργεί η εταιρία σας το σωστό περιεχόμενο στην καμπάνια της; Έχετε καμπάνια μάρκετινγκ περιεχομένου; Ας δούμε λίγο πρώτα τι περίπου είναι αυτό. Ας υποθέσουμε ότι έχετε ένα ανθοπωλείο. Θα μπορούσατε να έχετε ένα μπλογκ για στολισμό λουλουδιών ή κήπων ή κάτι παρεμφερές. Έτσι δεν θα ‘σπρώχνετε’ στα μούτρα των δυνητικών σας πελατών συνεχώς το προϊόν σας αλλά με τις σωστές συμβουλές και ένα πλούσιο σε περιεχόμενο μπλογκ θα σας βρίσκουν η ίδιοι για τις ανάγκες τους.

 

 

Είναι ένας πολύ σημαντικός τρόπος να καλλιεργήσετε την σωστή εικόνα σε όλους τους πελάτες σας και δυνητικούς πελάτες.  Πριν όμως το κάνετε αυτό πρέπει να σιγουρευτείτε ότι δεν κάνετε τα παρακάτω λάθη, ή αν τα κάνετε ήδη, προσπαθείστε να τα διορθώσετε:

Μόνο πώληση. Δεν πρέπει να γράφετε μόνο για την εταιρία σας και τα προϊόντα σας. Να θυμάστε ότι πρέπει να γράφετε αυτό που χρειάζονται οι πελάτες σας, όχι μόνο αυτό που θέλετε να προβάλλετε εσείς. Εάν είστε μια καλή πηγή πληροφοριών για τους πελάτες, σίγουρα θα έρθουν και τα χρήματα που αναλογούν στην προσοχή.

Πολύ αραιή συχνότητα. Είναι πολύ δύσκολο να κρατήσει κανείς μια σταθερή συχνότητα στις πληροφορίες που δημοσιεύει (το ξέρω από πρώτο χέρι) αλλά αν δεν μπορείτε 1-2 φορές την μέρα, μην πέσετε κάτω από τις 2-3 φορές την εβδομάδα γιατί θα φανεί η απουσία σας πολύ στον κόσμο που ακολουθεί τα νέα σας.

Ανεβάζοντας άσχετα θέματα. Δεν μπορεί να έχετε κατάστημα με αθλητικά είδη π.χ. και να ανεβάζετε πληροφορίες για την νέα φορολογία…δεν κολλάει. Δεν σας διαβάζουν για τέτοιου είδους νέα οι αναγνώστες σας.

Μόνο κείμενο. Μεγάλα ποστ με κείμενο μόνο, χωρίς φωτογραφίες ή επαναλαμβανόμενα θα διώξουν αρκετό κόσμο από τις σελίδες σας λόγο έλλειψης ενδιαφέροντος.

Κακή ορθογραφία. Αυτό είναι πολύ σημαντικό, γιατί είναι πάρα πολύ εύκολο να ξεχαστεί κάποιος και να το πάθει (όπως το έχω πάθει και εγώ αρκετές φορές). Είναι όμως πολύ άσχημο και συμβάλει πάρα πολύ στην ερασιτεχνική εικόνα σας όταν οι πληροφορίες που ανεβάζετε είναι ανορθόγραφες. Κάποιος μπορεί να το καταλάβει αν σε 20 – 30 κείμενα ξεφύγει και κάτι αλλά εάν κάθε φορά που σας διαβάζει βρίσκει λάθη, θα σταματήσει να σας εμπιστεύεται και να ασχολείται, πόσο μάλλον να αγοράζει από εσάς. Για αυτό λοιπόν έλεγχος και πάλι έλεγχος στα κείμενα.

Ελπίζω να μην βρείτε κάτι που κάνετε λάθος στο κείμενο αυτό και να συνεχίζετε έτσι. Αν δεν έχετε ασχοληθεί με το Content Marketing δείτε το γιατί είναι πάρα πολύ ενδιαφέρον και αποτελεσματικό. 

Καλή τύχη σε όλους!

 

Αφήστε μια απάντηση