Ο πιο δυνατός τρόπος να έρθουν πελάτες

Ξοδεύουμε υπερβολική ενέργεια για την εικόνα της επιχείρησης, την συσκευασία του προϊόντος, χρησιμοποιούμε πολλούς τρόπους διαφήμισης, facebook, youtube, instagram, google, φυλλάδια και αφίσες στους δρόμους με μικρό αποτέλεσμα απόδοσης. 

 

Βεβαίως και υπάρχουν περιπτώσεις που η διαφήμιση είναι πολύ στοχευμένη και η απόδοση είναι μεγάλη αλλά ο μέσος όρος των επιχειρήσεων στην Ελλάδα δεν έχει το απαιτούμενο budget για να έχει αυτά τα υψηλά αποτελέσματα. Με βάση αυτό ο μέσος επιχειρηματίας απογοητεύεται και δεν βρίσκει κανένα νόημα να αφιερώσει τόση ενέργεια και χρήματα για διαφήμιση όταν η απόδοση είναι ίσα ίσα τα χρήματα τα οποία επένδυσε. 

 

Η πιο δυνατή και οικονομική διαφήμιση 

 

Πολλοί άνθρωποι συμφωνούν ότι η καλύτερη διαφήμιση είναι η σύσταση, η ερώτηση όμως είναι πως μπορώ να επενδύσω στην σύσταση; υπάρχει κάποιος πλαίσιο που να μπορώ να διαθέσω χρήματα και να πάρω πίσω συστάσεις; η απάντηση είναι ναι. 

 

Το μεγαλύτερο κεφάλαιο των επιχειρήσεων

 

Υπάρχει το πλαίσιο που μπορείς να επενδύσεις για να έχεις συστάσεις και αυτό είναι το ανθρώπινο δυναμικό της επιχείρησής σου όπου είναι το μεγαλύτερο σου κεφάλαιο.  Συνέχισε να διαβάζεις το άρθρο και θα σου αποδείξω μαθηματικά πως συμβαίνει αυτό. 

 

Πως έρχονται οι συστάσεις 

 

Η σύσταση έρχεται από ανθρώπους οι οποίοι είναι αρκετά ευχαριστημένοι, ενθουσιασμένοι με κάτι που αγόρασαν και έχουν την επιθυμία να το μοιραστούν με άλλους. Πράγμα το οποίο σημαίνει ότι, αν μπορώ να δημιουργώ ευχαριστημένους και ενθουσιασμενους πελατες, τότε μπορώ να αυξήσω των αριθμό των συστάσεων. Απλή καθαρή λογική. 

 

Πως Δημιουργώ ευχαριστημένους και ενθουσιασμενους πελατες με την εταιρία μου 

 

Θα ήταν για αρχή να πούμε ως σημαντικό ότι οι άνθρωποι επηρεάζονται περισσότερο από ανθρώπους παρά από προϊόντα. Αυτή η θεωρία βασίζεται στο ότι κάθε πράγμα έχει την αξία που του δίνουμε. Κοίταξε τώρα πως φτάνουμε στο αποτέλεσμα. 

 

Αν μπορώ να εμπνευσω το ανθρώπινο δυναμικό της επιχείρηση μου και να τους πείσω(με αποδείξεις και όραμα) ότι εργάζονται σε μια πολύ ιδιαίτερη εταιρία και παρέχουν ένα εξαίσιο προϊόν, θα εργάζονται με περισσότερο ενθουσιασμό. Αυτό συνεπάγεται ότι θα επικοινωνούν με αυτήν την ενέργεια προς τους πελάτες, Αυτό συνεπάγεται ότι οι πελάτες θα αντιλαμβάνονται ότι αγόρασαν από μια εταιρία με κύρος και οι υπάλληλοι ήταν εξαιρετικοί στην εξυπηρέτηση τους. Αυτό συνεπάγεται ότι ο πελάτης είναι ενθουσιασμένος που αγόρασε κάτι εξαιρετικό και έχει την επιθυμία να το μοιραστεί με΄άλλους. 

Αυτός είναι ένας τρόπος να καταλάβουμε ότι αν διαχειριστούμε σωστά τις πολιτικές της εταιρίας και την ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού μας, τότε με ελαχιστα χρήματα μπορούμε να έχουμε εξαιρετικά αποτελέσματα.



Ανδρέας Τσουκίδης 

Business Developer HR 

Student Καποδιστριακό πανεπιστήμιο HRD

Αφήστε μια απάντηση