Πρόγραμμα Πιστότητας Πελατών

Το 2ο σημαντικότερο πράγμα για μια επιχείρηση μετά την δημιουργία πελατών με τις πωλήσεις είναι η πιστότητα πελατών. Οι περισσότερες επιχειρήσεις που συνεργάζονται με το Bizman.gr έρχονται σε εμάς για να λύσουν το πρόβλημα της ανάπτυξης με βοήθεια στις πωλήσεις. Όμως ταυτόχρονα εμείς αναπτύσσουμε και τρόπους αύξησης της πιστότητας των πελατών τους. Γιατί; Ένα Πρόγραμμα Πιστότητας Πελατών είναι απαραίτητο!

 

Η πιστότητα πελατών μπορεί να φέρει στην επιχείρηση περισσότερους πελάτες και επαναληπτικές πωλήσεις. Κάποιος πελάτης ο οποίος είναι ευχαριστημένος και έχει λόγο να ξαναέρθει στο κατάστημά μας είναι σίγουρο ότι θα το κάνει! Και όχι μόνον αυτό, αλλά θα μας προτείνει και σε μερικούς φίλους με αποτέλεσμα να αυξηθεί το πελατολόγιο και οι πωλήσεις μας.

 

Μια επιχείρηση που θέλει να μείνει καιρό στον χώρο πρέπει να φροντίζει να δίνει ποιότητα εξυπηρέτησης σε όλους τους πελάτες της. Με ένα πρόγραμμα πιστότητας πελατών οι πελάτες νοιώθουν ότι η επιχείρηση κάνει βήματα για την ικανοποίησή τους. Ειδικά εάν αυτό το πρόγραμμα είναι ποιοτικό και έχει καλές παροχές.

 

Ένα Πρόγραμμα Πιστότητας Πελατών μας παρέχει εύκολα και αναλυτικά στατιστικά για τις αγοραστικές συνήθειες του πελάτη μας με αποτέλεσμα να μπορούμε να ξέρουμε τι είναι αυτό που σαν προϊόν ή υπηρεσία στην επιχείρησή μας φεύγει περισσότερο, και άρα αυτό στο οποίο πρέπει να επενδύσουμε! Έτσι γλιτώνουμε χρήματα σε άσκοπα “πειράματα” με προϊόντα ή υπηρεσίες που δεν μας ταιριάζουν.

Customer-Loyalty-Programs-1.png.jpg

Προσθέτει κύρος και αξία στην επιχείρησή μας μιας και έως τώρα θεωρούσαμε ότι τα προγράμματα πιστότητας πελατών είναι προνόμιο των “μεγάλων αλυσίδων”.

 

clickup

Σίγουρα ένα Πρόγραμμα Πιστότητας Πελατών είναι ένα πολύ δυνατό όπλο για την επιχείρηση και πρέπει να υλοποιηθεί. Έχει πολύ καλά προγράμματα εκεί έξω και μερικά είναι σε πολύ καλή τιμή! Εάν χρειάζεστε βοήθεια με την προώθηση της επιχείρησής σας μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μου στο info@bizman.gr

 

Αφήστε μια απάντηση