Προωθήστε την επιχείρησή σας χωρίς να γίνετε πιεστικοί.

Μερικές συμβουλές γιατί σε κανέναν δεν αρέσει να τον πιέζουν να αγοράσει.

pushysalesmanΣε ποιον από εμάς αρέσει να τον πιέζουν να αγοράσει; Φυσικά σε κανέναν, ειδικά την εποχή αυτή και ειδικά στην χώρα αυτή που είμαστε και λίγο αντιδραστικοί. Πως λοιπόν μπορείτε να προωθήσετε την επιχείρησή σας χωρίς να γίνετε πιεστικοί;

 

Πολύ σημαντικό είναι η προβολή, οι σχέσεις και το σύστημά σας. Καταρχάς πρέπει να κάνετε τα εξής:

Δείξτε το προϊόν σας και ότι αυτό μπορεί να είναι χρήσιμο σε πολλούς ανθρώπους.

Χτίστε καλές σχέσεις με τους πελάτες σας. Με αυτόν τον τρόπο αυτοί οι ίδιοι θα προωθήσουν το προϊόν σας.

Χτίστε καλές σχέσεις με τους ανθρώπους που θέλετε για πελάτες σας.

Δημιουργήστε το κατάλληλο σύστημα για να μπορέσετε να εξυπηρετήσετε όσο το δυνατόν καλύτερα και να διαχειριστείτε τους πελάτες με τον πιο αποδοτικό τρόπο.

Δεν αρκεί μόνο να ανοίξετε μια επιχείρηση και να το πείτε στους φίλους σας. Πρέπει να βγείτε στην αγορά.

Ο καλύτερος τρόπος να χτίσετε μια αποδοτική σχέση με τους ανθρώπους που περιμένετε να γίνουν πελάτες σας είναι η σωστή (στοχευμένη) και συνεχή αποστολή των μηνυμάτων σας σε πολλές διαφορετικές μορφές.

Χρειάζεστε μια σταθερή μάρκα (brand), κάτι το οποίο σας αντιπροσωπεύει και μπορείτε να το κάνετε γνωστό. Έτσι ώστε από όπου και αν έρχεται το μήνυμά σας, διαδίκτυο, τηλεόραση, εφημερίδα, να έχει την σταθερότητα που θα το κάνει γνωστό.

Πρέπει να θυμάστε ότι πρέπει να έχετε ένα σύστημα για τις πωλήσεις σας και ένα σύστημα για το μάρκετινγκ σας. Μια στρατηγική που θα σας καθοδηγεί. Μπορεί να μην είναι εύκολο στην αρχή να την δημιουργήσετε και να την ακολουθήσετε αλλά σίγουρα τα οφέλη είναι μεγαλύτερα στο μέλλον.

Πρέπει να αποφασίσετε με πιο τρόπο θα προωθήσετε την επιχείρησή σας στην αρχή (γιατί δεν γίνεται με όλους μαζί από την αρχή) και να διαλέξετε την ομάδα που θα τρέξει το σχέδιο. Πρέπει να είστε ξεκάθαροι για το τι πουλάτε και αν αυτό είναι υπηρεσία να είστε τόσο ξεκάθαροι ώστε να μην νοιώθει κανείς τίποτα διαφορετικό από το να αγοράζει αντικείμενο. Ο κόσμος πλέον έχει ανάγκη να ξέρει ακριβώς τι παίρνει αγοράζοντας από την επιχείρησή σας για να νοιώθει άνετα.

Κατανοήστε λοιπόν τι χρειάζεται και τι θέλει ο πελάτης σας και δημιουργήστε το πλαίσιο στο οποίο θα το αγοράσει άνετα και επαναλαμβανόμενα από εσάς.

Παρέχετε άψογη εξυπηρέτηση στοχεύοντας στην εξυπηρέτηση πελατών και δεν θα χρειάζεται επιθετική πολιτική και πιεστικοί πωλητές για να τα καταφέρετε.

 

Αφήστε μια απάντηση