Ξεκινώντας με το Evernote.

Σε πολλές συνομιλίες που έχω με φίλους και συνεργάτες για την παραγωγικότητα και τις πωλήσεις γυρνάμε στο θέμα της οργάνωσης. Τους αναφέρω ότι προσωπικά χρησιμοποιώ το Evernote για οργάνωση με την μεθοδολογία GTD. Πολλοί φίλοι και πελάτες το εγκαθιστούν και μετά αρχίζει ένας πολύ συγκεκριμένος κύκλος ερωτήσεων που έχω συναντήσει ήδη αρκετές φορές έως τώρα. Αποφάσισα λοιπόν να κάνω μια μικρή σειρά άρθρων για το Evernote και να αναφέρω κάποια βασικά πράγματα που θα σας βοηθήσουν στην χρήση του.

Τι είναι το Evernote.
Είναι ένα πρόγραμμα σημειώσεων που είναι ήδη αρκετό καιρό στο προσκήνιο και θεωρείται από τα καλύτερα, αν όχι το καλύτερο. Έχει πάρα πολύ εύχρηστο περιβάλλον και μπορεί να χρησιμοποιηθεί για πάρα πολλά πράγματα. Εγώ αποθηκεύω τα πάντα εκεί. Από τα άρθρα του περιοδικού που γράφω εκεί, το ίδιο το περιοδικό, όλες μου τις σημειώσεις σχετικά με πληροφορίες (τηλέφωνα, λογαριασμοί, φωτογραφίες, PDF, ασφάλειες, τα πάντα) Με ένα καλό σκάνερ μπορείς να περάσεις άπειρο υλικό και να είσαι σίγουρος ότι 1ον δεν θα βρεθείς ποτέ απροετοίμαστος και χωρίς την πληροφορία 2ον μπορείς να έχεις τα πάντα παντού με την πολύ καλή εφαρμογή για το κινητό που έχει. Μπορείς επίσης να κάνεις παρουσιάσεις με αυτό, να σημειώσεις πάνω σε εικόνες και πολλά πολλά ακόμα!

Τα τελευταία χρόνια έχει μια δραματική άνοδο στους χρήστες όπως θα δείτε στην παρακάτω εικόνα.

Info 2 1024x798

 

Πως ξεκινάς;
Γνωρίζοντας όλα τα παραπάνω μπορεί πολύ εύκολα κάποιος να “πελαγώσει”. Πως ξεκινάς και πως βγάζεις άκρη με όλα αυτά; Θα σας αναφέρω μερικούς βασικούς κανόνες και θα σας πω τον τρόπο με τον οποίο αποθηκεύω εγώ τις πληροφορίες.

Ξεκινώντας θα δείτε ότι μπορείτε να δημιουργήσετε Notebooks (τετράδια) μέσα στα οποία μπορείτε να αποθηκεύετε σημειώσεις. Οι σημειώσεις αυτές μπορούν να είναι κείμενο, εικόνα, ήχος ή βίντεο. Για παράδειγμα για κάθε τεύχος του περιοδικού Productive Habits έχω ένα τετράδιο μέσα στο οποίο έχω εικόνες για άρθρα, ιδέες για άρθρα, ιδέες για άρθρα που μου ήρθαν την ώρα που οδηγούσα και τις συγκράτησα με φωνητική σημείωση, άρθρα αρθρογράφων και πολλά άλλα. Έτσι λοιπόν μπορείτε να δημιουργήσετε ένα τετράδιο για το κάθε μέλος της οικογένειας (επίσης το έχω κάνει) και εκεί να έχετε τις απαραίτητες πληροφορίες. Μπορείτε να δημιουργήσετε ένα τετράδιο με υλικό που θέλετε να διαβάσετε ή να δείτε κάποια στιγμή. Ένα τετράδιο με project της δουλειάς και πολλά ακόμα.

Στοίβες.
Το Evernote σου δίνει την δυνατότητα να δημιουργήσεις στοίβες από τετράδια. Πχ όλα τα τεύχη του περιοδικού Productive Habits έχουν το καθένα από ένα τετράδιο και είναι όλα στην ίδια στοίβα που ονομάζω ‘Περιοδικό”. Με αυτόν τον τρόπο μπορεί κανείς να οργανώσει όλες του τις πληροφορίες σε στοίβες και τετράδια.

Inbox.
Το πιο σημαντικό τετράδιο του Evernote, είναι αυτό στο οποίο αποθηκεύονται καταρχάς όλες οι σημειώσεις που κάνεις. Από εκεί τις μεταφέρεις στα ανάλογα τετράδια στις ανάλογες στοίβες. Μπορείς να στείλεις σημειώσεις στο inbox σου από το email, από το κινητό, κόβοντας μια ιστοσελίδα ή μέρος αυτής (clipping) με το πρόσθετο του Evernote για τον browser σου. Καθ’ όλη την διάρκεια της μέρας μαζεύεις σημειώσεις εκεί και στο τέλος της ημέρας βλέπεις που ανήκουν και πως να τις επεξεργαστείς.

Στο επόμενό μας άρθρο θα μιλήσουμε για τα tags, τις λέξεις κλειδιά που μπορείς να αναθέσεις σε κάθε σημείωση για να έχεις ένα πολύ λειτουργικό σύστημα που θα σου κάνει την ζωή εύκολη και θα αυξήσει κατακόρυφα την παραγωγικότητά σου. Το Evernote μπορεί όμως να είναι απλά ένα μέρος αποθήκευσης πληροφορίας και είναι ότι καλύτερο για αυτό.

Εάν θέλετε περισσότερες πληροφορίες για την χρήση του μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μου για να σας βοηθήσω στην υλοποίηση!

Καλή συνέχεια σε όλους!

 

Μηλιάτσης Γιάννης

Founder of www.Bizman.gr  #Productivity , #running, #Sales #training and #blogging makes me happy!!! Εκπαιδευτής Πωλήσεων και Παραγωγικότητας. Ο στόχος μου είναι να βοηθάω καθημερινά τους ανθρώπους να βελτιώσουν τον εαυτό τους και την επιχείρησή τους. ClickUp Expert. 

 

Αφήστε μια απάντηση