Πως χρησιμοποιώ το ημερολόγιο

Εδώ και περίπου 3 χρόνια δεν χρησιμοποιώ ατζέντα. Εφαρμόζοντας την μεθοδολογία GTD αισθανόμουν ότι δεν το χρειάζομαι. Όμως τελικά έκανα λάθος! Πίσω στην ατζέντα λοιπόν! Στην μεθοδολογία GTD το ημερολόγιο είναι ιερός χώρος. Εκεί δεν μπαίνει τίποτα που να μην είναι καθορισμένο το πότε θα γίνει (π.χ.

Διαβάστε περισσότερα

Workshop από το ΙΠΕ

Σας ενημερώνουμε ότι, στις 13 Δεκεμβρίου, ημέρα Τετάρτη και ώρα 17:30 θα πραγματοποιηθεί workshop με θέμα «Ο Πελάτης Πρώτα» το οποίο αποτελεί εισαγωγικό workshop του Διεθνούς προγράμματος, all about…Loyalty και στοχεύει στην βελτίωση του Customer Experience αναπτύσσοντας ενότητες απο τη θεωρία και τα εργαλεία διαχείρισής του.  

Διαβάστε περισσότερα

Podcast #3 Bubbllz

Το Bizman.gr μιλάει με τον Ανδρέα Τσουκίδη περιφερειακό πωλητή της Bubbllz για πωλήσεις, ιντερνετ μάρκετινγκ και πολλά ακόμα!     Σε αυτό το podcast θα δούμε: Πόσο πολύ επηρέασε η εκπαίδευση πωλήσεων τα αποτελέσματα.  Τι είναι η Bubbllz Πως καινοτομεί στην προώθηση της επιχείρησης Και πολλά ακόμα!

Διαβάστε περισσότερα

Ε. Διαμαντή στο ΑΠΕ-ΜΠΕ: Το 1ο κβαντικό Ίντερνετ, σε λιγότερα από 10 χρόνια

Το μέλλον των τηλεπικοινωνιών, του διαδικτύου και της κρυπτογραφίας θα είναι κβαντικό, γι’ αυτό «η Ελλάδα πρέπει να παρακολουθεί τις εξελίξεις σε αυτό τον χώρο, έτσι ώστε να μην μείνει πίσω τεχνολογικά, όταν έρθει η εποχή για μια πιο ευρεία χρήση αυτής της τεχνολογίας». Αυτό τονίζει σε

Διαβάστε περισσότερα

8 tips για σωστή μη-λεκτική επικοινωνία

Πόσες φορές σας έχει τύχει να σας μιλάει κάποιος και ότι και αν λέει εσείς να έχετε άσχημη αίσθηση για αυτόν; Αυτή είναι η αντίληψή σας για την μη-λεκτική επικοινωνία. Για τον τρόπο δηλαδή που κάποιος σας “μιλάει” μέσα από τις κινήσεις του σώματός του. Τώρα η

Διαβάστε περισσότερα

Ο χαμένος χρόνος στις πωλήσεις.

Ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα που συναντάει κανείς στις πωλήσεις είναι η δυσκολία να βρεις τον υπεύθυνο. Ειδικά στις πωλήσεις B2B οι οποίες γίνονται πόρτα πόρτα φτάνεις πολλές φορές να είσαι συλλέκτης καρτών και να χάνεις πάρα πολύ χρόνο. Δεν είναι μόνο αυτό όμως ο λόγος που

Διαβάστε περισσότερα

Το μέλλον της τεχνολογίας μέχρι το 2030

Το 40-60% όλων των εργασιών θα εκτελούνται από μηχανές, το 75% του κόσμου θα είναι διασυνδεδεμένο, το 80% των δαπανών για την άμυνα θα επενδύεται πλέον στο data cloud…Ο κόσμος όπως τον ξέρουμε θα αλλάξει τα επόμενα 20 χρόνια περισσότερο απ’ ό,τι τα 300 προηγούμενα, καθώς οι

Διαβάστε περισσότερα

Ο μύθος των «ρεαλιστικών» στόχων.

Έχω αρχίσει να μισώ την λέξη “ρεαλιστικός” γιατί βασίζεται τις περισσότερες φορές σε αυτό που οι άλλοι θεωρούν ότι είναι ρεαλιστικό για αυτούς. Αν τους άκουγα δεν θα ήμουν εδώ σήμερα… Το ίδιο κάνουν και οι γονείς στα παιδιά. Το ίδιο κάνουν και οι δάσκαλοι στα σχολεία.

Διαβάστε περισσότερα

Ένα πραγματικό παράδειγμα επιτυχίας Ημερολόγιου Περιεχομένου (Content Calendar) – Infographic

Έχοντας γράψει μόλις πριν από λίγο καιρό ένα άρθρο για το τί είναι ημερολόγιο περιεχομένου και γιατί το χρειάζεστε, είδα ένα πάρα πολύ ενδιαφέρον infographic από το CoSchedule. Αποφάσισα λοιπόν να συνεχίσω λίγο με αυτό το θέμα, μιας και το προηγούμενο άρθρο πήγε ιδιαιτέρως καλά και είχε

Διαβάστε περισσότερα