Ο Μύθος του Multitasking και πως σας καταστρέφει την παραγωγικότητα. Η εξάπλωση της τεχνολογίας έχει κάνει θαύματα τόσο για τις μεγάλες, όσο και για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Έχει επίσης βοηθήσει πάρα πολύ στην προσωπική παραγωγικότητα των στελεχών των επιχειρήσεων αυτών αλλά έχει φέρει μαζί της και
Διαβάστε περισσότερα →Μια λογική κόντρα στην λογική της αγοράς που όμως έχει πολλά οφέλη. Στην καθημερινότητά μας στις διαπραγματεύσεις μας με πελάτες, προμηθευτές για την επιχείρησή μας και την οικογένεια και τους φίλους μας χρησιμοποιούμε χωρίς να το καταλαβαίνουμε πολλές φορές κάποιους τρόπους διαπραγμάτευσης που μας χαρακτηρίζουν. Δείτε ποιοι
Διαβάστε περισσότερα →Ένα ακόμα άρθρο για αυτόν τον πολύ ενδιαφέρον τομέα των πωλήσεων.
Διαβάστε περισσότερα →Που μας κάνουν την ζωή δύσκολη. Τι εννοούμε όταν λέμε διαχείριση χρόνου; Πόσο καλά ξέρουμε να διαχειριζόμαστε τον χρόνο μας και είναι σωστά αυτά που έχουμε ακούσει και διαβάσει για αυτήν όλα αυτά τα χρόνια; Σύμφωνα με μια μελέτη του Harvard Business Review υπάρχουν πολλοί μύθοι σχετικά
Διαβάστε περισσότερα →GTD Μπλε ζώνη… Για τους περισσότερους από μας η νέα σαιζόν επαγγελματικά ξεκινάει μετά τις καλοκαιρινές διακοπές και ειδικά μετά τον δεκαπενταύγουστο. Είναι λοιπόν τώρα η εποχή που αν και όλοι χαλαρώνουμε όσο μπορούμε, χωρίς να το θέλουμε κάνουμε και τα σχέδιά μας νοητά, ή και όχι
Διαβάστε περισσότερα →Από το 2015. (Ευτυχώς όχι ακόμα στην Ελλάδα) Από τον Ιανουάριο του 2015 θα κυκλοφορούν στους δρόμους της M.Βρετανίας αυτοκίνητα που δεν θα χρειάζονται οδηγό. Το πιλοτικό πρόγραμμα για ρομποτικά οχήματα θα ξεκινήσει από τον Ιανουάριο του 2015 σε 3 πόλεις της Μ. Βρετανία, για τρία χρόνια,
Διαβάστε περισσότερα →Royal Academy of Engineering Σκοπός η δημιουργία λογισμικού που θα μπορεί να επεξεργαστεί ήχους όπως το ανθρώπινο αυτί Έλληνας επιστήμονας, ο δρ. Εμμανουήλ Μπενέτος, ερευνητής στο City University του Λονδίνου, είναι ένας από τους επτά επιστήμονες που διάλεξε να βραβεύσει για το 2014 η Βασιλική Ακαδημία Μηχανικής (Royal Academy of
Διαβάστε περισσότερα →Από τις υπηρεσίες που λαμβάνει Λιγότεροι από το 50% των καταναλωτών, διεθνώς, δηλώνουν ικανοποιημένοι με τις υπηρεσίες που λαμβάνουν ως πελάτες. Σε αυτό το συμπέρασμα καταλήγει η παγκόσμια έρευνα της KPMG “Customer Experience Barometer” στην οποία συμμετείχαν πάνω από 5 000 καταναλωτές για τις υπηρεσίες 160 επιχειρήσεων
Διαβάστε περισσότερα →Των Nonaka & Takeuchi Όλες οι επιχειρήσεις θέλουν να ξέρουν τι είναι αυτό που κάνουν καλά έτσι ώστε να το μετατρέψουν σε στρατηγικό πλεονέκτημα. Ένα από τα πράγματα στο οποίο μπορεί να διακρίνεται η επιχείρησή σας είναι ο τρόπος με τον οποίο μαθαίνει όλα όσα γνωρίζει.
Διαβάστε περισσότερα →Μια εξαγορά αξίας 175 εκατ. Δολαρίων. Το LinkedIn ανακοίνωσε ότι έχει έρθει σε συμφωνία για την εξαγορά της Bizo, μιας εταιρίας που βοηθά τους διαφημιστές να φτάσουν ευκολότερα σε επιχειρήσεις και επαγγελματίες. Σύμφωνα με το LinkedIn η συμφωνία θα έχει το ύψος των 175 εκατ. Δολαρίων με το 90%
Διαβάστε περισσότερα →