8 Εργαλεία για απομακρυσμένη εργασία

Η απομακρυσμένη εργασία είναι πλέον μέσα στην καθημερινότητά μας. Αυτό έχει φέρει αρκετές αλλαγές στον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζουμε την εργασία μας και έχουμε μιλήσει ήδη για τις στατιστικές που έχουν έρθει στην επιφάνεια για την εργασία από το σπίτι. Σε αυτό το άρθρο θα δούμε διάφορα εργαλεία που μπορούν να σας βοηθήσουν στην απομακρυσμένη εργασία. 

  1. Google Suite (Workspace)

Η σουίτα της Google είναι ένας πολύ οικονομικός τρόπος για μια οργανώσει μια επιχείρηση την λειτουργία της, τα αρχεία της κλπ και να δίνει πρόσβαση σε όλους όσους χρειάζεται εύκολα. Με τα Google Docs, Google Sheets, και Google Slide, μπορεί να έχει δωρεάν το 90-95% των εργασιών της. Προσωπικά έχω πολύ καιρό που όλα μου τα αρχεία της δουλειάς είναι στο Drive και αυτό με έχει βοηθήσει πάρα πολύ. 

Είναι επίσης ιδιαίτερα εύκολο να επικοινωνήσει η ομάδα μεταξύ της με το Google Meet και να κάνει βασικό Project Management με το Google Keep και Tasks. 

Επίσης χρησιμοποιώντας την σουίτα της Google μπορεί μια εταιρία να ρίξει το κόστος των υπολογιστών που χρησιμοποιεί καθώς οι υπολογιστές chromebook είναι εξαιρετικά φθηνότεροι αλλά απολύτως αρκετοί για αυτήν την χρήση.

      2. Microsoft Office Teams

Για όσους είναι συνηθισμένοι στην χρήση των προγραμμάτων της Microsoft, η σουίτα της σας επιτρέπει να κατεβάσετε προγράμματα όπως το excel, outlook, Word, και Powerpoint στην συσκευή σας. Όπως και στην σουίτα της Google μπορείτε να μοιραστείτε έγγραφα, να συνεργαστείτε σε αυτά, να τα κατεβάσετε και πολλά ακόμα. 

Έχει πολλά εργαλεία επικοινωνίας μέσω email, βίντεο κλπ, καθώς και μια εσωτερική πλατφόρμα στην οποία μπορεί η ομάδα να επικοινωνήσει ή να κάνει ερωτήσεις. 

  1. ClickUp.

To ClickUp είναι ένα εργαλείο project management που στοχεύει να σας κάνει την ζωή και την δουλειά πιο εύκολη. Οι ιδρυτές του αποφάσισαν να κάνουν το δικό τους εργαλείο διαχερίσης εργασιών γιατί όλα τα υπόλοιπα δεν τους κάλυπταν τις ανάγκες τότε. Είναι πολύ φιλικό προς τον χρήστη, με πάρα πολλές δυνατότητες και μπορεί κανείς να το χρησιμοποιήσει με ελάχιστο κόστος. 

 

Οι ιδρυτές του επίσης σας εγγυώνται ότι με την χρήση του θα κερδίσετε 1 ημέρα την εβδομάδα! Προσωπικά είναι το εργαλείο που τελευταία άρχισα να ερωτεύομαι και να αντικαθιστά το Evernote για τις εργασίες μου. 

 

Δείτε το παρακάτω βίντεο για να καταλάβετε όλες τις δυνατότητες που έχει το ClickUp για εσάς!

 

  1. Monday.com

To Monday.com είναι επίσης ένα εργαλείο διαχείρισης εργασιών που είναι σχεδιασμένο ειδικά για επιχειρήσεις. Έχει περίπου τα ίδια χαρακτηριστικά με το Asana ή το Trello με την έννοια ότι μπορείτε να παρακολουθήσετε την πρόοδο μιας εργασίας σε ένα dashboard και να βάζετε εργασίες σε συνεργάτες σας. 

  1. Zoom

To Zoom έχει μπει πλέον για τα καλά στην ζωή μας, μαζί με το Webex. Είναι μια πλατφόρμα που σας επιτρέπει να οργανώσετε, να ξεκινήσετε και να διαχειριστείτε διαδικτυακές συναντήσεις. Αυτές μπορούν να γίνουν είτε από τον υπολογιστή είτε από το κινητό και, πλέον, είναι πολύ εύκολο για κάποιον να επικοινωνήσει με την ομάδα του. Δεν έχει την ίδια διάδραση με το ημερολόγιο π.χ. (όπως το Google Meet) για να κανονίζεις απευθείας από εκεί την συνάντηση αλλά με κάποιο πρόσθετο και λίγο κόπο παραπάνω όλα γίνονται. 

 

Είναι εξαιρετικά σταθερό και προσφέρει αρκετά καλή ποιότητα εικόνας ακόμα και με μέτρια σύνδεση. Έχει πολλά εργαλεία παρουσίασης και ένα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό που μπορεί να φανεί χρήσιμο σε μεγάλες ομάδες. Τα λεγόμενα Break Rooms. Δωμάτια στα οποία μπορεί κάποιος να τοποθετήσει μικρές ομάδες για να επικοινωνήσουν αποκλειστικά για κάποια ώρα. 

  1. Livestrom

Η Livestrom ξεκίνησε το 2016 σαν μια εταιρεία ψηφιακής επικοινωνίας. Με την εξειδίκευση της κατάφερε να δημιουργήσει ένα από τα καλύτερα προϊόντα για webinars και meetings. Κύριο χαρακτηριστικό η δυνατότητα διεξαγωγής webinar και συναντήσεων απευθείας από τον browser μας και χωρίς την ανάγκη να κατεβάσουμε οποιοδήποτε πρόγραμμα. Αυτό κάνει ιδιαιτέρως εύκολη την χρήση του Livestrom για όλους. 

 

Τι περιλαμβάνει λοιπόν χρήση του Livestrom; Ας δούμε ένα αποκλειστικό άρθρο που έχουμε ετοιμάσει!

  1. Miro

Η απομακρυσμένη εργασία πολλές φορές δυσκολεύει όλους όσους είναι οπτικοί τύποι. Ίσως ένα από τα ομορφότερα whiteboards που έχω χρησιμοποιήσει είναι το Miro (δείτε παρακάτω ένα video που έχω κάνει για αυτό εδώ).

 

Έχει εξαιρετικές δυνατότητες απομακρυσμένης συνεργασίας, δεν χρειάζεται να κατεβάσεις κάποια εφαρμογή (πράγμα που σημαίνει τέλος στις ασυμβατότητες) και είναι όμορφο οπτικά. 

 

  1. Evernote

To Evernote έχω πολλά χρόνια που το χρησιμοποιώ σαν την πλατφόρμα μου για την υλοποίηση της μεθοδολογίας παραγωγικότητας GTD. (δείτε εδώ ένα άρθρο για το πως ξεκινάς με το Evernote, και εδώ ένα άρθρο για την χρήση των tags στο Evernote)

 

Είναι τέλειο επίσης για αποθήκευση πληροφορίας, αλλά και για απομακρυσμένη συνεργασία σε αυτήν. Προσωπικά είμαι στην διαδικασία αλλαγής όπως είπα παραπάνω στο ClickUp αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι το Evernote δεν είναι ένα από τα πιο αξιόπιστα και καλά προγράμματα για ομάδα και συνεργασία που χρησιμοποίησα ανελλιπώς τα τελευταία 7 χρόνια!

 

Μάλιστα τελευταία έκανε και μια πολύ καλή αναβάθμιση στην εφαρμογή για το κινητό που την κάνει ακόμα πιο εύχρηστη. 

Αυτά λοιπόν είναι μερικά εργαλεία που θα σας βοηθήσουν στην απομακρυσμένη δουλειά που πρέπει να κάνετε από εδώ και πέρα. Είμαι φυσικά στην διάθεσή σας για ερωτήσεις, για να μου πείτε δικά σας εργαλεία που χρησιμοποιείτε και θέλετε να προστεθούν στην λίστα, ή για οτιδήποτε άλλο!

 

Καλή συνέχεια!

 

Μηλιάτσης Γιάννης

Founder of www.Bizman.gr  #Productivity , #running, #Sales #training and #blogging makes me happy!!! Εκπαιδευτής Πωλήσεων και Παραγωγικότητας. Ο στόχος μου είναι να βοηθάω καθημερινά τους ανθρώπους να βελτιώσουν τον εαυτό τους και την επιχείρησή τους. 

Αφήστε μια απάντηση