8 Βασικές συμβουλές μάρκετινγκ για όλους.

Μην ξεχνάτε τα ουσιώδη όταν σχεδιάζετε την στρατηγική του μάρκετινγκ που θα ακολουθήσετε.

marketing advice1. ΚΑΤΑΝΟΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΣΑΣ

Το πιο σημαντικό κομμάτι της διαδικασίας μάρκετινγκ που θα ακολουθήσετε είναι να γνωρίσετε τους ανθρώπους που θέλετε να κάνετε πελάτες ή τους ανθρώπους που είναι ήδη πελάτες σας. Όσο καλύτερα γνωρίζετε τους πελάτες σας τόσο περισσότερο αποτελεσματικοί θα είστε στην πώληση. Με βάση την γνώση αυτή μπορείτε να οργανώσετε καλύτερα την εξυπηρέτηση πελατών σας και να χαράξετε την στρατηγική του μάρκετινγκ ακόμα πιο αποτελεσματικά.

 

2. ΣΧΕΔΙΑΣΤΕ ΤΟ ΠΡΟΙΟΝ Η ΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΣΑΣ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ.

Μόλις ετοιμάσετε την στρατηγική του μάρκετινγκ που θέλετε να ακολουθήσετε πρέπει να σιγουρευτείτε ότι το προϊόν σας είναι στα μέτρα των πελατών σας, από την συσκευασία μέχρι τον τρόπο που διαφημίζεται. Μην πέσετε στην παγίδα να δημιουργήσετε το προϊόν που εσείς θέλετε να πουλήσετε και όχι αυτό που ο κόσμος χρειάζεται και θέλει.

 

3. ΣΙΓΟΥΡΕΥΤΕΙΤΕ ΟΤΙ ΕΙΣΤΕ ΓΡΗΓΟΡΟΙ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΙ

Δεν παίζει ρόλο μόνο το τι προϊόν εμπορεύεστε. Ακόμα πιο σημαντικό είναι ο τρόπος λειτουργίας της επιχείρησής σας. Σιγουρευτείτε ότι οι αποστολές είναι στην ώρα τους, οι επιστροφές αντιμετωπίζονται κατάλληλα (δείτε ένα ενδιαφέρον άρθρο σχετικά εδώ), ότι το προσωπικό είναι ευγενικό κτλ. Προσφέρετε πάντα περισσότερα από ότι υπόσχεστε στον πελάτη και όχι λιγότερα. Η διαφήμιση από στόμα σε στόμα είναι πολύ δυνατό όπλο, δυνατότερο όμως είναι η δυσφήμιση.

 

4. ΣΧΕΔΙΑΣΤΕ ΤΙΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΣΑΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΧΕΥΜΕΝΕΣ

Αν βάλετε απλά μερικές διαφημίσεις το σίγουρο είναι ότι θα χαθούν μέσα στον όγκο των διαφημίσεων που δέχεται ο καθένας καθημερινά από παντού. Πρέπει να κάνετε κάτι για να καταφέρετε να ξεχωρίσει η διαφήμισή σας, οπότε το μήνυμά σας πρέπει να είναι ξεκάθαρο και να ταιριάζει ακριβώς σε αυτούς που θέλετε να πουλήσετε. Χρησιμοποιήστε λογικά και συναισθηματικά επιχειρήματα για να δείξετε ότι αυτό που πουλάτε και γιατί το χρειάζονται. Επίσης να θυμάστε να χρησιμοποιείτε την γλώσσα που πρέπει στους πελάτες σας.

 

5. ΕΠΕΝΔΥΣΤΕ ΣΤΟ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΣΑΣ

Το προσωπικό σας είναι το πιο σημαντικό σας στοιχείο. Δώστε τους την εκπαίδευση που χρειάζονται για να κάνουν την δουλειά τους σωστά. Από την γραμματεία μέχρι τους πωλητές, σιγουρευτείτε ότι έχουν κίνητρα, ότι έχουν τα εργαλεία που χρειάζονται για να κάνουν την δουλειά τους σωστά και ότι καταλαβαίνουν το ρόλο τους στο συνολικό σχέδιο της επιχείρησης. Όταν όλοι εργάζονται στοχευμένα και ομαδικά η επιχείρηση θα προχωρήσει.

6. ΣΙΓΟΥΡΕΥΤΕΙΤΕ ΟΤΙ Η ΒΙΤΡΙΝΑ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΑ

Η σωστή παρουσίαση παίζει τεράστιο ρόλο. Δημιουργεί εμπιστοσύνη, δίνει κίνητρα στο προσωπικό και διευκολύνει τους πελάτες στην απόφαση τους να αγοράσουν. Εάν η βιτρίνα σας είναι χάλια, τι λέει αυτό για την αποθήκη και το λογιστήριο σας; Ακόμα και αν δεν έχετε φτάσει στο επίπεδο οργάνωσης που θέλετε στην επιχείρησή σας η βιτρίνα σας πρέπει να είναι τέλεια. Δείτε μερικές συμβουλές για την πινακίδα σας συγκεκριμένα εδώ.

 

7. ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΕΙΤΕ ΤΑ ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΣΩΣΤΑ.

Κάθε παράπονο είναι μια ευκαιρία να κερδίσετε έναν δυσαρεστημένο πελάτη. Εφόσον μπήκε στην διαδικασία να επικοινωνήσει μαζί σας για παραπονεθεί, σας δίνει την ευκαιρία να τον ξανακερδίσετε. Απαντήστε άμεσα και θετικά. Να θυμάστε ότι το όνομα της επιχείρησης βλάπτεται γρήγορα και εύκολα και το τελευταίο πράγμα που θέλετε είναι  ανθρώπους να διαδίδουν κακές ιστορίες για την επιχείρησή σας. Ένα παράπονο που το διαχειρίζεστε σωστά μπορεί να σας δώσει έναν πιστό πελάτη, ο οποίος θα είναι πλέον και σίγουρος ότι οτιδήποτε και αν χρειαστεί θα τον βοηθήσετε στο μέλλον. Επίσης υπάρχουν κάποιοι τρόποι να ξαναφέρετε πίσω τον άσωτο πελάτη.

 

8. ΣΧΕΔΙΑΣΤΕ ΤΗΝ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΣΑΣ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ.

Καθήστε και γράψτε την στρατηγική που θέλετε να ακολουθήσετε στο μάρκετινγκ. Με αυτόν τον τρόπο θα σιγουρευτείτε ότι όλοι στο προσωπικό θα καταλάβουν πια κατεύθυνση θέλετε να ακολουθήσετε και θα κινηθούν αναλόγως. Η στρατηγική αυτή θα πρέπει να καλύπτει όλα τα βασικά που απαιτούνται για να φτάσει το προϊόν σας στον πελάτη, μαζί με τα παραπάνω στοιχεία. Ρωτήστε τον εαυτό σας. Που είμαστε τώρα; Που θέλουμε να φτάσουμε; Πως θα φτάσουμε εκεί; Ποιος θα το κάνει αυτό; Πως θα ξέρουμε ότι έχουμε φτάσει;

 

Σας εύχομαι καλή επιτυχία στην προσπάθειά σας και για ότι συμβουλή ή παρατήρηση θέλετε μπορείτε άφοβα να επικοινωνήσετε μαζί μας. 

Business Builder Certification

Αφήστε μια απάντηση