Στην πώληση του ποσοστού της στη “Σκρούτζ Α.Ε” που διαχειρίζεται τον δικτυακό τόπο “skroutz.gr” προχωράει η Dionic.Σύμφωνα με την “Καθημερινή” η πώληση του ποσοστού 50% που κατέχει γίνεται από την πίεση των πιστωτριών τραπεζών και κυρίως της Eurobank η οποία ζητεί τη μείωση του δανεισμού της προς
Διαβάστε περισσότερα →Η Βίβλος των πωλήσεων συγκαταλέγεται μέσα στα 10 καλύτερα βιβλία που πρέπει να υπάρχουν στην βιβλιοθήκη του πωλητή σύμφωνα με τον οργανισμό εκπαίδευσης πωλήσεων του Dale Carnegie. Προσωπικά ήταν από τα βιβλία που μου φάνηκαν πραγματικά πλήρη για κάποιον που δεν έχει ασχοληθεί και θα ήθελε με
Διαβάστε περισσότερα →Από τον Αλέξιο Βανδώρο για το περιοδικό Productive Habits Οι εταιρείες βρίσκονται σε μια κρίση της σύγχρονης εποχής. Oι άνθρωποι δεν εμπιστεύονται πραγματικά τις εταιρίες και θεωρούν τις επιχειρήσεις ως απρόσωπους κερδοσκόπους, ένα συναίσθημα που προκαλείται από ιστορίες διαφθοράς στις μεγάλες επιχειρήσεις, την οικονομική κρίση του 2008
Διαβάστε περισσότερα →Το Χριστουγενιάτικο Podcast του Bizman.gr με έναν μίνι απολογισμό της χρονιάς που πέρασε και σχέδια για την νέα! Σε αυτό το Podcast θα ακούσετε: – Ευχές για την νέα χρονιά! – Τι κάναμε την προηγούμενη και ποιοι μας βοήθησαν να τα πετύχουμε – Τι μάθαμε
Διαβάστε περισσότερα →Οι συνβουλές για αύξηση λιανικών πωλήσεων είναι τόσο σημαντικές για ένα κατάστημα. Είναι οι μέρες που όλη η αγορά περιμένει να δουλέψει λίγο καλύτερα για να κλείσει κάποιες τρύπες και, πιθανών, να ξεκινήσει την νέα χρονιά με αισιοδοξία και καλές προοπτικές. Σε αυτό το πνεύμα και εμείς
Διαβάστε περισσότερα →Αν είσαι γυναίκα με ιδιαίτερο προσωπικό στυλ, τολμηρή και σου αρέσει να ξεχωρίζεις για τις ενδυματολογικές σου προτιμήσεις, τότε αυτό το άρθρο σίγουρα σε αφορά! Tutu skirt! Είναι η φούστα από τούλι, συνήθως κοντή αλλά και πιο μακριά ,έχει όγκο και τις περισσότερες φορές θέλουμε να τη
Διαβάστε περισσότερα →9 Μετά από πολλά βιβλία που έχω διαβάσει και σεμινάρια που έχω παρακολουθήσει όσο αναφορά την παραγωγικότητα, κατάλαβα ότι οι τεχνικές παραγωγικότητας και γενικά η παραγωγικότητα έρχονται σε δεύτερη μοίρα για όταν ξεκινάς ένα project. Εδώ και καιρό έψαχνα να βρω τι είναι αυτό που κάνει τους
Διαβάστε περισσότερα →Έχεις κάνει όλα τα βήματα σωστά. Προσέγγιση, ανάλυση αναγκών, δημιουργία εμπιστοσύνης, παρουσίαση, ζήτησες την πώληση, διαχειρίστηκες τις πρώτες αντιδράσεις και έφτασες στην πηγή μόνο και μόνο για να ακούσεις το τρομερό “Άσε με λίγο να το σκεφτώ και θα ξαναμιλήσουμε”. Καταστροφή! Νομίζεις ότι όλα τελείωσαν και έχασες
Διαβάστε περισσότερα →Εδώ και περίπου 3 χρόνια δεν χρησιμοποιώ ατζέντα. Εφαρμόζοντας την μεθοδολογία GTD αισθανόμουν ότι δεν το χρειάζομαι. Όμως τελικά έκανα λάθος! Πίσω στην ατζέντα λοιπόν! Στην μεθοδολογία GTD το ημερολόγιο είναι ιερός χώρος. Εκεί δεν μπαίνει τίποτα που να μην είναι καθορισμένο το πότε θα γίνει (π.χ.
Διαβάστε περισσότερα →