Δελτίο Τύπου learning evolution

  Την Τετάρτη 11 Μαρτίου στις 18:00 (έξι το απόγευμα) διοργανώνει η LearningEvolution.gr ενημερωτικό webinar για την παρουσίαση του προγράμματος «Επιχειρηματική Ευκαιρία». Το πρόγραμμα αφορά ανέργους οι οποίοι επιθυμούν να δημιουργήσουν μια νέα επιχείρηση και τους δίνει επιδότηση 100% από 25.000 μέχρι 40.000€. Το πρόγραμμα έχει προδημοσιευτεί

Διαβάστε περισσότερα

Αναζήτηση και Αλγόριθμοι

Πως λειτουργεί η αναζήτηση; Στα προηγούμενα άρθρα τονίσαμε τη σημασία που έχει ο ρόλος του επισκέπτη – χρήστη, όταν αναπτύσσουμε τη στρατηγική ενός site. Όμως, η βελτιστοποίηση ενός site αφορά και τα τεχνικά του χαρακτηριστικά. Και συχνά, όταν αναφερόμαστε στο SEO ή στη βελτιστοποίηση, εννοούμε σε ποια

Διαβάστε περισσότερα

H Google λατρεύει (επισήμως πια) τα κινητά!

h google latreyei ta kinita

Στο άρθρο Μπορεί κάποιος να κάνει SEO μόνος του; στις 24 Φεβρουαρίου 2015 είχαμε αναφέρει πως «Το responsive web design για τις μηχανές αναζήτησης και το SEO αρχίζει να γίνεται εξίσου σημαντικό όπως το να χρησιμοποιεί κάποιος τις σωστές λέξεις-κλειδιά». Δύο μέρες μετά, στις 26 Φεβρουαρίου 2015

Διαβάστε περισσότερα

Συνέντευξη Ιφιγένειας Παπαρούση από Leaders Lab

logoLeadersLab

Μας μιλάει για την ηγεσία και όχι μόνο.   κ. Παπαρούση καλησπέρα. Είστε επικεφαλής του Leaders Lab. Τι είναι αυτό που σας ώθησε και επιλέξατε μια καριέρα στο χώρο των επιχειρήσεων; Καταρχήν, σας ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση να βρεθούμε και να κάνουμε αυτήν την συνέντευξη. Mε

Διαβάστε περισσότερα

Πληροφορία, Σημασία και SEO

pliroforia kai seo

  Κάποιος που σήμερα θέλει να βελτιστοποιήσει ένα site θα πρέπει να λάβει υπόψη του μια τάση που βρίσκεται σε εξέλιξη στον παγκόσμιο ιστό (world wide web): το πέρασμα από την πληροφορία στη γνώση, τη μετάβαση στο σημασιολογικό ιστό (semantic web) και τη σημασιολογική αναζήτηση (semantic search).

Διαβάστε περισσότερα

Μπορεί κάποιος να κάνει SEO μόνος του;

mporei kapoios na kanei seo monos tou

Και ποιος είναι ο βασικός κανόνας του SEO;   Κάποιος ειδικός σύμβουλος για το SEO θα απαντήσει αρνητικά. Θα τονίσει πως σήμερα πια, κάποιος δε μπορεί να κάνει SEO μόνος του και θα παραθέσει δεκάδες αιτίες είτε τεχνικής φύσεως είτε στρατηγικού μάρκετινγκ για να τεκμηριώσει την άποψή

Διαβάστε περισσότερα

7 Τεχνικές Διαχείρισης Χρόνου

7 tehnikes diahirisis hronou

7 Τεχνικές Διαχείρισης χρόνου για να αυξήσετε την αποτελεσματικότητά σας!   Πόσες φορές νιώσατε να περνάει η μέρα χωρίς να παράγετε τίποτα επί της ουσίας; Να φτάνει μεσημέρι είτε στο σπίτι είτε στην εργασία και να λες ‘Πως πέρασε ρε παιδί μου η ώρα. Ήθελα να κάνω

Διαβάστε περισσότερα

Πως ξεκινάς το SEO

xekinontas to seo

Η βελτιστοποίηση ενός ιστότοπου και όχι μιας ιστοσελίδας γιατί ένας ιστότοπος έχει αρκετές ιστοσελίδες, ξεκινούσε από τις λέξεις – κλειδιά (keywords), από τα meta-description, από τα backlinks. Και συχνά τέλειωνε εκεί. Αν όμως δεχτούμε πως το SEO είναι αναπόσπαστο κομμάτι της στρατηγικής ενός οργανισμού, του μάρκετινγκ μιας

Διαβάστε περισσότερα

Το σύστημα των 43 Φακέλλων

Για αυτούς που δεν προτιμούν την τεχνολογία.   Κινητά με υπενθυμίσεις, προγράμματα σημειώσεων όπως το Evernote, προγράμματα εφαρμογής μεθόδων όπως το IQTell, όλα αυτά είναι πρακτικά εάν είσαι κατατοπισμένος τεχνολογικά. Τι γίνεται όμως όταν θέλεις να έχεις οργανωμένες τις εργασίες σου αλλά δεν είσαι από αυτούς που

Διαβάστε περισσότερα

Ειρήνη Νικολάου

H Ειρήνη Νικολάου άρχισε να ασχολείται με το SEO και το DigitalMarketing όταν ανακάλυψε πως είναι ο τομέας που μπορεί να συνδυάσειτις πολιτισμικές σπουδές (φιλολογία, λογοτεχνία, μετάφραση) με τηνεπαγγελματική της εμπειρία στην προώθηση ιδεών, υπηρεσιών καιπροϊόντων και την αγάπη της για τον κώδικα.

Διαβάστε περισσότερα