Η αντίληψη των καταναλωτών για το προϊόν σας.

Μερικές συμβουλές για να βελτιώσετε την αντίληψη των καταναλωτών για εσάς.

Consumer PerceptionΕίναι αλήθεια ότι μπορεί να έχετε το καλύτερο προϊόν στον κόσμο αλλά αυτό δεν έχει καμία σχέση με την ικανότητά σας να κάνετε τους άλλους να το αγοράσουν. Αυτό που έχει σημασία είναι ο τρόπος με τον οποίο βλέπει ο καταναλωτής το προϊόν αυτό. Αυτός ο τρόπος δεν καθορίζεται πάντα από την ποιότητα του προϊόντος αλλά και από το μάρκετινγκ που κάνουμε για να γίνουμε μέρος της αντίληψης των καταναλωτών.

 

Σκεφτείτε όλες τις μάρκες τα ονόματα ή τα σλόγκαν των οποίων δεν μπορείτε να ξεχάσετε ακόμα και αν θέλατε. Κάθε επιχείρηση παλεύει με τα δικά τις μέσα για να φτάσει σε αυτό το επίπεδο και αυτές που το καταφέρνουν ακολουθούν μερικές στρατηγικές που μπορεί να βοηθήσουν και εσάς.

Δημιουργήστε συναισθηματική σχέση . Οι άνθρωποι παίρνουν αποφάσεις για τα προϊόντα περίπου με τον ίδιο τρόπο που αποφασίζουν για τους ανθρώπους, πρώτα με το συναίσθημα και μετά με την λογική. Στις περισσότερες περιπτώσεις οι άνθρωποι αποφασίζουν με το συναίσθημα και μόνο αργότερα παίρνει μέρος η λογική στην αγορά τους. Έχουν βρει τον τρόπο λοιπόν οι μεγάλες εταιρίες να εκμεταλλευτούν την έμφυτη αυτή τάση των ανθρώπων δημιουργώντας συναισθηματικούς δεσμούς ανάμεσα στην μάρκα τους (brand) και τον καταναλωτή. Το κάνουν αυτό δημιουργώντας οικειότητα με τον καταναλωτή είτε με το να τον κάνουν να αισθάνεται ότι όπου πχ και να πάει θα βρει τα Goodys που ξέρει, και έτσι θα νοιώσει όπως στην γειτονιά του.

Κρατήστε την μάρκα στην επιφάνεια. Ο πιο εύκολος και άμεσος τρόπος για να βάλεις κάτι στο μυαλό των ανθρώπων είναι να τους το δείχνεις συνέχεια. Είτε με πανάκριβες τηλεοπτικές καμπάνιες, είτε με διάφορα αντικείμενα που θα κυκλοφορούν με το λογότυπο της επιχείρησης και θα κάνουν την διαφήμιση παντού (σκεφτείτε πχ τι ανταπόκριση και διαφήμιση κάνουν τα δωρεάν μπλουζάκια ή πόσο καλά δουλεύουν ακόμα τα διαφημιστικά φυλλάδια)

Ξεχωρίστε . Αυτό είναι κάτι που όλες οι επιχειρήσεις προσπαθούν λίγο πολύ να το καταφέρουν. Όλοι θέλουν να είναι μόδα και φτάνοντας στο σημεία αυτό έχετε μεγάλο προβάδισμα. Μάρκες οι οποίες καταφέρνουν να είναι πάντα μόδα δεν θα μείνουν ποτέ από πελάτες που θέλουν να ακολουθούν την μόδα.

Κάντε τους ανθρώπους να νοιώσουν ότι ήδη χρησιμοποιούν το προϊόν σας . Η δύναμη  της συνήθειας είναι μεγάλη. Ένας καλός πωλητής προσπαθεί να χτίσει την εικόνα ότι ο καταναλωτής χρησιμοποιεί το προϊόν του, και αν το καταφέρει έχει κάνει την μισή πώληση.

Ποτέ μην παραμελείτε την ποιότητα. Μπορεί να κάνετε την καλύτερη διαφημιστική καμπάνια αλλά το προϊόν σας να είναι πολύ κάτω του ανταγωνισμού και να προσπαθείτε άδικα. Πρέπει να είστε τουλάχιστον το ίδιο καλοί με τον ανταγωνισμό. Ο κόσμος το περιμένει και το θεωρεί αυτονόητο. Τότε θα κάνει την διαφορά η στρατηγική σας στο μάρκετινγκ.

Μια καλή πρώτη εντύπωση είναι σημαντική αλλά ακόμα πιο σημαντική είναι η τελική εντύπωση. Πρέπει να φτάσετε σε σημείο όταν μιλάνε οι καταναλωτές για τον χώρο που δραστηριοποιήστε το όνομά σας να είναι στα πρώτα που αναφέρουν. Σε αυτό παίζουν μεγάλο ρόλο πολλά πράγματα, από την εξυπηρέτηση πελατών σας, την πολιτική επιστροφής προϊόντων σας, μέχρι και την πινακίδα σας και τις κάρτες της επιχείρησης σας.

Ο τρόπος λοιπόν που βλέπουν οι πελάτες την μάρκα σας εξαρτάται από πολλές αλλά όχι ακατόρθωτες ενέργειες από μέρους σας.  Καλή τύχη και εάν έχετε οτιδήποτε να προσθέσετε είναι ευπρόσδεκτο ή εάν θέλετε κάποια βοήθεια στην εκπαίδευση πωλήσεων δείτε εδώ!

Μηλιάτσης Γιάννης

Founder of www.Bizman.gr  #Productivity , #running, #Sales #training and #blogging makes me happy!!! Εκπαιδευτής Πωλήσεων και Παραγωγικότητας. Ο στόχος μου είναι να βοηθάω καθημερινά τους ανθρώπους να βελτιώσουν τον εαυτό τους και την επιχείρησή τους. ClickUp Expert. 

 

Αφήστε μια απάντηση